Blue Scholar Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Japp, spilte i stad og det er mange områder som er veldig tomme. Ingen folk, ingen hus, ingen mobs, bare et par trær og kjedelig terreng. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vil vel uansett vere slik i beta. Jeg tenker mer på når spillet først kommer ut og de kanskje har en stabil spillerbase på omtrent 150k (?), om den da fremdeles vil vere for stor. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Da tror jeg de innfører flere områder å bygge på, hvis de ser at mange steder blir altfor tomme. På den måten blir det mer dynamikk, mer konkurranse og mer spennende. Håper jeg ialfall, ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Håper det blir noe slikt phoNte Btw, er player housing tatt bort, eller ikke? Bryr meg ikke så veldig mye om funksjonen er med eller ei, men det kan jo virkelig skape mer liv i en slik stor verden. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Synes det hele ser ganske så simpelt ut hele spillet jeg, men skal garantert teste det når det kommer i salg. Men er ikke imponert av noe jeg har sett så langt, Age of Conan virker som et mye bedre alternativ så langt. Men dømmer aldri noe før jeg har testa det selv, skal bli interessant å teste om ikke så lenge. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 31. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2009 skjønner at Darkfall har en enorm verden, noe jeg synest er positivt. Men er det ikke fare for at den kan bli FOR stor? Mtp. at kanskje det blir litt for tomt i mange tilfeller, litt for lite "liv" her og der? Er vel mulig at dette er en nødvendighet i et slikt spill? Er nok litt deilig at det er stort også slik at man kan rømme unda kaoset og den slags hvis man skal ut og utforske/farme litt aleine med tanke på full loot o.l. Bedre at det isåfall er "for stort" enn at det er "for lite" imo. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Må si meg enig der o(O)phus. Hvordan er det for de som er i beta nå? må de begynne på nytt ved release, eller kjører AV muligens en "staged" start nå uten at vi vet det? Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) har nå sett igjennom alle videoer dere har lagt ut og en ting slå meg ; ALT er veldig stakkato ! Animasjonene er mildt sagt jævlig oppstykket og amatørmessig laget. de har en jobb å gjøre frem til release,,,, Virker som et makkverk ! Folk er kresne i 2009, serlig med fantasy sjangeren der det allerede finnes en trillion spill. Endret 31. januar 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 har nå sett igjennom alle videoer dere har lagt ut og en ting slå meg ; ALT er veldig stakkato ! Animasjonene er mildt sagt jævlig oppstykket og amatørmessig laget.de har en jobb å gjøre frem til release,,,, Virker som et makkverk ! Folk er kresne i 2009, serlig med fantasy sjangeren der det allerede finnes en trillion spill. Ser ikke ut til at animasjonene er en del av prioritetene deres frem mot launch desverre, meget mulig de blir slik en god stund. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper det blir noe slikt phoNte Btw, er player housing tatt bort, eller ikke? Bryr meg ikke så veldig mye om funksjonen er med eller ei, men det kan jo virkelig skape mer liv i en slik stor verden. Ingen som har klart å bygge hus til nå. Tror det går bare hvis du er med i et guild som har en by anyways Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Håper det blir noe slikt phoNte Btw, er player housing tatt bort, eller ikke? Bryr meg ikke så veldig mye om funksjonen er med eller ei, men det kan jo virkelig skape mer liv i en slik stor verden. Ingen som har klart å bygge hus til nå. Tror det går bare hvis du er med i et guild som har en by anyways Er du sikker at man må være med i en guild? Hvis man må det, så kan jeg bare glemme å lage en hytte langt uti skauen og jakte på dyr. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tenkte bare jeg skulle nevne at både patcher og klient er leaket, dere må finne den selv da, men den er ikke vanskelig å finne Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Vet ikke, er slik i beta ialfall. Har ikke sett noe selv ingame, men leste det på forumet. De endrer det sikkert ved release, som tonnevis av andre ting. Tenkte bare jeg skulle nevne at både patcher og klient er leaket, dere må finne den selv da, men den er ikke vanskelig å finne Lykke til med å logge inn da, hehe Endret 1. februar 2009 av phoNte Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Tenkte bare jeg skulle nevne at både patcher og klient er leaket, dere må finne den selv da, men den er ikke vanskelig å finne smile.gif Men hva hjelper det når man ikke har konto? EDIT: la til quote Endret 1. februar 2009 av Gnålern Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Tja, kan jo være greit å ha klienten ferdig nede slik at man kun har patching å gjøre når man nærmer seg release. Kommer nok til å ta sin tid kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Ok Oophus, da føler jeg at vår uenighet kan legges på hyllen for godt, og godt er det. Dette fordi jeg egentlig forsøker å unngå debatter hvor det kreves at en er logisk stringent og følgeriktig og er istand til å formulere seg presist og konsist, da dette er noe jeg driver for mye med fra før av. Uheldigvis var dette en debatt hvor vi i prinsippet var enige men av uheldige grunner ble gjordt uenige om et tema. edit:stemte ikke i det hele tatt. Endret 1. februar 2009 av fireofawakening Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) En litt stilig oppdagelses tur. Well, yesterday I swam from the Mirdain cities to the Rubaiyat Island. The swim was about 30-40 minutes and I was attacked by some great whites along the way (the tricky bastards wait for you to run out of stamina before they attack you ), but I made it. I was surprised I didn't see any giant sea monsters. Anyways, I swam from Agon to the island that is a little ways south from the where the rivers let out into the ocean. There's a small colony built on a river that is home to a small group of monsters (about 4 of them). I didn't check to see if they had any chests or anything I just left them alone. I found a small barricaded fortress guarded by 2 golems and full of about 6-8 mage monster things. I ran around inside the fortress looking for stuff to take, but I didn't find anything and was chased out to the shore. I also found a skeleton of a giant sea monster on the coast which scared the shit out of me. I then swam through the Hall Of Shades (which was terrifying) and I didn't encounter anything in the water. It was completely empty. I don't know if that was complete luck or if there really isn't anything in the water yet. Things I found on Rubaiyat: Clan Cities/chaos stones: 1 amazing clan city placed in the bay near the first of the three small islands that make up the north west of Rubaiyat. It is on a giant rock sticking out of the water. It had a large dock, walls, every work station you could ever need, and npcs that are from human, elf, alfar, and mahirim races. It was an ideal city to have. 3 destroyed clan cities scattered through out the main continent. 4-5 empty chaos stones. and I'm sure there's a ton more that I didn't see. Enemies: There are a few small villages made up of these skeleton things that can use magic. They usually have a giant mosque with a red shining dome on the top. Nothing is inside the domes. A large city of druids that are being protected by giant creatures called oak lords. The oaklords use air magic (lightning) and are practically invincible. The druids use magic,swords, and bows. The architecture of he houses are really similar to elven buildings. Giant creatures called "Red Pharaoh Protectors" (or something similar). I didn't even attempt to try and attack them. They were huge and had giant scythes. They were protecting a small city that I didn't get a chance to look at. A giant flightless skeletal dragon. This guy really doesn't present any threat whatsoever if you see him on your travels. He's slow and cumbersome. I could jog faster than him. The poor guy just sits in the middle of the desert all alone. He uses two primary spells, one drains your health the other drains your stamina. I saw and was attacked by a Red Dragon. This was amazing. He shoots fireballs at you from above. I had to sprint away from him and barely escaped with my life. He finally got bored and just flew past me and disappeared into the mountains. I saw some big fire golems who basically were giant molten rock monsters. They were inhabiting a ruined town near the center of the continent. I was attacked by a swarm of little tiny creatures called brownies who can use poison attacks. They were just kind of annoying. This was the only time I actually saw anyone else on the continent. I saw an alfar fighting the brownies. I didn't even attempt to attack who ever it was because I lag a lot and they had good armor and a good weapon. This was near the stretch of islands that come out of Agon. I saw a few goblin like creatures inhabiting crevices in canyons. I didn't try to attack them either. Places and scenery I saw: Rubaiyat is pretty desolate and empty at the moment. It's made of an expansive desert, colossal mountains and mesas, a few rivers, random pools of water, old skeletons of massive beasts, and lots and lots of palm trees and cacti. I went to Rubaiyat because supposedly there is a giant palace full of friendly people in the middle of Rubaiyat, but I could not find it. Instead I found a lot of places and structures that looked promising, but instead were just scenery, I guess... One of such was a giant red pyramid on a floating island high in the sky. It looked devastating from the ground. It's monstrous and when you get closer to it the sky slowly turns blood red. An elevator takes you to the top. I swear I was going to be killed by some giant demon or something, but instead there was nothing. There are doors that look like they lead into the pyramid, but you can't pass through them. I found 2 chests, one with a pick axe and a saw and another with a short bow. I was pretty disappointed. I also found what looked like an entrance to dungeon that lead into caverns below the ground, but instead I was faced with another impassable door. Anyways, I didn't get the chance to travel through all of the continent. So, it's up to you to find that hidden city and the other secrets in the depths of Rubaiyat. My next trip is going to be at Yssam. I hear there are Tyrannosaurus Red there . For de som spør angående hardware: DFO apparently can run on a 1.8ghz computer with a 128MB card at Shader model 1 for about 24 fps. Endret 1. februar 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Nå er det blitt så mye leaks etterhvert at det nesten ikke er interessant lenger. Jeg er dog blitt mektig imponert over grafikken på dette spillet etter siste film på betaleaks blogspot, med den orc spellcasteren. Se på trærne i bakgrunnen når han hever blikket litt. Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) For de som spør angående hardware:DFO apparently can run on a 1.8ghz computer with a 128MB card at Shader model 1 for about 24 fps. Hvordan vet du dette, har det kommet noen leak/info om det nylig ? Link please EDIT: skrivefeil.. Endret 1. februar 2009 av Eprox Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Det er en i beta som sier at han har den PC'en der samt får den FPS'en med den. Du finner det på leak siden, samme sted som den historien var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå