Syv Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Vel, får de opp serveren innen en halv time så holder de jo ord =P Jeg venter noen måneder selv, så jeg slipper dette =P Endret 25. februar 2009 av Syv Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Tasos02-25-2009, 10:21 PM We’ve been waiting for the pre-orders to process through billing and it has been moving along but not fast enough. We’re almost done with this. Many of you will be getting notifications of this during this process. As soon as this is concluded we’ll process the accounts and open up the servers for the pre-orders. This will be done tonight; the game has been ready and waiting. Unfortunately we’re running behind schedule as far as opening up the extra sales which we hoped to do tonight as well. We’ll do this tomorrow as early as possible, likely sometime around noon GMT time, around the time of our first scheduled maintenance. At this time we will also process the problematic accounts which had 0 euro problems, no charges, no balance, but received a successful pre-order message. We are also looking into the few cases that have pre-ordered but have not received a confirmation email and we will resolve all these issues. Most of these problems were due to a combination of lag, multiple sessions, and multiple charge attempts. We want to thank you for your patience again, and we would like to let you know that we’re adding a couple more days to the free month of play making them 33 for everyone that pre-ordered and that will buy the game tomorrow. This is to make up for any bad experience with the account management, the lag and the delays you’ve had to face with purchasing. The traffic volume we’ve been experiencing has been unbelievably high because of the initial rush and was compounded by users hammering the system with multiple sessions. You should also know that we have been doing everything necessary to resolve all these issues as soon as possible. We’ll post again as soon as the server is open. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Klokka er over 12 i Hellas nå. Så de klarte det nok ikke. Er spent på om jeg får meg enn kopi i morgen, desverre har jeg noen øvinger jeg må ned på skolen og levere. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Tror nok jeg setter Darkfall på vent en måned eller noe, ser hvordan det utarter seg. Har ikke giddet å stresse med pre-ordering osv... Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Serverne åpne, men en del folk har problemer med at "Wrong version" error. Ikke noe overraskelse, men blir spennende å se hvor lang tid det tar å fikse det. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Wrong version problemet er jo beskrevet i annonseringen til Tasos: For the players that are getting lobby errors, check your version and if you don’t have build 1.0.35, get it from http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/Darkfall.exe Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Da var jeg online. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Korleis er flyten? Stabilt? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Serveren gikk ned meg en gang, var latterlig mange folk på start plassen. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Gidder du holde oss oppdatert på hvordan lanseringen går. Blir vel kanskje et køsystem etterhvert da. Med ti tusen simultane spillere mente de kanskje ikke 10000 spillere spredt på startplass. Blir jo over 500 i hver noob city, gitt jevn spredning. Endret 26. februar 2009 av Syv Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som vet hvor man faktisk kjøpt account eller hvor man burde følge med om man skal ha håp å få kjøpt i det hele tatt? Merker jeg blir frustrert over mangelen på informasjon. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Noen som vet hvor man faktisk kjøpt account eller hvor man burde følge med om man skal ha håp å få kjøpt i det hele tatt? Merker jeg blir frustrert over mangelen på informasjon. Det er helt utrolig at det går an å kjøre en launch så uprofesjonelt. Lite ressurser eller ikke. Forsiden har ikke vært oppdatert på lenge, det står enda link til beta og ingen link til registrering av ny konto. Virkelig amatørmessig. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, antar jeg. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 De har et team på rundt 30, men interessen tilsvarer mange ganger deres ressurser. Lenke til kommentar
II-COCO-II Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Uansett ressurser, det tar ikke lang tid å gi hint til info! Jeg finner verken dato på beskjeder de poster. Sykt amatørmessig. "We’ll process the problematic pre-orders that were not charged, and have 0 balance later today. If you pre-ordered successfully but weren’t charged, or haven’t received your final notice for the remaining successful charge, you’ll need to be patient a few hours longer. We’ll also look at opening up more sales by tomorrow. We are a little behind schedule but we're catching up." Vil dette si at vi som ikke har fått pre-order må vente til i morgen for å bli med i gamet? De har holdt på med dette spillet i evigheter, skulle tro de hadde fått til en plan for "launch" site . Det er jo høl i huet uansett ressurser! Føles faktisk som dette spillet er "Exclusive" Underground! - Coco Loco Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Helt enig med herr coco. 30 stykker klarer da å redigere index.html til å ha fjerne betalink og legge til en <a href="www.darkfall/.vapour/register.html">. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Har du fulgt spillet en stund burde du visst så, og ikke satset på launch =P Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) MMO spill burde spre launchen over flere dager. De som absulutt må være først kan betale ekstra for det. Eller man kan få noen gratis spille dager om man er villig til å vente en uke etter launch med å starte. Eller. De som starter de 3 første dagenne får ingen ting ekstra. De som starter de 3 neste får ett eller annet, de 3 etter der for noe annet igjen, osv. helt til de har kommet sikkelig i gang. De man får kan være items, gratis dager, xp boost, gold osv. Endret 26. februar 2009 av Lord-KGA Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dei gir ut fortløpande info på IRC-kanalen, eg anbefaler dykk å henge der om dykk verkeleg er interessert i spelet. Joda, hovudsida burde absolutt få ei oppdatering, men kanskje dei gjer det slik for å skape mindre interesse? Det verkar jo allereie ut som om limiten til Darkfallserverane(en?) er sprengt (basert på div. uttalelesar og synsingar), kvifor skape enda meir blest ved å gi ut all informasjonen på hovudsida? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 14:41:59 @Brannoc> For the most up to date information please check http://forums.darkfallonline.com - this channel will remain moderated until at least 8am PST. The forums should return around the same time frame. PST faktisk. Trodde det var europeisk utgivelse, jeg. Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Dei gir ut fortløpande info på IRC-kanalen, eg anbefaler dykk å henge der om dykk verkeleg er interessert i spelet. Mulig det er nevnt tidligere i tråden, men har du informasjon om hvor jeg finner denne irc-kanalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå