Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

WoW a gitt ; gameplay og dybde som en kake.

Darkfall ser ut til å ha godt med dybde, bortsett fra på det som er viktigst. Combat. Med litt tid, så har jeg konkludert med at jeg egentlig ikke har noe tro på at systemet blir så veldig givende. Helt ok kanskje. Men jeg tror at for å holde på meg så må de ha noe som krever mer enn hack n slash twich skill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal blokkering funke og hvordan funker det i praksis?

 

Trodde conan skulle ha "real time blokkering" også endte det opp med det gule flyttbare "skjold" systemet som var elendig.

 

Ehh ? du kan også blokke aktivt med tasten X , i real time.

 

Det blir ikke det samme i det hele tatt. FPS-aspektet av conan var en vits. Greit nok at man kunne sikte i FPS, men hva var poenget?

Lenke til kommentar
Hvordan skal blokkering funke og hvordan funker det i praksis?

 

Trodde conan skulle ha "real time blokkering" også endte det opp med det gule flyttbare "skjold" systemet som var elendig.

 

Ehh ? du kan også blokke aktivt med tasten X , i real time.

 

Det blir ikke det samme i det hele tatt. FPS-aspektet av conan var en vits. Greit nok at man kunne sikte i FPS, men hva var poenget?

 

Hvis man ikke beveger seg rundt omkring og samtidig blokker i real time , så har man MYE mindre sjanser til å vinne en PvP duell.

 

Når det gjelder sikte i FPS , så gjør vertfall jeg mye mer skade ved et "headshot" enn om jeg skulle brukt retningstastene.

 

Er enig i at real time combat i AoC ikke er helt optimalt , MEN det er tross alt det beste combat systemet man kan oppdrive i dagens MMOverden og dette er viktig å få med seg.Har du ikke prøvd conan på en stund ? På tide å reaktivere kontoen nå og teste alle forbedringene, vertfall i neste uke da neste patch kommer.

 

Nå ble det veldig mye offtopic men det har jo litt med DF å gjøre alikevel, klarer de å få til et bedre blokke system enn i conan ? Utviklere i endel spill har tross alt prøv uten hell nå i 10-15 år ,,,

Lenke til kommentar
Oi oi, patetisk. Store ord, gitt konteksten. Om noen er patetisk, er det Aventurine.

 

Hvor gammel er du?

 

Halvparten av innleggene dine i denne tråden er korte kommentarer på en ca en linje som ikke er med å bidra i duskusjonen i det hele tatt og hvor det eneste målet ditt er å fremprovosere en respons fra oss som faktisk gleder seg litt til spillet. Akkurat slik som denne quoten faktisk.

 

Du kan si hva du vil, men storparten av innleggene dine her er bare for å provosere, og ikke for å diskutere. Så hvis du er overrasket over at du blir kallt troll, så skjønner du lite av betydningen. Hva betyr forresten "...."?

 

For eksempel (og legg merke til hvordan "..." er brukt):

Disillusioned by lies and false promise....

Suffice to say, det er urealistisk....

Aventurlol(...)

"Gameplay > graphics noob", lol....

Er det noen som fremdeles har tro på en utgivelse 23 februar?...

Lol. ...

Tøff drage er tøff! Noe helt annet enn WoW-varianten, haha....

 

Når jeg så igjennom listen din over inlegg så jeg at du faktisk svarer med 1 setning stort sett i alle poster du poster. Helt utrolig. Kanskje du skulle lest igjennom retningslinjene til forumet og lært deg og diskutere for du kommer inn i alle postene på forumet og sier "lol......", "...", "...." og "...."?

Troll.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Hvordan skal blokkering funke og hvordan funker det i praksis?

 

Trodde conan skulle ha "real time blokkering" også endte det opp med det gule flyttbare "skjold" systemet som var elendig.

 

Ehh ? du kan også blokke aktivt med tasten X , i real time.

 

Det blir ikke det samme i det hele tatt. FPS-aspektet av conan var en vits. Greit nok at man kunne sikte i FPS, men hva var poenget?

 

Hvis man ikke beveger seg rundt omkring og samtidig blokker i real time , så har man MYE mindre sjanser til å vinne en PvP duell.

 

Når det gjelder sikte i FPS , så gjør vertfall jeg mye mer skade ved et "headshot" enn om jeg skulle brukt retningstastene.

 

Er enig i at real time combat i AoC ikke er helt optimalt , MEN det er tross alt det beste combat systemet man kan oppdrive i dagens MMOverden og dette er viktig å få med seg.Har du ikke prøvd conan på en stund ? På tide å reaktivere kontoen nå og teste alle forbedringene, vertfall i neste uke da neste patch kommer.

 

Nå ble det veldig mye offtopic men det har jo litt med DF å gjøre alikevel, klarer de å få til et bedre blokke system enn i conan ? Utviklere i endel spill har tross alt prøv uten hell nå i 10-15 år ,,,

Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

Lenke til kommentar
Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

 

Når spilte du AoC sist ? I juni ?

 

Det er klart blokkingen har noe så si , angriper man en mob der den har skjoldet sitt, så gjør man mye mindre skade.

Lenke til kommentar
Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

 

Når spilte du AoC sist ? I juni ?

 

Det er klart blokkingen har noe så si , angriper man en mob der den har skjoldet sitt, så gjør man mye mindre skade.

Nei, jeg spiller Aoc nå jeg. Og nå var det snakk om PvP, ikke mobs i PVE.

Lenke til kommentar
Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

 

0 skjold = +20% dmg.

1 skjold = 0% dmg.

2 skjold = -33%dmg

3 skjold = -66%dmg.

 

Så det å si at skjoldene gjør lite er bare tull. Måten man styrer dem er også rimelig enkelt om man først skjønner hvordan man gjør det.

 

Sikte i FPS-mode gir 20% + dmg, så hvis du er flink nok så er det lett verdt det.

 

Active shield system brukte jeg ofte som "tank" der folk sto og slo på meg mens jeg dekte meg slik at mine kamerater slo dem ned.

Lenke til kommentar
Så... jeg kommer hjem sent, men godt etter en fuktig kveld. Sjekker mailboksen som vanlig..... hva finner jeg?? HAHA!

 

.....

 

See you in game! :D

Shit! Akkurat når jeg leser posten her ser jeg at jeg har en mail! TROR DU IKKE JEG OG KOM INN!? ;D

 

 

 

 

 

 

 

 

Nei, det tror du ikke :(

 

Sånn egentlig så vil jeg ikke inn. Det er først når spillet kommer ut det vil bli verdt å spille det.

 

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Mener du aoc nå? og bevege seg rundt i ring rundt fienden mens man slår gjør man da i omtrent alle PvP mmorpg. og blokkering i real time (holde inne X) er helt ubrukelig, vist du mente de tre skjoldene rundt charen, så er måten man styrer de på helt grusom, og sjeldent værdt å bry seg om og styre på de. man tar omtrent like mye damage som når man ikke blokkerer, og man mister all staminaen på noen sekunder ved og holde inn X.

Det finnes ikke noe som "Headshot" i aoc, har ingenting å si hvor du treffer fienden, fps sikting gjør at du kan skyte litt lengre, og ta litt mere damage, men til gjengjeld må du sikte selv, noe som er helt umulig når alle springer rundt i pvp.

 

0 skjold = +20% dmg.

1 skjold = 0% dmg.

2 skjold = -33%dmg

3 skjold = -66%dmg.

 

Så det å si at skjoldene gjør lite er bare tull. Måten man styrer dem er også rimelig enkelt om man først skjønner hvordan man gjør det.

 

Sikte i FPS-mode gir 20% + dmg, så hvis du er flink nok så er det lett verdt det.

 

Active shield system brukte jeg ofte som "tank" der folk sto og slo på meg mens jeg dekte meg slik at mine kamerater slo dem ned.

I pvp kan man ikke forutse hvor den andre spilleren skal slå deg, såfremst det ikke er en combo som du vet om. Så blir fortsatt ikke mye vits å styre med de i pvp.

Lenke til kommentar
I pvp kan man ikke forutse hvor den andre spilleren skal slå deg, såfremst det ikke er en combo som du vet om. Så blir fortsatt ikke mye vits å styre med de i pvp.

 

Stemmer ikke helt.

 

Mange klasser har storparten av comboene sine til en retning eller 2. Tror nesten ingen klasser har gode comboer for alle retningene. Du kan slik variere etter hvilken klasse du møter. For eksempel en Dualwield Barbarian har alle angrepene "Opp", så å plassere alle shields der når du møter en er veldig effektivt.

 

Det er derimot verre å beskytte seg mot vanlig melee attacks, men disse gjør såpass lite skade uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...