Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

UI'en og hvordan ting fungerer er også veldig anneledes. Tar litt tid å sette seg inn i. For ekesmpel "høyreklikk" for å komme inn og ut av menyer er veldig nytt.

Selv er jeg litt usikker pA hvor lurt det er A ha denne GUI knappen som hOyre museknapp. Selv satte jeg blokkering pA hOyre museknapp i stedet. Vurderer A ha GUI knappen som ESC eller som en annen museknapp. Man trenger egentlig ikke bruke GUI knappen mye etter at man har spilt spillet en del, sA da trenger den ikke en sA sentral knapp som hOyre museknapp.

 

Det er helt klart at gutta har spilt for mye Morrowind..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så jeg vil anta at salg av ekstra kopier enda ikke har vært mulig i det hele tatt?

 

Jeg bryr meg i utgangspunktet ikke så veldig mye om å måtte vente til jeg får henda i spillet men dette kan i utgangspunktet bli komplisert om de hindrer folk i å kjøpe flere kopier fordi server 1 er full når jeg allerede har joina et guild som har tenkt å spille sammen hvor noen av spillerne allerede har begynt -_-.

Lenke til kommentar
Omg, Failed Credit Card Transaction fikk jeg nettop mail om :( Damn it!

Heh, fikk den jeg også.. bare bullshit fra den billingoperatøren deres..

 

Tørrfisk, de har ikke klart få igang alle pre-orders ennå engang, de sliter ganske hardt som dere kanskje har forstått..

2 dager siden launch, å server har vært oppe ett par timer bare ? :D

triste triste saker ja..

 

Mistet litt motet nå..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...