Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

God dag folkens! Var deilig å få ut frustrasjon på studio etter den helga!;) Blir seinvakt så blir spennende å komme hjem og se hva for info vi får før dagen er over, om noe i det heletatt hehe. Får se realistisk på det, det er ikke snakk om timer eller dager.. Vi snakker faktisk om uker og måneder. Tviler på de får noe gjort angående nye servere innen de neste uker.

 

Og sjekk ut denne videon! Utrolig bra

Endret av II-COCO-II
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SCreenshots gutter. :(

Den innebygde funksjonen for screenshots fungerer ikke (eller så har jeg ikke funnet hvor de lagres), og gidder ikke gå til paint hver gang jeg tar screenshot. Så program som lagrer bildet automatisk hadde vært noe :wee: .

 

Får håpe det er oppe til påsken :)

(les: *Mine innlegg*)

Hehe, noe annet ville vært synd. Og tipper at en stor andel kommer til å droppe det da.

 

Det jeg lurer på er hvordan reglene for makroing er. Noen sier at det er lov utenfor vakttårn, andre sier det er lov overalt, noen sier at det er grunn til ban med en gang osv osv.

Det er så kjedelig å trykke venstre museknapp hvert tiende sekund når jeg heller kunne hatt latt være, men likefullt vært ved maskinen (dualscreen er tingen) :cool: .

 

Macroing er ikke lov, men de har ikke nok resursser til å ta alle. De er spesielt oppmerksomme på folk som macroer innenfor murene og beskyttelsen til tårnene. Ellers er det lite de kan gjøre virker det som. Blir du tatt kan du derimot bli bannet, du får ihvertfall en advarsel.

 

Siden 80% macroer i en eller annen form, så trur jeg de dropper banning.

Grunnen til at Tasos skrev det, er vel heller at de ikke vil ha så mange folk i starterområdene slik at de kan slippe flere inn.

Lenke til kommentar
God dag folkens! Var deilig å få ut frustrasjon på studio etter den helga!;) Blir seinvakt så blir spennende å komme hjem og se hva for info vi får før dagen er over, om noe i det heletatt hehe. Får se realistisk på det, det er ikke snakk om timer eller dager.. Vi snakker faktisk om uker og måneder. Tviler på de får noe gjort angående nye servere innen de neste uker.

 

Og sjekk ut denne videon! Utrolig bra

 

Hahaha, den videoen var så bra. Sånn jeg ser for meg Aventurine.

 

:D

Lenke til kommentar

Noe nyss om når den egentlige "launchen" kommer?

 

Jeg sjekker account management alt for mange ganger daglig, så det er ingen overdrivelse å si at jeg er veldig entusiastisk for dette spillet, men når jeg leser ting som folk som kaller andre for "09'ers" fordi de er så tr00 og hardcore, og ser poster som "If you think THIS launch was bad" og "I can only think of one other game in history that had a launch as smooth as darkfall", da lurer jeg på hva dette spillet gjør med hjernen til folk?

Lenke til kommentar
God dag folkens! Var deilig å få ut frustrasjon på studio etter den helga!;) Blir seinvakt så blir spennende å komme hjem og se hva for info vi får før dagen er over, om noe i det heletatt hehe. Får se realistisk på det, det er ikke snakk om timer eller dager.. Vi snakker faktisk om uker og måneder. Tviler på de får noe gjort angående nye servere innen de neste uker.

 

Og sjekk ut denne videon! Utrolig bra

 

Hahaha, den videoen var så bra. Sånn jeg ser for meg Aventurine.

 

:D

 

Jeg føler meg akkurat slik som account manager'n (dave) Får seriøst spasmer snart

"Say hello, Dave" Hahaha

Lenke til kommentar

Limited release har vært planen en god stund allerede, har du fulgt spillet vet du dette og bør ta det hele litt piano. Har du ikke fulgt spillet, vel, du kan like gjerne smøre deg med tålmodighet; for deg er ikke spillet sluppet enda...

 

Spør du meg er det prisverdig at de går sine egne veier, og ikke selger rævva si; riktignok med noen negative bieffekter.

Lenke til kommentar
Herregud. Er dere så dypt inne i fanboyrusen at all kritikk til utvilerne automatisk blir trolling eller syting? :ermm:

 

Syns det er merkelig at dette kommer som en overraskelse, om du da har fulgt spillet noen måneder. Det er alt. Derfor blir sytingen i det store og hele poengløs, chill, vent noen uker/måneder; sannsynligvis blir du nødt til det uansett.

 

Vi snakker en liten utvikler med null erfaring når det kommer til dette. Ingen vits i å forvente en smooth release. Selv venter jeg noen måneder...

 

@COCO

 

Litt mer meatbag å sitte og F5e en hel dag over et spill du likevel ikke får spilt. Selv gjør jeg heller noe litt mer fornuftig...

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Macroing er ikke lov, men de har ikke nok resursser til å ta alle. De er spesielt oppmerksomme på folk som macroer innenfor murene og beskyttelsen til tårnene. Ellers er det lite de kan gjøre virker det som. Blir du tatt kan du derimot bli bannet, du får ihvertfall en advarsel.

 

Siden 80% macroer i en eller annen form, så trur jeg de dropper banning.

Grunnen til at Tasos skrev det, er vel heller at de ikke vil ha så mange folk i starterområdene slik at de kan slippe flere inn.

Link til poster så en kan tolke de selv hadde vært å foretrekke.

 

Nærmeste jeg har kommet macro nå er å sette den ene makroknappen på G15 til venstre museknapp :!: .

 

"De" i spillet sa at all macroing var lov utenfor tårnene, og innenfor tårnene var det ikke lov med repeterende handling, frivillig eller skript.

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Herregud. Er dere så dypt inne i fanboyrusen at all kritikk til utvilerne automatisk blir trolling eller syting? :ermm:

 

Syns det er merkelig at dette kommer som en overraskelse, om du da har fulgt spillet noen måneder. Det er alt. Derfor blir sytingen i det store og hele poengløs, chill, vent noen uker/måneder; sannsynligvis blir du nødt til det uansett.

 

Vi snakker en liten utvikler med null erfaring når det kommer til dette. Ingen vits i å forvente en smooth release. Selv venter jeg noen måneder...

 

@COCO

 

Litt mer meatbag å sitte og F5e en hel dag over et spill du likevel ikke får spilt. Selv gjør jeg heller noe litt mer fornuftig...

 

Seriøst! Det var da grenser på hvor defensive man skulle være? Smooth release? Det har jo ikke vært noe release! Den har vært så begrenset at det nesten er en spøk. Greit nok at det skulle være "limited release", men de kunne da oppdatert hjemmesiden sin? Det kan jeg gjøre i mitt enmannsforetak på 5 sekunder. Av med skylappene!

Lenke til kommentar
Herregud. Er dere så dypt inne i fanboyrusen at all kritikk til utvilerne automatisk blir trolling eller syting? :ermm:

 

Syns det er merkelig at dette kommer som en overraskelse, om du da har fulgt spillet noen måneder. Det er alt. Derfor blir sytingen i det store og hele poengløs, chill, vent noen uker/måneder; sannsynligvis blir du nødt til det uansett.

 

Vi snakker en liten utvikler med null erfaring når det kommer til dette. Ingen vits i å forvente en smooth release. Selv venter jeg noen måneder...

 

@COCO

 

Litt mer meatbag å sitte og F5e en hel dag over et spill du likevel ikke får spilt. Selv gjør jeg heller noe litt mer fornuftig...

 

Seriøst! Det var da grenser på hvor defensive man skulle være? Smooth release? Det har jo ikke vært noe release! Den har vært så begrenset at det nesten er en spøk. Greit nok at det skulle være "limited release", men de kunne da oppdatert hjemmesiden sin? Det kan jeg gjøre i mitt enmannsforetak på 5 sekunder. Av med skylappene!

 

Hvis jeg har skylapper så er det fordi jeg ser framover noen måneder til jeg gidder å kjøpe spillet. Det har dog vært kjernen i mitt poeng hele tiden.

 

Er forøvrig enig med denne posten fra Darkfall forumet:

 

What people fail to realize...

is that Aventurine only "released" Darkfall so they could claim the game has launched and wouldn't have to delay again. The 5k people playing are simply the new beta testers and they will not sell more copies until several more weeks of Beta testing. They made a move that would supposedly protect the game while also satisfy their investors.

 

Remember how people said DF needs a month more of testing until it should have been released? Well that's exactly what is happening. Beta is continuing with a new batch of people. Only difference is that they get to keep their stuff at the end of beta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...