Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
7.00 PM GMT

 

Servers have been up all day and running smoothly. There are minor issues we're on top of and we'll issue a quick patch sometime tomorrow morning European time.

 

One issue that has been reported to us by a few users is related to long queuing times. Queuing times can be drastically reduced, even eliminated if you bind away from the starting areas.

 

We got to the bottom of the account not active issue and we're mopping up after it at the moment.

 

We hope we'll be able to open up sales sometime soon but we need to make a thorough check of the account management system before we do so as to prevent more unnecessary inconvenience to the users.

 

We will keep you updated as much as possible on any developments. We would like to thank you for your patience again for bearing with us through the initial setbacks we faced.

 

The Darkfall Team

 

Høres jo bra ut. De beveger seg iallefall frem over!

Lenke til kommentar
Ja da våknet jeg.... fyllesjuk og jævelig, tenkte jeg kunne trøste meg med darkfall..

 

Men NEIDA! Shop still down!

 

Flere med hard kveld altså. Du kan i allefall trøste deg med at du får koblet deg til serverne når det er kopier å få tak i... hos meg er Darkfall sine UDP porter for øyeblikket blokkert av UiO. Vi får se om dette endrer seg snart....

Lenke til kommentar
Ut ifra den streamen, ser det ut som at darkfall har den dårligste patenten på inventory til dags dato, ikke noe grid felt? Eller har jeg gått glipp av noe?

Det er ikke det nei, hadde vært greit med en auto-sort knapp, men Av vil tydeligvis at inventory skal være et minispill slik som Diablo, bare langt værre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...