Frederick_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 søkte meg inni Duchy of Wessex siden de har beta så er det kanskje en liten sjangs at man får Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 søkte meg inni Duchy of Wessex siden de har beta så er det kanskje en liten sjangs at man får Uff.. Lykke til, og vi sees på slagmarken for Wessex = auto KOS for min del. Det at de har betakeys er nok bare sprøyt det også, og det brukes nok kun for å rekruttere flere folk inn med en liten "mulighet" for at de skal få en beta key. Akkurat som om du som joinet idag ville fått en beta key når de har medlemmer som har vært der lengre. Må ikke være så lettlurt Silo Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Håper WSX stikker på US. Tåpelige zerg, de har 225+ medlemmer ellernoe allerede. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) serr, jeg som ville ha beta key Endret 6. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) søkte meg inni Duchy of Wessex siden de har beta så er det kanskje en liten sjangs at man får Uff.. Lykke til, og vi sees på slagmarken for Wessex = auto KOS for min del. Jeg skal stalke alle medlemmene som faen, kjøre gerilja så ofte jeg kan. Det blir gøy Endret 1. desember 2008 av phoNte Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) btw, noen måte man faktisk kan herpe for guilden en å bare ta opp døren så folk slipper inn ? Endret 1. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Vel, da kan vi glemme en 2008 release i hvert fall. Istedet for å fortelle hvordan ståa virkelig er, får man en bullshit filler-update fra closed beta. Wee. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) btw, noen måte man faktisk kan herpe for guilden en å bare ta opp døren så folk slipper inn ? Er vell bare å rekruttere flere folk som ønsker å knuse guilden, og det burde jo ikke være noe problem ettersom wessex er en eneste stor zerg. Så binde dere til clanstonen i byen. Så på den måten har man jo folk som kan angripe både innenfra og utenfra når den tid kommer. Få tilgang til guildens bank, så er det jo bare å fjerne alt av ressurser og gear til når kampen skal starte, så har jo guilden i grunn kun "et liv" ettersom gear og slikt må erstattes når man dør. Endret 1. desember 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 btw, noen måte man faktisk kan herpe for guilden en å bare ta opp døren så folk slipper inn ? Er vell bare å rekruttere flere folk som ønsker å knuse guilden, og det burde jo ikke være noe problem ettersom wessex er en eneste stor zerg. Så binde dere til clanstonen i byen. Så på den måten har man jo folk som kan angripe både innenfra og utenfra når den tid kommer. Få tilgang til guildens bank, så er det jo bare å fjerne alt av ressurser og gear til når kampen skal starte, så har jo guilden i grunn kun "et liv" ettersom gear og slikt må erstattes når man dør. Haha, joina du Wessex bare for å sabotere? Herlig! Kan se for meg nerdragen allerede. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Får se hva man gjør senere, digg å ha en guild å få litt kontakt med mange i spillet fra starten av Endret 6. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Bra. Men å tro at de har beta keys er bare tåpelig.. betaen funker ikke på den måten Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) meh, trodde egentlig ikke det, men jeg bare joinet. Får se hva man gjør vet Endret 6. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
post_it Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Minner meg om StarWars Galaxies for 3-4 år siden. Oh sweet old memories. Skal definitivt teste det ut. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 The Noob Comic preview av Darkfall: Intro Part 1 Part 2 Vet ikke helt om jeg liker det at man ikke kan panne kameraet bak seg, det begrenser friheten litt selv om det er en god idè sett i forhold til "realisme". Da man nesten kan ha en rolle i en gruppe som holder utkikk etter fare (samt. er med på angrep). I tillegg gir taktiske angrep som flankering fra siden og bak mer innvirkning mot større mengder spillere, da de ikke har øyner i nakken og kan se angrepet komme med mindre noen sier ifra (eller de hører det). Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Shiiit... Likte egentlig veldig godt det som sto i det som Noob Comic hadde skrevet. Ser den med at det kan bli litt mer pain med tanke på gear i dette spillet, men det gjør jo bare at du ikke får samme systemet som i wow hvor man hele tiden er ute etter det beste gearet.. Du vil jo selvfølgelig være ute etter det beste gearet her og, men nå vil du jo også være ute etter å ha en mengde med gear Endret 2. desember 2008 av alfabanan Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 sitter og lurer på en ting, ute på sjøen, kan det bli storm? iallefall litt bølger så det er vanskelig å se. Og er mindre båter raskere, og jeg håper at man ikke kan se båten langt unna når man styrer, så det faktisk må litt skill til Iallefall mere Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 Trur ikke de har noen seilesimulator greier gåendes akkurat så nei, det er nok ikke mulig at bølgene og slikt skal bli større/mindre. Er hvertfall ingenting som har tydet på det til nå. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 omg, synes det burde vært litt bølger iallefall Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 de kunne gjerne pyntet litt på grafikken ja:D Vannet så litt merkelig ut, litt cyanlyseblått, selvlysende? kan hende jeg her vært uheldig med screenshots jeg har sett men.. Har ikke sett noen med slående bra grafikk, de fleste blir blurry når det kommer opp en del detaljer. Er jeg for kravstor? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2008 de kunne gjerne pyntet litt på grafikken ja:DVannet så litt merkelig ut, litt cyanlyseblått, selvlysende? kan hende jeg her vært uheldig med screenshots jeg har sett men.. Har ikke sett noen med slående bra grafikk, de fleste blir blurry når det kommer opp en del detaljer. Er jeg for kravstor? Spørs det. Hvis det du har sett ikke er bra nok til at du vurderer å ikke prøve spillet pga det så ja, da er du for kravstor. For min del så overgår grafikken de fleste spill med kanskje et unntak, Age of Conan. Det eneste jeg kan si er for "dårlig" er animasjoner og spell effects. Men det kan faktisk være en grunn til at de er så enkle også, og det er jo for å støtte opp under det at spillet er NØDT til å tåle mass-PvP, og det gjør man enklest på denne måten ettersom man presser harwdare kravene ned samt sendingene som skal mellom client og server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå