Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja... pre-order'a en box copy av WoW vanilla og fikk den før det kom ut, fikk opprettet konto rundt 23:45 husker jeg og fikk logget inn etter 00:00 når serverne skulle åpne.
World of Warcraft -var- mye bedre, jeg var inne femten minutter etter installasjon og opprettelse av konto.

Tok dere en liten kikk på WoW forumet den gang det ble lansert så var det en hel haug av folk som hadde problemer. Som sakt vi kom oss ikke inn på 35+ timer pga det var noe galt med registrerings systemet. Altså at det kom en "timed out" melding før man ble ferdig med det hele og at man dermed måtte starte på nytt.

Etter at vi kom inn til "Burning Blade" så møtte vi på en heller beskjeden kø på over en time.

Vi var inne i 15 minutter før vi kræsjet og da var det å vente enda en time på kø.

Dette foregikk i 3-4 uker før man som plaster på såret fikk en måneds gratis spilletid.

Etter en god stund så fikk man muligheten til å flytte karakter fra denne serveren, nettopp pga den bød på ikke noe annet en problemer.

Jeg vet ikke, dette var hvertfall ikke "problemfritt" for mitt vedkommende, og det var særledes ikke så for flere tusen andre spillere også.

Uansett, poenget er vell at selv den største kan møte på problemer, så det at folk reagerer så sterkt på dette og kommer med heller unødvendige kommentarer forteller vell heller at vedkommende er ganske uerfaren når det gjelder slike spill.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

For the pre-order all major credit cards are accepted. For Darkfall’s launch direct debit will also be available. More payment options will be available shortly after Darkfall’s launch such as Paypal, prepaid cards, wire transfer etc. Our partners for the billing are GlobalCollect, a leading and trusted global payment processor. (http://www.globalcollect.com/)

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=132003

Lenke til kommentar

o(O)phus, det er 5 år siden jeg husker ikke alt xD uansett jeg husker bare at jeg ikke hadde noe særlig problemer med WoW launch, eller launchene for å si det sånn, men det var sikkert mange andre som hadde det. Vet ikke hvordan DFO launch blir, men med tanke på hvordan de har håndtert pre-orders så ja.. er ikke akkurat veldig optimistisk.

Meeen over på andre ting, ny patch og launcher, det er nå queueing musikk :D Man kan også slette chars nå.. serveren renamed til EU-1 og NDA greia borte (endelig). Man må fortsatt accepte TOS'en hver eneste gang man starter launcheren da.. håper dette skifter. Har enda ikke fått pre-orderet, og serverne er fortsatt nede :(

Lenke til kommentar
Tok dere en liten kikk på WoW forumet den gang det ble lansert så var det en hel haug av folk som hadde problemer. Som sakt vi kom oss ikke inn på 35+ timer pga det var noe galt med registrerings systemet. Altså at det kom en "timed out" melding før man ble ferdig med det hele og at man dermed måtte starte på nytt.

Etter at vi kom inn til "Burning Blade" så møtte vi på en heller beskjeden kø på over en time.

Vi var inne i 15 minutter før vi kræsjet og da var det å vente enda en time på kø.

Dette foregikk i 3-4 uker før man som plaster på såret fikk en måneds gratis spilletid.

Etter en god stund så fikk man muligheten til å flytte karakter fra denne serveren, nettopp pga den bød på ikke noe annet en problemer.

Jeg vet ikke, dette var hvertfall ikke "problemfritt" for mitt vedkommende, og det var særledes ikke så for flere tusen andre spillere også.

Uansett, poenget er vell at selv den største kan møte på problemer, så det at folk reagerer så sterkt på dette og kommer med heller unødvendige kommentarer forteller vell heller at vedkommende er ganske uerfaren når det gjelder slike spill.

Hmm, var ikke du en av de som blodholdte på age of conan lenge etter den stakarslige floppen?

Tror det er best og vente for min del, når jeg ser deg kjempe så hardt for spillet er nok de kronene best spart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...