Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Dei gir ut fortløpande info på IRC-kanalen, eg anbefaler dykk å henge der om dykk verkeleg er interessert i spelet.

Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men har du informasjon om hvor jeg finner denne irc-kanalen?

IRC server: irc.stratics.com

kanal : darkfall

Men det skjer ikke så mye der gitt, brannoc har en timer som går..

ellers får jeg fortsatt account not active #3 når jeg prøver logge på.. :)

så alt er ikke klart i allefall

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Connect to the irc-server: irc.stratics.com, and join channel: #darkfall.

Åja, litt sein.

Vel.. Det skjer meir der enn på hovudsida i alle fall Magicz. Dei skriv med ein gong om serverane har problemer, ETA når dette skal vere fikset osv. I tillegg gir dei linker til div. nyttig info på forumet osv. Det er i alle fall mykje lettare å få oversikt på IRC-kanalen.

Endret av aspic
Lenke til kommentar
Connect to the irc-server: irc.stratics.com, and join channel: #darkfall.

Åja, litt sein.

Vel.. Det skjer meir der enn på hovudsida i alle fall Magicz. Dei skriv med ein gong om serverane har problemer, ETA når dette skal vere fikset osv. I tillegg gir dei linker til div. nyttig info på forumet osv. Det er i alle fall mykje lettare å få oversikt på IRC-kanalen.

Hehe, Brannoc sin eta på når server skulle komme opp var 2 timer. Den kom vel kl ehm. 4, så åpnet de serverene rundt what? kl 10? :D Lange 2 timer..

Har ikke tallene helt klare, for mye joinspam på kanalen, det falt ut av buffer :O

Men ja, har helt klart sine fordeler å være der:)

Lenke til kommentar
Har spillt en del nå.

Veldig mye folk. Virker ganske "laggy".

Hvordan er opplevelsen ellers? Virker det gjennomført eller fortsatt "beta"?

Det er veldig anneledes en hva jeg er vant til. Du får nok ikke det kvalitetsintrykket du får av en del andre spill.

Hadde det likevel morro den tiden jeg spillte. En Clusterserver som jeg gikk inn i har crashet så jeg får ikke logget inn.

UI'en og hvordan ting fungerer er også veldig anneledes. Tar litt tid å sette seg inn i. For ekesmpel "høyreklikk" for å komme inn og ut av menyer er veldig nytt.

Lenke til kommentar
Har spillt en del nå.

Veldig mye folk. Virker ganske "laggy".

Har spilt litt nå jeg også, og det var jo meningsløst.

Større "sync issues" har jeg aldri sett selv om det dukket opp i et par patcher i betaen.

Ja, tidligere i dag var det mulig å spille, det var ikke så ille da, men utover ettermiddagen var det rett og slett ikke mulig å spille lengre.

Får håpe det blir bedre snart.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
UI'en og hvordan ting fungerer er også veldig anneledes. Tar litt tid å sette seg inn i. For ekesmpel "høyreklikk" for å komme inn og ut av menyer er veldig nytt.

Selv er jeg litt usikker pA hvor lurt det er A ha denne GUI knappen som hOyre museknapp. Selv satte jeg blokkering pA hOyre museknapp i stedet. Vurderer A ha GUI knappen som ESC eller som en annen museknapp. Man trenger egentlig ikke bruke GUI knappen mye etter at man har spilt spillet en del, sA da trenger den ikke en sA sentral knapp som hOyre museknapp.

Lenke til kommentar

Dog liten spillbarhet i starten har vi opplved før. Trenger vel ikke nevne køen på Burning Blade.

Sier ikke at det er greit, men det er nok desverre noe vi må leve med. Virker ikke en gang som om store selvskaper som Blizzard klarer en bar release.

På andre sien har Darkfall releasen vært noe av det værste jeg har opplevd hit til og jeg har ikke fått kjøpt spille engang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...