akristina92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja da våknet jeg.... fyllesjuk og jævelig, tenkte jeg kunne trøste meg med darkfall.. Men NEIDA! Shop still down! Wooooh! Disse gutta vet hva de driver med! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 7.00 PM GMT Servers have been up all day and running smoothly. There are minor issues we're on top of and we'll issue a quick patch sometime tomorrow morning European time. One issue that has been reported to us by a few users is related to long queuing times. Queuing times can be drastically reduced, even eliminated if you bind away from the starting areas. We got to the bottom of the account not active issue and we're mopping up after it at the moment. We hope we'll be able to open up sales sometime soon but we need to make a thorough check of the account management system before we do so as to prevent more unnecessary inconvenience to the users. We will keep you updated as much as possible on any developments. We would like to thank you for your patience again for bearing with us through the initial setbacks we faced. The Darkfall Team Høres jo bra ut. De beveger seg iallefall frem over! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Får håpe på salg i morgen da. Sukk. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja da våknet jeg.... fyllesjuk og jævelig, tenkte jeg kunne trøste meg med darkfall.. Men NEIDA! Shop still down! Flere med hard kveld altså. Du kan i allefall trøste deg med at du får koblet deg til serverne når det er kopier å få tak i... hos meg er Darkfall sine UDP porter for øyeblikket blokkert av UiO. Vi får se om dette endrer seg snart.... Lenke til kommentar
Flin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror i grunn det er like greit at jeg ikke har fått kjøpt Darkfall, med tanke på midtsemestere. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg har ferie hele neste uke så de bør fanden meg raske på med å få opp salget, altså! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg tror i grunn det er like greit at jeg ikke har fått kjøpt Darkfall, med tanke på midtsemestere. Neida, Darkfall kunne du brukt som avkopling mellom midtsemestrane Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da var installasjons fila til Darkfall ferdig. Bare å vente på at de skal åpne opp for salg. ._. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Sitter å venter på det samme.... begynner å bli temmelig lei F5... Endret 28. februar 2009 av II-COCO-II Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gidder noen sende link til siden med innstalasjonen til Darkfall? Så har jeg det klart til når jeg kjøper det Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Og please si at de har brukt torrent så jeg slipper å laste ned med 40kb/s Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://thepiratebay.org/torrent/4737669/Darkfall_install Her har du torrenten:) Lenke til kommentar
Flin Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Vær litt forsiktig med den der. Bruk heller den offisiele, skal prøve å finne den til deg. Edit: http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/DarkfallFull/ der var den gitt. Endret 28. februar 2009 av Hjelpphp Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Forumet er oppe igjen! Dette er da et godt tegn;P Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Sitter å venter på det samme.... begynner å bli temmelig lei F5... Jepp. Har hatt siden med kontoinformasjon oppe i samme tab i Opera i flere dager nå. Er frista til glemme hele greia og bli overrasket en dag jeg plutselig bestemmer meg for å skjekke, men det er lettere sagt en gjort når en har passe lite å gjøre på. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 http://www.ustream.tv/channel/darkfall-hd Som trøst for at dere ikke kommer inn enda kan dere jo se på en person spille DF . Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ut ifra den streamen, ser det ut som at darkfall har den dårligste patenten på inventory til dags dato, ikke noe grid felt? Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vil helst se så liiiite som mulig, slik at jeg kan få oppleve det selv. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ut ifra den streamen, ser det ut som at darkfall har den dårligste patenten på inventory til dags dato, ikke noe grid felt? Eller har jeg gått glipp av noe? Det er ikke det nei, hadde vært greit med en auto-sort knapp, men Av vil tydeligvis at inventory skal være et minispill slik som Diablo, bare langt værre. Endret 28. februar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
lain Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Diablo sin inventory er jo helt grei den, sort knapp trengs forsåvidt ikke, blir det samme som om man kaster alt i en sekk,s å blir det rot, og man får mindre plass enn om man stabler det pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå