Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok nå har jeg begynt å spille en god del.

"Grindet", en god del goblins i dag, ble eid mange ganger, det føles som om AI er veldig smart. De kommer etter deg med en gang de ser deg, alle sammen. De løper rundt og strafer for å unngå å bli truffet av mine arrows / missles mens de skyter meg med piler. De løper rundt hele tiden og ja det er ganske vanskelig å treffe dem noen ganger både ranged og melee. Hvis de har lav HP så pleier de å løpe, men hvis jeg har lav HP nei da blir de for å drepe meg vettu. Hode-greia droppa aldri så jeg drepte en ally jeg så hadde den, da ble jeg rød og måtte løpe. Ble jaktet en stund av noen folk men klarte å gjemme meg. Så relogga jeg og spawnet i en hamlet som clanen min eide. Prøvde å komme meg til clan byen, tok ca. 2 timer, måtte svømme og svømming går drit tregt. Kom meg til byen, skulle akkurat binde også fikk jeg "Lost connection to server", da ble jeg ganske sur :p

Men ja, ganske gøy nå, har skaffet noe gear fra goblins, må finne noen andre å grinde for gear :p

Lenke til kommentar
for å unngå å bli truffet av mine arrows / missles mens de skyter meg med piler.

Faktisk helt korrekt det der. Det heter ranged missile. Bare litt dumt, jeg ihvertfall, tenker på moderne teknologi med missile, men på engelsk har det tydeligvis en mer tidløs betydning.

 

De løper rundt hele tiden og ja det er ganske vanskelig å treffe dem noen ganger både ranged og melee. Hvis de har lav HP så pleier de å løpe,

Jepp akkurat dette er det på tide at man implenterer i MMO (cRPG har jo som regel dette) savner dette f.eks i AoC.

Første tingen jeg faktisk har sett at Darkfall er moderne på, hvis det du sier stemmer (noe det sikkert gjør).

 

Hode-greia droppa aldri så jeg drepte en ally jeg så hadde den, da ble jeg rød og måtte løpe. Ble jaktet en stund av noen folk men klarte å gjemme meg. Så relogga jeg og spawnet i en hamlet som clanen min eide.

Spørsmål i god tro og beste mening til alle med know-how på dette spillet og free loot som sådan............:

 

Veldig ofte når noen gjør bad'e ting på PvP servere i MMO'er og "politiet" (kan være good guys etc.) kommer for å stoppe det bade som skjer logger den bad'e personen av in the nick of time... Så de gode folkene som vil gjennomføre justis har kastet bort mye tid og den bade fyren har fått det som han vil.

 

Eksempel: En ganker ganker vilt i Kheshatta/AoC. Gank-offeret sier fra til highlevles i guildet sitt som er i old tarantia. De begynner soneprosessen til Kheshatta. Imens forsetter gankingen... Når så 5 highlevels dukker opp logger gankeren av. Resultat masse gratis xp til ganker.. ingen drawbacks for ganker... kun for de snille, som har kasta bort mye tid, og ganke-offeret...

 

Hva har dette med Darkfall og free loot å gjøre? I sitat til Kapli sier han at han angrep og tok loot fra noen og bare logget av... hvilke mekanismer finnes det i freeloot spill (som Darkfall) for at folk ikke bare gjør dette hele tiden.....

 

Kanskje mer relevant når man har fått tak i noe verdifullt... epics etc...

Endret av maanemann
Lenke til kommentar

En ting jeg misliker er at man spawner ved bindstone når man relogger. Mao er man tvunget til å utforske det man skal i en økt...

 

Rimelig tåpelig egentlig, da man uansett har en /bindstone_recall (lang kastetid) som teleporterer deg tilbake.

 

Edit: Blir ekstra irriterende i en så stor verden.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Haha leste det jeg skrev, omg jeg skriver så kjedelig :D

Men ja, grunnen til at jeg logga var pga jeg var så drit redd siden jeg var rød, følte som om alle jakta meg. En helt unik feeling det der altså, når man logger av så blir man i verden en god stund før char'en faktisk forsvinner så det er ikke bare å logge av altså. Har logget av manga ganger og endt opp naken ved bindstone pga noen eller noe drepte meg etter jeg hadde logget ut. At man spawner ved bind når man logger tilbake igjen er utrolig irriterende, har også en følelse på at dette ikke kommer til å forandre seg. Utrolig irriterende den ene gangen jeg løp i år og dag, svømte helt til Yssir (muligens Ysser), og akkurat når jeg skulle binde til clan stonen så fikk jeg lost connection to server :(:(:(

Lenke til kommentar

De kommer nok garantert til å forandre det! :)

 

Det blir mange misfornøyde miner når folk finner ut av det systemet.

 

Mythic ville i utgangspunktet ikke ha så mange flight masters i Warhammer Online, men etter press fra brukerne/spillerne er det nå en flight master på annet hvert hjørne, så ikke se mørkt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...