II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Kom hjem nå jeg! Haha rått, dette var en overaskelse! Var på trøste shopping idag;P Så sitter med ny 23" Syncmaster 2333SW:D Skal bli morro å se hvordan denne kvelden utarter seg! Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 http://www.mmorpg.com/discussion2.cfm/thre...store-open.html http://img19.imageshack.us/img19/1929/42686458.png De fjerna nettopp backorder fra account management siden. Kan være et tegn på at de åpner det snart. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Damn. Jeg må sitte pal foran skjermen nå Jeg som skulle lære meg joomla bedre. :/ Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg som skulle gjøre fysikk øving. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Huff. Møtte på en jævel som var skitgod istad. Han traff med absolutt alle slagene når vi løp i sirkel. Var nesten så jeg mistenker det for cheat, eller så er det bare jeg som er elendig. Noe som ikke er helt umulig . Så dro han frem e-penisen og klagde på at jeg sugde. Folk er hyggelige må jeg si. Lykke til med kjøp :!: . Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Oh no! 10 minute ban! Helvete, det er nok til å gå glipp av kvelden! haha Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ja da må vel de åpne det snart da!!!!! lut lei av å sitte her og spamme f5 hvert 5 min Oh no! 10 minute ban! Helvete, det er nok til å gå glipp av kvelden! haha Spammet du websiden deres for mye? Endret 3. mars 2009 av Phoenix007 Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja da må vel de åpne det snart da!!!!! lut lei av å sitte her og spamme f5 hvert 5 min Oh no! 10 minute ban! Helvete, det er nok til å gå glipp av kvelden! haha Spammet du websiden deres for mye? Haha ja! Butikken var visst oppe i 2-3 min.. noen som fikk tak i det. Var heldige der ja.. Venter fortsatt på tasos sin post Har blitt "unblocka" nå! Så f5 er back on track Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha ja! Butikken var visst oppe i 2-3 min.. noen som fikk tak i det. Var heldige der ja.. Venter fortsatt på tasos sin post Har blitt "unblocka" nå! Så f5 er back on track Butikken vært oppe? tviler, de sa jo de skulle si ifra når den skulle opp Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha ja! Butikken var visst oppe i 2-3 min.. noen som fikk tak i det. Var heldige der ja.. Venter fortsatt på tasos sin post Har blitt "unblocka" nå! Så f5 er back on track Butikken vært oppe? tviler, de sa jo de skulle si ifra når den skulle opp Flere poster på forumet deres som tyder til det. Ingen troll post(s). Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha ja! Butikken var visst oppe i 2-3 min.. noen som fikk tak i det. Var heldige der ja.. Venter fortsatt på tasos sin post Har blitt "unblocka" nå! Så f5 er back on track Butikken vært oppe? tviler, de sa jo de skulle si ifra når den skulle opp Flere poster på forumet deres som tyder til det. Ingen troll post(s). Tror heller de faker, får folk til å tro det har skjedd slik at det ikke blir så mange som skal kjøpe Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Butikken er åpen! Har trykka continue order nå, får se nå da... om alt går til helvete Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 lool de posta at den skulle åpne 21:05 og jeg tok continue to order 21:06 og allerede får jeg "An internal server error occurred. Please try again later." til og med forums... "The server is too busy at the moment. Please try again later." Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "Temporarily sold out" ... Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da gikk den off:( wooot? ja , står det hos meg nå, shop is temp. off. Jeg refresha etter at jeg fikk intern serv. error side Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Da gikk den off:( wooot? ja , står det hos meg nå, shop is temp. off. Jeg refresha etter at jeg fikk intern serv. error side F*** i helvette da må vel vente til imorgen... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 SATAN. AMATØRMESSIG. Jeg begynner å bli grundig lei av all denne ventedriten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå