Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt "The shop is temporarily offline" her. Ser de har fått opp nye probelemer også, det her fikses vel neppe over kvelden

 

"3.00 PM GMT

 

We didn’t manage to completely eliminate the sync issue affecting players in the game earlier today. Our real-time monitor alerted us of this as soon as we brought up the server and players started entering the game. We need to take more time to address this. There is no ETA as of yet. We’ll keep you posted on any developments. "

 

EDIT: "There is no ETA as of yet" Ja da snakker vi som regel måneder

Endret av II-COCO-II
Lenke til kommentar
Nei jeg skaffet meg pre-order på torsdagen i forrige uke, men de har ikke klart å trekke pengene fra kontoen min før i dag. Og derfor har de ikke gitt meg tilgang til spillet før nå nettopp. Men serverene er jo nede atm :/

 

Damn :( hadde håpet at jeg kunne kjøp det idag :/ jaja håper de gjør noe med det snart

Lenke til kommentar
Snakk om kronglete launch, men det er ikke akkurat overraskende :p

Tenker jeg kjøper spillet om noen måneder.

 

9.30AM GMT

 

The servers have been up and running smoothly for the past 3 hours. The bug we encountered was difficult to find because it surfaced in an area which has been working flawlessly for a very long time. We apologize for the downtime; we’ll be monitoring the server performance closely in order to deal with anything that comes up. Thank you for your patience.

 

We're looking into some user reports about getting an account not active message. We suspect this is a problem with the account management. Until this is resolved we have no ETA on new orders, but our partners have been working to identify the source of the problem.

 

We would recommend that in order to minimize queuing, players should bind outside the starting areas.

 

 

håper de får fiksa det snart ^^

Lenke til kommentar
Er det noen som synes det er gøy da?

Har spillt i 4 timer nå, og det var veldig kjekt. Jeg og 9 andre fra clanen stakk over til human landet og utforsket og terroriserte andre.

Grafikken er mer enn god nok. Jeg var bekymret for at spillets feeling var for klumpete/hakkete/ekkel. Men den er veldig smooth.

 

GUI-en er rar i begynnelsen, og tar litt tid og venne seg til. Verden er ganske forlatt. Mobsa holder til i små landsbyer eller et lite fjellområde f.eks. Alt mellom disse områdene er helt tomme. Noe som er litt kipt, men det er vel for å kunne ha så mange spillere online samtidig som mulig.

 

Kampsystemet er enkelt, og jeg håper det blir en del mer avansert etter hvert som tiden går og karakterene blir mer utviklet. Men jeg hadde det som sagt utrolig gøy. Så overall er spillet nok utviklet til å spille atm. Og har et utrolig potensiale. Er godt fornøyd jeg.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...