Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dykk kan jo berre spele dette i mellomtida.

Badomp-domp-tisj.

 

Heh, blir bare mer og mer fascinert av dette spillet :wee: . Ja, jeg sier det for å gni det inn.

 

Jeg og eneste andre fra klanen som har spillet tok oss en liten runde, på veien møtte vi bugga mobs, som droppa drit forsåvidt, men materialer er ganske kjekt. Og det er kjempegøy. Vi besøkte et par byer, hvorav den ene var fiendtlig innstilt etter at vi prøvde å ta knekken på en som samla ressurser, noe som forsåvidt ikke gikk så bra, men jeg slapp unna :wee: .

 

Og ps: Gravelords er store og jævla farlige. Samme med alle andre mobs i nord :wee: .

Lenke til kommentar
chokke: korleis er stabiliteten no? Vore lenge online i strekk?

17:30 til 21:00 ca :) . Helt stabilt, kun snakk om en to-tre lastinger av neste område (et lite lag på 2 sekunder). Eller, det var en periode på kanskje 10 minutter hvor en kunne bli plaget litt av delay, men det var ikke ødeleggene.

 

Serveren gjennomgår også en maintance (godt tegn) :) .

Lenke til kommentar

Det med loot er litt vanskelig..

Om du har vært ute å farmet, har 30 buer, 30 sverd, 15 forskjellige armor deler, ett par potions og en drøss piler.

Så dør du tilfeldigvis, når du da løper tilbake til liket ditt å finner det urørt så jubler du såklart!

Men tingen er, når du klikker på gravestenen din så får du ikke alt loot tilbake, du må plukke opp hver enkelt ting, i ett område med mobs i sansynligvis.

Er litt vanskelig det der

kan få bags å putte ting i dag;) tipper jeg skal bruke det ganske flittig!

Lenke til kommentar

er darkfall bare om pvp som warhammer eller? eller er det mere som wow hvor man quester og gjør isntancer og raids? synes jeg så mistenkelig mye pvp på youtube videoene..savner et nytt pve spill med raids og dungeons i en åpen verden uten zones slik som wow er stort sett..med mulighet for pvp klart :) er darkfall noe og satse på? noen som har testa det?

Lenke til kommentar
Det er hovedsaklig om PVP, ja. Men om du ønsker å gjøre andre ting som å gjøre oppdrag, utforske eller lage ting kan du gjøre det også.

 

leste litt om det på darfall faq nå ja, hm litt for mye pvp i disse dager for meg, wahammer er jo stort sett det bare pvp med mulighet for noen quests ser ut som darkfall blir mest om pvp også med mulighet for quests på siden,verdenskartet ser ut som et typisk pvp kart når jeg ser på det, med forskjellige typer factions på de fire forskjellige hjørnene og et diger clash i midten..jaja får fortsette med wow :D når skal det komme et wow2 for og si det sånn?!, sømløs verden, nye gode animeringer,ny grafikk,ny combat osv med like mye innhold og raids som wow har. hørte blizzard jobbet med et nytt mmorpg, noen som har hørt noe nytt om det?

Lenke til kommentar

Hvis vi ser på hvordan World of Warcraft har utviklet seg så tror jeg ikke WoW2 blir en suksess. På Grim Batol ble endgame instansen gjort ferdig en uke etter at Wotlk kom ut. Kjenner en som var med og han er ingen no-lifer for å si det sånn. WoW har vel ikke mye innhold.

 

Når det kommer til hva blizzard jobber med så er det Diablo 3 og Starcraft 2. Diablo er et mmorpg, men håper at ikke får se et eneste wow aspekt i Diablo 3. Det er vel heller ikke topicen for blizzard.

 

Jeg tror nok at Darkfall og WoW er så langt unna hver andre som du kan få det. En av hoved grunnene til at jeg gleder meg til Darkfall er å dø. Et spill som faktisk er utfordrene. Er lenge siden jeg har sett det. Må vel kanskje være Dwarven Fortres.

 

Jeg bryr meg ikke så mye om spillet er litt ubalansert eller om det finnes explotis i oppstarts fasen, jeg vil bare ha utfordringen jeg. Savner ikke fantastisk grafikk eller fasinerne karakterer jeg savner å bli utfordret.

 

Det er nok grunnen til at jeg ikke har spilt gjenom et eneste singelplayer spill på lenge, til og med BioShok ble kjedelig.

Lenke til kommentar
Når det kommer til hva blizzard jobber med så er det Diablo 3 og Starcraft 2. Diablo er et mmorpg, men håper at ikke får se et eneste wow aspekt i Diablo 3. Det er vel heller ikke topicen for blizzard.

De holder på med D3, SC2 og et hemmelig MMORPG som ikke kommer til å bli World of-Diablo/Starcraft/Warcraft2.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
De holder på med D3, SC2 og et hemmelig MMORPG som ikke kommer til å bli World of-Diablo/Starcraft/Warcraft2.

 

La oss håpe at Blizzard ikke lager et nytt carebear MMO der man blir dulla med men at de har lagt fra seg denne filosofien i barnespillet WoW.Vi trenger fler slike spill som DarkFall der ting faktisk får konsekvenser.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Bulletus, skal vi ikke se hvor langt vi kan dra den? F.eks jeg mener at darkfall er for non-hardcores og tapere innen spill og uskilla gamere fordi man ikke må starte ny character når man dør. At man får respawne er jo ikke det minste "real" engang, hardcore-mode i diablo 2 er mye tøffere siden man mister charen når man dør. Darkfall er et barnespill for carebears.

 

Poenget er altså at wow ikke bygger på en dårlig filosofi bare fordi spillestilen ikke passer deg, den passer nemlig bra for 11 mill andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...