Dumrian Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg sliter med å finne ut det jeg å, Flaringo. Sida dems er helt katastrofalt laget, forumet er nede og alt er helvete. Ville tro de iallefall ville klare å tenke seg litt i forkant når det kommer til launch. Erfaring med MMO launch eller ikke, dette er basiskunnskap. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Her - https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php Men de selger bare i begrensede mengder om gangen. Og når de selger må man bruke lang tid på å refreshe siden, da serveren ikke takler mengden med folk som prøver å bestille. Og det blir fort utsolgt, så man må følge godt med. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Latterlig å bruke både tid og penger på et sånt selskap. Latterlig å ikke bruke tid og penger på slike selskap imo. Ser jo hvordan det har gått med de siste andre "mainstream" MMO spillene i det siste. De største firmaene tør jo ikke stinge fingeren ut av vinduet pga de er redd det kanskje blåser en annen vei enn det som er vanlig, og ergo. EQ kopi etter EQ kopi og alle som en har gått nedenom og hjem hvis man ser på deres "mål". Aventurine prøver hvertfall på noe nytt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er synd at Darkfall-sidene er nede hele tiden. Jeg har ikke bestilt ennå Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er synd at Darkfall-sidene er nede hele tiden. Jeg har ikke bestilt ennå JAAAA! Jeg vil inn nå! Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Latterlig å bruke både tid og penger på et sånt selskap. Hadde du planlagt å kjøpe det? Trodde du var hardcore Aion fan some spillte et annet "ventespill" med guilden din? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Her - https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php Men de selger bare i begrensede mengder om gangen. Og når de selger må man bruke lang tid på å refreshe siden, da serveren ikke takler mengden med folk som prøver å bestille. Og det blir fort utsolgt, så man må følge godt med. Det var da litt av en måte å gjøre det på. Man skal ikke føle seg heldig av å ha fått tak i spillet på utgivelsesdagen, det blir feil. Dette blir jo som en lukket beta man betaler for. Endret 25. februar 2009 av Flaringo Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De er et lite selskap som ikke har resurser til å la alle slippe til i begynnelsen. Det er ikke optimalt, men alikevel det eneste valget de har. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oppretta en bruker, ga dem visainformasjon og fikk denne mailen: Dear Flaringo, Your account is activated! You are ready to enter the world of Darkfall. You can proceed to pre-ordering Darkfall by providing your billing information here: http://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php Remember to visit our online community, so you can find anything related to Darkfall. Click here to visit our online community http://forums.darkfallonline.com/ Delen som sier at brukeren min har blitt aktivert og at jeg er klar til å gå inn i Darkfalls verden får meg til å tro at alt er betalt og klart, men den neste delen sier at jeg må inn her og her for å forhåndsbestille spillet. Hva skjer? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hadde lenge planlagt å spille Darkfall, men tar heller å venter å ser hvordan det utvikler seg videre. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Latterlig å bruke både tid og penger på et sånt selskap. Latterlig å ikke bruke tid og penger på slike selskap imo. Ser jo hvordan det har gått med de siste andre "mainstream" MMO spillene i det siste. De største firmaene tør jo ikke stinge fingeren ut av vinduet pga de er redd det kanskje blåser en annen vei enn det som er vanlig, og ergo. EQ kopi etter EQ kopi og alle som en har gått nedenom og hjem hvis man ser på deres "mål". Aventurine prøver hvertfall på noe nytt. Det er mye nytt på papiret. Ikke i praksis. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det er mye nytt på papiret. Ikke i praksis. Du har spillt spillet skjønner jeg? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Oppretta en bruker, ga dem visainformasjon og fikk denne mailen:Dear Flaringo, Your account is activated! You are ready to enter the world of Darkfall. You can proceed to pre-ordering Darkfall by providing your billing information here: http://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php Remember to visit our online community, so you can find anything related to Darkfall. Click here to visit our online community http://forums.darkfallonline.com/ Delen som sier at brukeren min har blitt aktivert og at jeg er klar til å gå inn i Darkfalls verden får meg til å tro at alt er betalt og klart, men den neste delen sier at jeg må inn her og her for å forhåndsbestille spillet. Hva skjer? Du må inn og gi informasjon om deg selv og kreditkortet ditt, så må du videre og pre-ordre spillet. Du vil få totalt 3 mailer, hvor den siste sier: Your Darkfall pre-order was successful. You were charged 2.52 euro to initiate the pre-order process and this amount has gone towards your purchase of the Darkfall Client Download and a month of Darkfall play starting on February 25th. etc. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neon som vil vedde på om det kommer ut i dag eller ikke? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du må inn og gi informasjon om deg selv og kreditkortet ditt, så må du videre og pre-ordre spillet. Du vil få totalt 3 mailer, hvor den siste sier: Your Darkfall pre-order was successful. You were charged 2.52 euro to initiate the pre-order process and this amount has gone towards your purchase of the Darkfall Client Download and a month of Darkfall play starting on February 25th. etc. Greit nok. Får vente litt, da. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Neon som vil vedde på om det kommer ut i dag eller ikke? Brannoc var nylig innom IRC og sa at serverene snart var klare. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 De bør skynte seg. Er ikke lenge før klokka blir 12. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 51 minutt til klokka er 12 i Hellas. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Haha. Ingen i guilden har fått registrert seg Jeg er enig i at de burde forutsett dette. Det er uansett ingen unnskyldning for å ikke oppdatere siden sin. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 IRC kanalen er helt herpa nå. Hakker som faen. Innleggene kommer i bunkevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå