Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? :)

 

Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte.

 

Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber.

Lenke til kommentar
Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? :)

 

Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte.

 

Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber.

Vel. Fordi jeg fant Dogma og postet en applikasjon der først. Og i mine øyne er jeg da bundet dit inntil jeg finner ut at de ikke er noe for meg, eller at de ikke godtar applikasjonen min eller uenigheter som fører til at det ikke passer seg å være med de :) .

 

 

Also: Hvordan kan jeg se at kredittinformasjonen min er putta inn, det sto at det var oppdatert, men på min bruker så er det ikke noe. Og preorder skal vi nok få til :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? :)

 

Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte.

 

Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber.

Vel. Fordi jeg fant Dogma og postet en applikasjon der først. Og i mine øyne er jeg da bundet dit inntil jeg finner ut at de ikke er noe for meg, eller at de ikke godtar applikasjonen min eller uenigheter som fører til at det ikke passer seg å være med de :) .

 

 

Also: Hvordan kan jeg se at kredittinformasjonen min er putta inn, det sto at det var oppdatert, men på min bruker så er det ikke noe. Og preorder skal vi nok få til :wee: .

 

Ah, sånn sett :)

 

Noe nyss om når preorder blir public?

Lenke til kommentar
Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid.

noen som har fått tak i clienten? fullklienten?

det kom ingen filer når jeg fullførte preorder..

 

Samme her. Hvordan får man tak i klienten?

Lenke til kommentar
Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid.

noen som har fått tak i clienten? fullklienten?

det kom ingen filer når jeg fullførte preorder..

Hvis du har gjort pre-order opplegget ferdig skal du kunne laste ned en torrent fra denne siden i løpet av i dag - http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/DarkfallFull/

 

Selv ser jeg ingen link ennå, og antar den kommer etter hvert.

 

Hvor bestiller man? Jeg leter rundt på Darkfallonline.com, men finner bare beta sign-up...

Tror linken ble nevnt på forrige side av denne tråden.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...