Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gi meg eksempler på hva som menest med "blodholdt" så er det greit ettersom jeg ikke helt ser hva han mener hvis man ser på mine poster angeående Age of Conan etter at det ble sluppet ut.

Blodholdt aka. tviholdt aka. holde hardt. Han mener at du fortsatte å spille og å hype spillet selv etter at de fleste andre hadde sluttet. Ser også ut som han prøver seg på en argumentum ad populum, da han gir inntrykk av å mene at flertallet har rett. Flertallet likte ikke Age of Conan, det floppet, derfor er Age of Conan et dårlig spill for alle. Som skal få det til å se ut som du ikke likte spillet, men fortsatte fordi du er en dum fanboy som blodholder på spill.

Vell, det er jo det jeg sier. Vis meg en post hvor jeg "tviholder" på at Age of Conan ble slik vi alle ønsket det skulle bli etter at end-game viste seg å mangle "content"?

Jeg sluttet å spille spillet omtrent på samme tidspunkt som de fleste, da man ikke hadde noe å finne på ved end-game. Dog, jeg gadd ikke sture på forumet for å "trolle" tråder og diskuterte da heller imot der jeg sa at Age of Conan har et vist potensiale, dog ikke det jeg trudde det skulle ha ettersom "sandbox" elementene i det var totalt fraværendes.

Lenke til kommentar
Hvor mange av dere som hyper det opp har prøvd spillet spør bare jeg.

Ser du hvor dumt det blir å skrive sånt?

Jeg og oOphus harspillt så vidt jeg vet. Nå hyper forsåvidt ikkje jeg spillet uansett.

Uansett, hypeen er basert på features. Mye av det folk klager på er ting de "tror" blir slik.

Lenke til kommentar
Hvor mange av dere som hyper det opp har prøvd spillet spør bare jeg.

Ser du hvor dumt det blir å skrive sånt?

Jeg vil jo si at jeg er en av dem, samt jeg er en beta-tester. Så det burde jo ligge noe i det, sant?

Prøv mass-PvP i World of Warcraft og prøv det i Darkfall.

For min del, med min erfaring fra begge spill så vil jeg påstå at det krever veldi mye mer av enkelt spillere i Darkfall.

Se på en av "The Mercs" videoene. Der klarer dem faktisk å forsvare et punkt til "sige-tiden" er gått over. De er 9, de andre er 20+. Det burde jo gi en liten indikasjon på at det faktisk ikke er "zerg ftw" som går inn her som det gjør i de fleste andre MMO's.

Årsaken er rimelig simpel. Det krever veldi mye mer i det å kjøre "focus-target" i et spill som Darkfall ettersom det ikke finnes noen klare indikasjoner på hvem som er hvem, samt at man her med Friendly Fire å gjøre.

Jeg selv har klart å drepe 3 stykker som skulle "ganke" meg. Dette gjorde jeg ved å plassere meg slik at de andre slo hverandre mer enn de slo meg så den "bare gå opp og spamm attacks" funker ikke.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Mye features som ikke er med i beta også så langt jeg har lest, som folk fortsatt trekker frem som den hellige gral.

Poenget mitt er at man må få lov til å være kritisk, på samme linje som man må få lov til å være ukritisk.

Selvfølgelig.

Uten dette vil det være vanskelig å ha gode lange diskusjoner. Uten kritikk vil det bare bli "-Det og det er bra", "Ja, det også" og "Enig".

Det er ikke dette jeg missliker. Det er noe personer som stort sett bare har trollet helt siden de begynnte å skrive i tråden (ingen ekstrem trolling som er lett og gjennomskue heller). Det er slikt jeg ikke liker. Diskusjoner skal ikke skapes på grunn av at noen provoserer med korte meningsløse innlegg, man skal begrunne sine meninger godt hvis man skal kritisere, og skryte forsåvidt. Laget et godt eksempel der Erik den Raude har trollet hele tiden med "lol" og "..." stort sett hele tråden, denne er i en post noe sider tilbake.

Lenke til kommentar

Det hadde jo vært kjedelig viss vi kun skal snakke om alt det fantastiske med darkfall, men det er sure oppgulp vi vil slippe, slik aoc tråden var helt forjævlig infisert av. Tror aldri jeg har vært borti en mer rævkjørt tråd, den ene plattheten etter den andre. Det har ingenting med at vi ikke kan si noe negativt, men å bare slenge ut noe ut av de blå, er litt kjedelig i lengden.

Det må da finnes et skille her ?

Lenke til kommentar

Der var det tomt gitt. Jeg fikk ikke fikset meg en konto.

Kan tenke meg at det blir enda verre pågang på serverene i morgen. Jaja.

More copies available on launch day

We’ve processed all the pre-orders we had the capacity for and they're now temporarily sold-out. We didn't think this would happen so soon but as you probably experienced, the demand was just too high.

We'll make more copies available on launch day, but if these happen to sell out as well, we'll offer copies as often as possible as we keep upgrading our capacity. As much as we would like to be able to handle all the demand, it's very difficult when this constantly increases. We’re working as fast as we can to catch up, but for now our #1 concern is that the people who do get into the game are able to have a good experience. We’re afraid that we need to control the number of players for now. On the other hand we are aggressively working on being able to meet the demand.

We apologize for the timeouts and the heavy load on the pre-ordering pages again. Since the last session, we multiplied our already ample web server capacity by 5 but the volume we had to handle was still too high. We processed a great deal of pre-orders but it turned out to be a frustrating experience for most. We'll continue to upgrade and optimize and do everything we can to improve things on our end.

There were also a few issues reported with the pre-orders involving 0 charges and a few other lesser issues. We will address these as soon as possible and report back with our findings.

We’ll keep you posted on any developments.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...