Skvate Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 sikkert når han skrur av skygger at han får det der. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Regner med at man ikke kan skru av skygger osv så man ser folk bedre. Kort sagt, håper de ikke har lagd spillet sånn at man tjener på å skru ned grafikken. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Regner med at man ikke kan skru av skygger osv så man ser folk bedre. Kort sagt, håper de ikke har lagd spillet sånn at man tjener på å skru ned grafikken. Mange som skrur av skyggene fordi de spiser opp fpsen din. Men jeg er enig, de bør ikke la folk få fordeler med slike innstillinger. Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 hvorfor ikke? alle kan jo skru de av...det er forsåvidt forskjellige skyggeinnstillinger....men vi får se hvordan det blir ved release. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Fordi det blir feil om noen får en fordel ved å forandre på grafikk innstillingene. Enten det er at de ser folk 2mil borte eller om det er at de ser folk i skygger om de slår disse av. Vet det er vanskelig å få til dette, men at det er feil om du får store fordeler ved å forandre settings, håper jeg folk flest skjønner. Edit; dårlig formulert. Endret 1. februar 2009 av lain Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Fordi det blir feil om noen får en fordel ved å forandre på grafikk innstillingene. Enten det er at de ser folk 2mil borte eller om det er at de ser folk i skygger om de slår disse av. Vet det er vanskelig å få til dette, men at det er feil om du får store fordeler ved å forandre settings, håper jeg folk flest skjønner. Edit; dårlig formulert. Problemet er jo som regel at de med dårlige maskiner sitter på ulempen. Å ha en fast clip plane på players og et justerbart clip plane for alt annet løser det problemet. Når det gjelder skygger så kan jo alle velge hvordan de vil ha det, så er igrunn ikke et stort problem. Det er åpenbart at å ha skyggene av vil være en fordel (uansett hva fanboi ophus måtte tro og mene) om de er så mørke og effektive som som det ser ut til fra videoer og screens. Alternativet er jo å sette gammaen så høyt at skyggene ikke blir noe problem (da kan man jo også se hvor skyggene faktisk er), men det blir nok ikke et reelt alternativ. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Her er en veldig bra film i høy kvalitet. Ser mye bedre ut en det vi har sett før. Anbefaler alle å laste den ned (270 MB): http://www.megaupload.com/?d=IX8YYC0C Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 2 videoer til her: http://betaleaks.blogspot.com/2009/02/dark...t-new-vids.html Veldig fine omgivelser. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Her er en veldig bra film i høy kvalitet. Ser mye bedre ut en det vi har sett før. Anbefaler alle å laste den ned (270 MB): http://www.megaupload.com/?d=IX8YYC0C Funka dårlig, du. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Deleta av Aventurine eller noe sikkert. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Da ble nok leakeren også kicka. Man kunne se hva navnet hans var ganske tydelig. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er åpenbart at å ha skyggene av vil være en fordel (uansett hva fanboi ophus måtte tro og mene) Huh? Kan du forklare denne? Har jeg noengang sakt at det ikke vil være en fordel i det å ta av skygger? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Da ble nok leakeren også kicka. Man kunne se hva navnet hans var ganske tydelig. Tenkte på dette når jeg så denne i går; ellers, fantastisk video =P Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jepp, den filmen var gøy, synd den ble fjerna så fort. Anyways, når det gjelder den betaklienten som ligger på nett for tiden, kan den være et mulig utgangspunkt når release kommer tror dere? Slik at en slipper å sitte laste ned 8 gig når ting er igang. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Søk på filmen i piratbukta. Der ligger den. Så den nettopp ferdig nå og tror nok at jeg står over denne opplevelsen. Er nok ikke hardcore nok heller uansett Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er åpenbart at å ha skyggene av vil være en fordel (uansett hva fanboi ophus måtte tro og mene) Huh? Kan du forklare denne? Har jeg noengang sakt at det ikke vil være en fordel i det å ta av skygger? Var litt redd for at jeg hadde husket feil nå, men: Det finnes både fordeler og ulemper ved å ha skygger på/av. Som i, det ser penere ut med skygger på, og du ser folk lettere med skygger av? Vil tro at de fleste kommer til å ta skyggene av etter en liten stund som i alle andre kopetative spill. Skygger av: Man ser lettere folk som gjemmer seg i mørke steder. Skygger på: Man legger lettere merke til personer i bevegelse på skjermen ettersom skyggen forsterker inntrykket. Spesielt i perioder hvor solen står lavt på himmelen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er åpenbart at å ha skyggene av vil være en fordel (uansett hva fanboi ophus måtte tro og mene) Huh? Kan du forklare denne? Har jeg noengang sakt at det ikke vil være en fordel i det å ta av skygger? Var litt redd for at jeg hadde husket feil nå, men: Det finnes både fordeler og ulemper ved å ha skygger på/av. Som i, det ser penere ut med skygger på, og du ser folk lettere med skygger av? Vil tro at de fleste kommer til å ta skyggene av etter en liten stund som i alle andre kopetative spill. Skygger av: Man ser lettere folk som gjemmer seg i mørke steder. Skygger på: Man legger lettere merke til personer i bevegelse på skjermen ettersom skyggen forsterker inntrykket. Spesielt i perioder hvor solen står lavt på himmelen. Jeg spør deg igjen: Har jeg noengang sakt at det ikke vil være en fordel i det å ta av skygger? Prøv å les det jeg har skrevet et par ganger så kanskje det lyser opp en pære ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Du kan ro så mye du vil. Utifra det du skrev så kom det frem at de to var likestillt. Om du ikke mener det så må du ikke gi inntrykk for det. Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 geeez. Slutt med trollinga. Det finnes uansett forskjellige skyggeinntillinger. Folk får stille på det etter eget ønske akkuratt som i alle andre spill. Å tvinge folk til å ha det på blir urettferdig for folk med eldre maskinvare(2-3 år gammle maskiner). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå