Kapli Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 grrrr damn leakers, har fortsatt ikke fått forhåndsbestilt :( Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte. Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte. Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber. Vel. Fordi jeg fant Dogma og postet en applikasjon der først. Og i mine øyne er jeg da bundet dit inntil jeg finner ut at de ikke er noe for meg, eller at de ikke godtar applikasjonen min eller uenigheter som fører til at det ikke passer seg å være med de . Also: Hvordan kan jeg se at kredittinformasjonen min er putta inn, det sto at det var oppdatert, men på min bruker så er det ikke noe. Og preorder skal vi nok få til . Endret 20. februar 2009 av chokke Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bare av ren nysgjerrighet: Hvorfor vil du ikke bli med i hovmod? Jeg vil påstå at vi oppfyller kriteriene du nevnte. Mitt mål er at vi har en norsk guild med spillere som kommer godt overens, hvor alle gjør sitt for å få ting til å gå rundt. Det blir fokus på kvalitet, fremfor kvantitet. Jeg vil ha muligheten til å kunne ha en diskusjon, uten at den blir ødelagt av prepubertale hormonbomber. Vel. Fordi jeg fant Dogma og postet en applikasjon der først. Og i mine øyne er jeg da bundet dit inntil jeg finner ut at de ikke er noe for meg, eller at de ikke godtar applikasjonen min eller uenigheter som fører til at det ikke passer seg å være med de . Also: Hvordan kan jeg se at kredittinformasjonen min er putta inn, det sto at det var oppdatert, men på min bruker så er det ikke noe. Og preorder skal vi nok få til . Ah, sånn sett Noe nyss om når preorder blir public? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Argh var SÅ nære og fått preorder et lite øyeblikk men nå får jeg 403 forbidden :@ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kan skaffe meg preorder no eg, men er usikker =( Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Alle kan skaffe seg pre-order. De har ingen måte å vite om du har vært med i beta eller ikke. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sjølvsagt, men dei aller fleste har problem med å kome til på serveren. Eg har fått ordna meg konto og greier, alt eg eigentleg treng er å trykke på pre-order. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid. noen som har fått tak i clienten? fullklienten? det kom ingen filer når jeg fullførte preorder.. Lenke til kommentar
Noy Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid. noen som har fått tak i clienten? fullklienten? det kom ingen filer når jeg fullførte preorder.. Samme her. Hvordan får man tak i klienten? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du fikk vel en mail der det står. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du fikk vel en mail der det står. nopes, står bare at du blir belastet så å så mye, da å da.. og de ønsker deg velkommen Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 damn it, har enda ikke fått bestillt ! holdt på siden 13.00 i dag, lamy! Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 fått registrert meg og lagt inn kort info, men får ikke komme inn på preordra siden Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 sliter med det samme, gjort det siden klokka 13.00. Så tror jeg tar kvelden nå Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvor bestiller man? Jeg leter rundt på Darkfallonline.com, men finner bare beta sign-up... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Refresh helt til man har kommet til hovedsiden, trykk 'register'. Refresh helt til den siden kommer opp, tast inn info og trykk apply/ok (Hva enn det er) og trykk refresh helt til den siden kommer etc. Tar bare tid. noen som har fått tak i clienten? fullklienten? det kom ingen filer når jeg fullførte preorder.. Hvis du har gjort pre-order opplegget ferdig skal du kunne laste ned en torrent fra denne siden i løpet av i dag - http://www.eu1.darkfallonline.com/dl/DarkfallFull/ Selv ser jeg ingen link ennå, og antar den kommer etter hvert. Hvor bestiller man? Jeg leter rundt på Darkfallonline.com, men finner bare beta sign-up... Tror linken ble nevnt på forrige side av denne tråden. Endret 21. februar 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ble så opptatt av å lese de siste patch notene at jeg glemte å lese ferdig Tasos sin siste post. De har altså stengt ned siden for pre-orders. Og skal åpne den igjen i løpet av dagen. Når spillet er klart for nedlasting derimot nevner han ikke. Endret 21. februar 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå