Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bleh. Meldte meg inn i et Darkfall guild, samme som en annen fyr fra Diskusjon.no. Virket helt perfekt. Skulle satse på å være leilesoldater eller noe, samt bygge byen på en øy- Synd jeg har glemt navnet på guildet, samt prestert å renske alle bookmarksene mine i FF :p

Tipper det er ShampooMacTavish sitt guild Sanguis Argentum - http://www.gamerdna.com/GuildHome.php?guildid=27934

Lenke til kommentar
Chokke: Sant! Den jeg hadde funnet var ganske ideel. Sammarbeidet med en gjeng andre klaner og slik. Si ifra om du finner en da, så kan vi joine sammen? :D

Skal ikke se bortifra det. Eller så blir det å bli en bonde i makthierarkiet for kampen om å kontrollere serveren.

Hvorfor er du ikke medlem av den du hadde funnet?

Alternativt finne en liten (kanskje til og med starte) og koselig klan på et par 10-stk som har sin egen lille landsby og er en sammensveiset gjeng.

 

Kanskje noen her på gamer, oooops, mener såklart tek.no/spill har et fristende tilbud? Enten i form av at de er medlem i en klan som ikke skal LOLOL-PVPVPVP eller har samme planer som meg? ;) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Har mat til deg Erik den Raude.

 

Muligheten til å pre-ordre startet i dag. Folket i betaen fikk link på forhånd, men den linken ble leaket. Og det hele krasjet da enorme mengder folk strømmet på. Og derfor har det ikke vært noe poeng i å gi linken til resten av folket.

 

Når det blir fikset vet ingen, men de jobber med det.

Lenke til kommentar
Har mat til deg Erik den Raude.

 

Muligheten til å pre-ordre startet i dag. Folket i betaen fikk link på forhånd, men den linken ble leaket. Og det hele krasjet da enorme mengder folk strømmet på. Og derfor har det ikke vært noe poeng i å gi linken til resten av folket.

 

Når det blir fikset vet ingen, men de jobber med det.

Gief link!?!

Lenke til kommentar
Venter et år eller to og ser om de fikser alt rusket jeg. Akkurat nå er det ingen incentiver som får meg til å ville betale 400 for et uferdig produkt.

Da forstår jeg ikke kritikken du har kommet med, siden du har tenkt til å vente et år uansett.

Men, deg om det.

 

Intensivoppdatering av lenken, funker en sjelden gang. Mangler kun en "create account"-knapp.

 

"Create your account in three easy steps" uten noe å gå videre med :( .

 

Red: Snakker om sola, fikk opp halve Register-knappen.

 

Red2: Oh my. Kan ikke ha fornavn med mellomrom? :(

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Chokke: Sant! Den jeg hadde funnet var ganske ideel. Sammarbeidet med en gjeng andre klaner og slik. Si ifra om du finner en da, så kan vi joine sammen? :D

Skal ikke se bortifra det. Eller så blir det å bli en bonde i makthierarkiet for kampen om å kontrollere serveren.

Hvorfor er du ikke medlem av den du hadde funnet?

Alternativt finne en liten (kanskje til og med starte) og koselig klan på et par 10-stk som har sin egen lille landsby og er en sammensveiset gjeng.

 

Kanskje noen her på gamer, oooops, mener såklart tek.no/spill har et fristende tilbud? Enten i form av at de er medlem i en klan som ikke skal LOLOL-PVPVPVP eller har samme planer som meg? ;) .

 

 

Dere er hjeretlige velkommen i hovmod :)

 

Vi satser på å dekke de fleste aspektene av spillet og blir det stikk motsatte av noe "fjortiss-guild".

Den vekten som blir lagt på pvp, er der simpelthen pga vi ikke vil ha folk som er helt ferske innen MMORPG og ikke har snøring om hvordan man utfører sin jobb. I warhammer var dette et stort problem. Healere som ikke healet, eller som resset uten å heale etc.

 

Politikk blir selvfølgelig en viktig del. Hvis vi bare skulle fly rundt å drepe alle vi traff, hadde det blitt svært ensformig. For å ikke snakke om hvor mange fiender vi hadde fått :p

 

Guilden er i utgangspunktet 18+, ikke at dette er noe garanti for å heve seriøsiteten, men vi burde i hvertfall unngå en del uønskede elementer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...