Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Ut ifra den streamen, ser det ut som at darkfall har den dårligste patenten på inventory til dags dato, ikke noe grid felt? Eller har jeg gått glipp av noe?

Det er ikke det nei, hadde vært greit med en auto-sort knapp, men Av vil tydeligvis at inventory skal være et minispill slik som Diablo, bare langt værre.

 

De ble vel inspirert av Ultima Online. Tror poenget er at man ikke skal kunne løpe rundt og stjele ting fra daue folk midt i et stort slag uten problemer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er greit, syntes derimot de kunne lagd en auto-stack knapp i banken eller noe slikt.

 

Diablo sin inventory er jo helt grei den, sort knapp trengs forsåvidt ikke, blir det samme som om man kaster alt i en sekk,s å blir det rot, og man får mindre plass enn om man stabler det pent.

 

Diablo sitt system ødela mye av spenningen og farten av å spille i en gruppe når man konstant måtte stoppe opp for å flytte på potions og items for å få plass, samt dra opp til byen for å kjøpe potions hvis man gikk tom. Irriterende system for min del.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

det er mye av det de prøver å fikse i d3, angående kjøp av potions that is. Men at du må rydde om du plukker alt som er, er jo ditt problem, går jo an å være litt selektiv om man ikke ønsker å stikke til byen og selge ofte. Hvordan er det i darkfall egentlig, så nesten ut som at han kunne ha så mye han ønsket med seg. Var vel 3 rustninger, flere sverd, buer og stash når jeg så han var i banken, ingen begrensning?

Lenke til kommentar
@Brannoc • Regarding sales of new accounts, please check the Darkfall News forum for updates. You will be given notice before we re-open the purchase page. It won't be a sneak attack.

 

Hvor leste dette? Virkelig , er helt på jordet. Sitter her å ser på andre spiller , haha og trykker F5 utallige ganger på utallige forum og sider... Dette kaller jeg multitasking på lav basis!

 

Skyt meg! :ph34r:

Lenke til kommentar

"About Darkfall availability, we will give advanced notice for when more copies will be available. We need to run a few tests first to make sure things have improved and we will let you know when we officially make more copies of the game available. Availability is throttled because we need to make sure that the server population is having as good an experience as possible before we introduce more people and more servers. We hoped to be further along but have been held back by the account management system. We’ve made several optimizations since, and we’re working on a permanent solution as soon as possible."

 

Update ifra teamet 7:00 GMT. Dette må jeg si har blitt helt på jordet. Virkelig har aldri opplevd en så forjævelig arrogant launch. Vis dere sjekket ut deres forum, vil dere se TUSENVIS av frustrerte folk, som sitter nærmest og døgner for å få tak i spillet. At Adventurie velger å la folk sitte å kaste bort tiden sin slik, ved å kun gi slik "soon" updates er helt sinnsykt. De kan da ikke seriøst mene at folk skal sitte med f5 en hel helg, for at de skal si "soon" ?! Hvem tror disse folka de er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...