Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

 

0 skjold = +20% dmg.

1 skjold = 0% dmg.

2 skjold = -33%dmg

3 skjold = -66%dmg.

 

Så det å si at skjoldene gjør lite er bare tull. Måten man styrer dem er også rimelig enkelt om man først skjønner hvordan man gjør det.

 

Sikte i FPS-mode gir 20% + dmg, så hvis du er flink nok så er det lett verdt det.

 

Active shield system brukte jeg ofte som "tank" der folk sto og slo på meg mens jeg dekte meg slik at mine kamerater slo dem ned.

I pvp kan man ikke forutse hvor den andre spilleren skal slå deg, såfremst det ikke er en combo som du vet om. Så blir fortsatt ikke mye vits å styre med de i pvp.

 

Man vet jo om hvilke comboer de diverse klassene har og hvor de slår, så selvfølgelig er det en fordel å bruke skjold systemet etter dine kunnskaper angående dine fiender.

 

Så lenge du klarer å manøvrere deg såpass at han ikke kommer mot deg fra siden eller bakfra, så er dette noe som kan hjelpe deg langt på vei.

 

Det at du ikke velger å bruke dette systemet tilsier jo ikke at det er ubrukelig, da er det isåfall "bruker-feil" her og ikke "system-feil".. ;)

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har lest det nye intervjuet?

Limited pre-orders og limited copies at release. Flaks jeg har ferie da, slik at jeg kan reloade som en gud.

 

Jepp, mer og mer tyder på at dette blir en Dark & Light scam. Vel riktignok ikke helt likt.

 

De tar nok pengene fra preordrene og lanserer noe de har snekra sammen, men som ikke er i nærheten av hva du har lest i intervjuer osv. Så dør spillet etter et par måneder når folk begynner å skjønne at alt er en ripoff.

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Noen som har lest det nye intervjuet?

Limited pre-orders og limited copies at release. Flaks jeg har ferie da, slik at jeg kan reloade som en gud.

 

Jepp, mer og mer tyder på at dette blir en Dark & Light scam. Vel riktignok ikke helt likt.

 

De tar nok pengene fra preordrene og lanserer noe de har snekra sammen, men som ikke er i nærheten av hva du har lest i intervjuer osv. Så dør spillet etter et par måneder når folk begynner å skjønne at alt er en ripoff.

 

Dette er feil, mange som enjoyer beta, inkludert meg. Når jeg fikk tilbake laptoppen min og fikk spilt litt med ordentlig FPS (30+) så ble det plutselig mye gøyere :D

Det er mange ting som irriterer meg, men det er fortsatt gøy :)

Lenke til kommentar

Det skal koste 14€ pr måned. Samme som andre MMOer altså.

 

Jepp, mer og mer tyder på at dette blir en Dark & Light scam. Vel riktignok ikke helt likt.

 

De tar nok pengene fra preordrene og lanserer noe de har snekra sammen, men som ikke er i nærheten av hva du har lest i intervjuer osv. Så dør spillet etter et par måneder når folk begynner å skjønne at alt er en ripoff.

 

Ville du ha brukt ~10 år av livet ditt på å kjøre en scam som du ikke vil tjene mer på? Seriøst......

 

Sikkert mange som blir skuffet, men det er folk som har urealistiske forventninger og som egentlig ikke har LEST intervjuene. Sier som Kjetil: - Read it again -

 

 

Ting som har de har kuttet ut: Free housing, pickpocket, flying mounts(den ble kuttet ut tidlig), NPC guards har blitt byttet ut med tårn. Vet ikke om personlige vendors er med.

Endret av Skvate
Lenke til kommentar
Det skal koste 14€ pr måned. Samme som andre MMOer altså.

 

Jepp, mer og mer tyder på at dette blir en Dark & Light scam. Vel riktignok ikke helt likt.

 

De tar nok pengene fra preordrene og lanserer noe de har snekra sammen, men som ikke er i nærheten av hva du har lest i intervjuer osv. Så dør spillet etter et par måneder når folk begynner å skjønne at alt er en ripoff.

 

Ville du ha brukt ~10 år av livet ditt på å kjøre en scam som du ikke vil tjene mer på? Seriøst......

 

Sikkert mange som blir skuffet, men det er folk som har urealistiske forventninger og som egentlig ikke har LEST intervjuene. Sier som Kjetil: - Read it again -

 

 

Ting som har de har kuttet ut spillet: Free housing, pickpocket, flying mounts(den ble kuttet ut tidlig), NPC guards har blitt byttet ut med tårn. Vet ikke om personlige vendors er med.

 

Jeg forholder meg skeptisk. Limited Release har jeg aldri hørt noen benytte. De fleste utviklere prøver å få så mange som mulig til å kjøpe spillet på impuls.

 

Hadde de løftet NDA så skulle jeg ikke brydd meg så mye. Da kunne iallefall folk bli informert om produktet som de nå føler seg tvunget til å kjøpe.

 

Men jeg er enig i at scam kanskje ikke er rette ordet. Men jeg mistenker fortsatt at dette kun er et forsøk på å "baite" folk til å bestille, mens de egentlig har plass til mange mange fler.

 

Men det får vi nok først se på releasedagen når serverne begynner å fylles opp.

Hvis min teori stemmer så kommer det nok en melding fra utviklerne om at det umulige har blitt mulig og at alle som bestiller vil få spillet med engang. Men såklart, det sier dem ikke før rett før launch :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...