Venerable Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yes! Endelig! You have been charged successfully, for purchasing the Darkfall Client Download complete with a free month of play. Lenke til kommentar
edds Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Førsteintrykk, bring it on! Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Fortsatt "The shop is temporarily offline" her. Ser de har fått opp nye probelemer også, det her fikses vel neppe over kvelden "3.00 PM GMT We didn’t manage to completely eliminate the sync issue affecting players in the game earlier today. Our real-time monitor alerted us of this as soon as we brought up the server and players started entering the game. We need to take more time to address this. There is no ETA as of yet. We’ll keep you posted on any developments. " EDIT: "There is no ETA as of yet" Ja da snakker vi som regel måneder Endret 27. februar 2009 av II-COCO-II Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Lei av å refreshe siden. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei nå gikk tålmodigheten slutt haha. Får ta en tur ut på byen og drikke meg snydens! Får håpe de har gjort fremgang til jeg våkner i morra kveld! Coco Loco Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Yes! Endelig! You have been charged successfully, for purchasing the Darkfall Client Download complete with a free month of play. Fekk du kjøpt i kveld? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sikkert forhåndsbestilling. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nei jeg skaffet meg pre-order på torsdagen i forrige uke, men de har ikke klart å trekke pengene fra kontoen min før i dag. Og derfor har de ikke gitt meg tilgang til spillet før nå nettopp. Men serverene er jo nede atm :/ Endret 27. februar 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei jeg skaffet meg pre-order på torsdagen i forrige uke, men de har ikke klart å trekke pengene fra kontoen min før i dag. Og derfor har de ikke gitt meg tilgang til spillet før nå nettopp. Men serverene er jo nede atm :/ Damn hadde håpet at jeg kunne kjøp det idag :/ jaja håper de gjør noe med det snart Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 fikk 2 ganger feil meldinger om at det fucka seg når de skulle ta pengene. FUCK IT! Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vel serverne er oppe igjen men det hjelper lite for oss som ikke har spillet, grr, open shop plz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Nå skal jeg spille frem til jeg får gjester. So long! :!: Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Snakk om kronglete launch, men det er ikke akkurat overraskende Tenker jeg kjøper spillet om noen måneder. Lenke til kommentar
mumakil23 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Snakk om kronglete launch, men det er ikke akkurat overraskende Tenker jeg kjøper spillet om noen måneder. 9.30AM GMT The servers have been up and running smoothly for the past 3 hours. The bug we encountered was difficult to find because it surfaced in an area which has been working flawlessly for a very long time. We apologize for the downtime; we’ll be monitoring the server performance closely in order to deal with anything that comes up. Thank you for your patience. We're looking into some user reports about getting an account not active message. We suspect this is a problem with the account management. Until this is resolved we have no ETA on new orders, but our partners have been working to identify the source of the problem. We would recommend that in order to minimize queuing, players should bind outside the starting areas. håper de får fiksa det snart ^^ Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det noen som synes det er gøy da? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Vært i log-in kø i en time nå, supert! Har knapt fått spillt siden release egentlig, må si tålmodigheten begynner å renne litt ut, selv om jeg egentlig forventet dette. Bare kanskje ikke fullt så ille? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Gjør de ikke noe drastisk med problemet. Kan det vare en stund, før Darkfall blir spillbart. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Venter fremdeles på å få kjøpe det. Skal heldigvis reise vekk en uke nå. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Er det noen som synes det er gøy da? Har spillt i 4 timer nå, og det var veldig kjekt. Jeg og 9 andre fra clanen stakk over til human landet og utforsket og terroriserte andre. Grafikken er mer enn god nok. Jeg var bekymret for at spillets feeling var for klumpete/hakkete/ekkel. Men den er veldig smooth. GUI-en er rar i begynnelsen, og tar litt tid og venne seg til. Verden er ganske forlatt. Mobsa holder til i små landsbyer eller et lite fjellområde f.eks. Alt mellom disse områdene er helt tomme. Noe som er litt kipt, men det er vel for å kunne ha så mange spillere online samtidig som mulig. Kampsystemet er enkelt, og jeg håper det blir en del mer avansert etter hvert som tiden går og karakterene blir mer utviklet. Men jeg hadde det som sagt utrolig gøy. Så overall er spillet nok utviklet til å spille atm. Og har et utrolig potensiale. Er godt fornøyd jeg. Endret 28. februar 2009 av Venerable Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ja da våknet jeg.... fyllesjuk og jævelig, tenkte jeg kunne trøste meg med darkfall.. Men NEIDA! Shop still down! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå