Syv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 UI'en og hvordan ting fungerer er også veldig anneledes. Tar litt tid å sette seg inn i. For ekesmpel "høyreklikk" for å komme inn og ut av menyer er veldig nytt. Selv er jeg litt usikker pA hvor lurt det er A ha denne GUI knappen som hOyre museknapp. Selv satte jeg blokkering pA hOyre museknapp i stedet. Vurderer A ha GUI knappen som ESC eller som en annen museknapp. Man trenger egentlig ikke bruke GUI knappen mye etter at man har spilt spillet en del, sA da trenger den ikke en sA sentral knapp som hOyre museknapp. Det er helt klart at gutta har spilt for mye Morrowind.. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Noen idé om når shop åpner igjen? Jeg begynner å klø etter å spille dette. I tillegg er jeg klan-leder, så trenger å komme meg inn så fort som mulig. For å være realistisk tror jeg vi ikke skal ha så store forhåpninger om at de åpner idag:/ Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det noen som har fått spilt noe særlig til nå eller? Hvordan synes dere det er? Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Registrerte en konto nå, venter på mail. Bang! Temporarily sold out Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Angrar litt på at eg ikkje førehandsbestilte når eg hadde sjansen =( Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Serverne har vært nede stort sett hele tiden og den tiden de har vært oppe har det vært nesten umulig å spille. Dere har ikke gått glipp av noe enda ihvertfall. Hadde 1 times tid der det var ok å spille rett etter at de åpna, det er alt. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Forhåpentligvis forblir serveren nede noen måneder til, så jeg slipper henge for langt bak. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så jeg vil anta at salg av ekstra kopier enda ikke har vært mulig i det hele tatt? Jeg bryr meg i utgangspunktet ikke så veldig mye om å måtte vente til jeg får henda i spillet men dette kan i utgangspunktet bli komplisert om de hindrer folk i å kjøpe flere kopier fordi server 1 er full når jeg allerede har joina et guild som har tenkt å spille sammen hvor noen av spillerne allerede har begynt -_-. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Omg, Failed Credit Card Transaction fikk jeg nettop mail om Damn it! Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Omg, Failed Credit Card Transaction fikk jeg nettop mail om Damn it! Heh, fikk den jeg også.. bare bullshit fra den billingoperatøren deres.. Tørrfisk, de har ikke klart få igang alle pre-orders ennå engang, de sliter ganske hardt som dere kanskje har forstått.. 2 dager siden launch, å server har vært oppe ett par timer bare ? triste triste saker ja.. Mistet litt motet nå.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sukk. Håpet de skulle åpne salget igjen idag, men neeeida. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har dere fulgt med på denne tråden, spillet og Aventurine en stund. Så burde det ikke være særlig sjokkerende. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Sjokkerende er det absolutt ikke. Frustrerende? Ja. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Vel jeg har et annet problem, jeg har registrert konto og alt er bra, men når jeg prøver å logge inn på den account sida får jeg oppgitt at det er feil brukernavn eller passord. Men å logge meg innpå forumet går fint ! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha, Aventurine er noen jævla amatører. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er vel ingen som har påstått noko anna? =D Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Darkfail!!!! Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Darkfail!!!! Kreativt. Du må nok være den første som kom på det. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Se filmen hos Youtube Tenkte denne hadde noe relevans for noen frustrerte kunder :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå