Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, var ikke du en av de som blodholdte på age of conan lenge etter den stakarslige floppen?

Tror det er best og vente for min del, når jeg ser deg kjempe så hardt for spillet er nok de kronene best spart.

Kan du utdype dette?

Jeg var med på å "hype" opp Age of Conan ja, men hva mener du med "blodholdt"? Er dette en slang du og dine kameraer bruker? For isfåall så fungerer ikke det her på et forum.

Lenke til kommentar

Uavhengig om utvikleren er ressurssterk eller ikke, det må være FORFERDLIG vanskelig å gi ut et onlinespill.Samme hvor lenge det har vært under utvikling og ting har blitt tenk nøye igjennom så går de på den samme smellen gang etter gang ! Enda har vi til gode i MMO genren og se en flawless release (kanskje med unntak av Age Of Conan, som tross sine bugs hadde en ganske knirkefri server launch tross alt )

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar
Jeg var med på å "hype" opp Age of Conan ja, men hva mener du med "blodholdt"? Er dette en slang du og dine kameraer bruker? For isfåall så fungerer ikke det her på et forum.

Hva mener du med "isfåall"? Er dette en slang du og dine kamerater bruker? For i så fall så fungerer ikke det her på et forum.

Du skjønte hva han mente.

Lenke til kommentar

Forferdelig så mye dritt oophus skal ta imot. Bare fordi han er en av de få som faktisk holder seg saklig, og gjerne vil at mmo sjangeren skal komme med noe nytt. Det var da ikke noe galt i å håpe at aoc skulle bringe mye nytt til sjangeren, og at darkfall kan gjøre det samme.

Synes det er ganske oppfriskende å høre en forklaring i stedet for nei dette suger, eller nei detet blir feil - uten noe videre forklaring.

Lenke til kommentar

Gi meg eksempler på hva som menest med "blodholdt" så er det greit ettersom jeg ikke helt ser hva han mener hvis man ser på mine poster angeående Age of Conan etter at det ble sluppet ut.

Man kan vell da se at jeg både gav uttrykk for at det hadde negative sider til spillet selv om jeg var en av de få som klarte å se at det hadde endel positive sider ved det også fremfor å komme med små negative meningsløse poster som flesteparten gjorde.

Dette skrev jeg selv etter at jeg sluttet med spillet. Altså jeg gadd ikke gå på en forum og være der i flere måneder for å snakke dritt om et spill jeg ikke spilte. Skrev jeg noe negativt så skrev jeg også noe positivt. Konstruktiv kritikk heter det.

Jeg hypet Age of Conan pga det skulla ha visse "sandbox" ellementer ved det som viste seg å være falskt. Dette var min hovedgrunn til at jeg sluttet med det. Combat systemet syntes jeg var et kjempe løft kontra det vi allerede har i WoW, WAR, LOTRO etc etc pga poin'n click, auto-attack etc etc er for meg "bånn i bøtta" når det gjelder melee combat.

Lenke til kommentar

Ok helt seriøst her. Når jeg spilte MS Warrior i WoW hadde jeg keybindings rundt hele venstrehånda, med modifiere som shift og alt fordi det ikke var nok knapper. Samme greia var det med Rogue, Shaman, Mage, Hunter og Druid for meg.

Det eneste jeg brukte musen til når jeg spilte WoW var til å flytte kameraet så jeg kunne eie folk som ikke var rett foran meg.

Jeg klarer ikke å se hva som er "mer avansert" med å klikke en knapp fanatisk for å svinge sverdet, mens man løper etter en kar og prøver å være i range. Jeg hatet også combat systemet i AoC, men dette ser da bare helt noldus ut...

Jeg er dypt skeptisk til dette spillet, tviler på at jeg gidder å prøve det engang etter å ha kastet bort tid på andre drittspill som har floppet hardt. Tror MMO gameren i meg har blitt drept av Funcom og Mythic.

Lenke til kommentar
Gi meg eksempler på hva som menest med "blodholdt" så er det greit ettersom jeg ikke helt ser hva han mener hvis man ser på mine poster angeående Age of Conan etter at det ble sluppet ut.

Blodholdt aka. tviholdt aka. holde hardt. Han mener at du fortsatte å spille og å hype spillet selv etter at de fleste andre hadde sluttet. Ser også ut som han prøver seg på en argumentum ad populum, da han gir inntrykk av å mene at flertallet har rett. Flertallet likte ikke Age of Conan, det floppet, derfor er Age of Conan et dårlig spill for alle. Som skal få det til å se ut som du ikke likte spillet, men fortsatte fordi du er en dum fanboy som blodholder på spill.

Lenke til kommentar
Ligger gjevnt på 300 nå. Var lavt tidligere. Men tror ikke det blir noe problem å få den ned før onsdag, så why care? ^^

om du øker antallet connections pr torrent og totalt så går det jo raskere..

sier seg selv, om du tilater programmet å koblet til 10 brukere, så er sjansen liten for at du får topphastighet. Derimot om du velger 100 brukere, så vil det gå betraktelig raskere, siden du kobler til så mange flere kilder..

Men dette viste dere kanskje:)

jeg startet downloaden igår kveld, den er ferdig nå.. På en 4mbit linje:)

Lenke til kommentar
Ok helt seriøst her. Når jeg spilte MS Warrior i WoW hadde jeg keybindings rundt hele venstrehånda, med modifiere som shift og alt fordi det ikke var nok knapper. Samme greia var det med Rogue, Shaman, Mage, Hunter og Druid for meg.

Det eneste jeg brukte musen til når jeg spilte WoW var til å flytte kameraet så jeg kunne eie folk som ikke var rett foran meg.

Jeg klarer ikke å se hva som er "mer avansert" med å klikke en knapp fanatisk for å svinge sverdet, mens man løper etter en kar og prøver å være i range. Jeg hatet også combat systemet i AoC, men dette ser da bare helt noldus ut...

Jeg er dypt skeptisk til dette spillet, tviler på at jeg gidder å prøve det engang etter å ha kastet bort tid på andre drittspill som har floppet hardt. Tror MMO gameren i meg har blitt drept av Funcom og Mythic.

Er helt enig med deg. Folk skryter sånn av hvordan slåssinga i DF krever ferdigheter og ikke konstant trykking av 1, 2, 3 og 4-knappene på tastaturet (dårlig argument), men det er ikke så mye som kreves når man tenker over det. Tipper de fleste kommer til å løpe opp til fienden, trykke angrep-knappen så mye som mulig mens de løper i ring rundt fienden. Det er i alle fall inntrykket jeg har fått. :)

Lenke til kommentar

Akkurat nå er melee slik ja. Men husk hvor stor forskjellen mellom en lvl 5 char og en lvl 60 char i WoW var. Ikke at forskjellen nødvendigvis vil være like stor i DFO, men de fleste i beta bruker fremdeles bare Mana Missile. Det sier en del.

Etter hvert som karakterene blir sterkere, og utviklerene får lagt til flere abilities så blir det forhåpentligvis mer variert og spennende.

Lenke til kommentar

Hele denne tråden har rendt ut i at troll prøver å irritere og finne feil hos de få som faktisk gleder seg til spillet og vil ha en skikkelig diskusjon. Det er ikke noe galt i å glede seg til noe uten at en skal få dritt slengt etter seg.

Tidligere var dette faktisk en bra tråd, men trollene har invadert den for lenge siden.

Jeg skjønner godt at folk gleder seg til et spill og vil diskutere rundt spillet, men folk som prøver å finne alt det neagtive med spillet for å dra det ned i gjørma *før* det har kommet ur skjønner jeg rett og slett ikke.

Hvis dere bare er interissert i å hindre diskusjonen og at folk skal glede seg til spillet så start istedet en ny tråd. "For oss som hater Darkfall" eller noe slikt kanskje? Dere er sikkert mye mer kreative enn meg uansett.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Er så bra at man troller om man sier sin mening om et spill, bør heller rename denne tråden til "Darfall blir beste spillet i verden uansett".

Må da tåle å lese andres meninger om spillet uten å bli helt emo fordet. Jeg skjønner at folk gleder seg men dette er et diskusjonsforum, er jo samme greia hver jævla gang det kommer et nytt MMO. Blir tredje verdenskrig fordi folk ser på spillet som sitt nyfødte barn og skal vokte det som territoriske primater.

Lenke til kommentar

Så det å hype et spill før release er ok, men å påpeke negative ting som kommer frem er trolling og burde fjernes?

Hadde ikke blitt mye til diskusjon, de som tror spillet er jesus 2.0 vil vel ikke ha noe problem med å tilbakevise negative påstander, eller mangler dem dekning for sine egne påstander?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...