Testo Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 synest fremdeles de ser litt for mye "robot" ut når de løper Enig i det. Virker så "stive". For meg er gameplay mye viktigere enn at folk ser litt stive ut når de løper. De fleste fokuserer for mye på grafikk i dagens spill. Vill heller ha "roboter" med bra gameplay enn en ny AoC Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg vil ha både og. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 De fleste fokuserer for mye på grafikk i dagens spill. Animasjoner != Grafikk For min del har animasjoner en stor del å si på hvor god opplevelse jeg får når jeg spiller, hvis alle beveger seg som tilbakestående da skal det mye til for at jeg orker å spille det i et par måneder. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Du kan bli lottet av mobs ja. Pve Så hver gang du dauer i pve så er all loot gone? Litt bad pull og woops? Minner litt om eit dårleg transformersspel eg spelte for nokre år tilbake. Vet ikke om robotaktig, men er definitivt litt barnespillaktig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Det blir ikke borte med en gang, alle kan derimot loote alt du har mens du springer tilbake. Endret 29. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Det blir ikke borte med en gang, alle kan derimot loote alt du har mens du springer tilbake. OK så pve mob putter ingenting i sin "inventory" eller destruerer ikke noe? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 PvE mobs looter det de trenger fra deg. Det vil si at hvis du blir drept av en ulv så mister du kanskje noe mat og slikt, men hvis du blir drept av en Goblin så har han kanskje tatt rustningen din og våpnene dine. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Men hvis du drar tilbake å dreper samme moben dropper han jo det han loota av deg Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Or so they have said? Antar at ingen vet det fungerer slik nå. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, det virker som om det muligens ikke er med i beta ennå. Men nå har dem (som leaker) jo ikke kommet lengre enn goblins hvor de har kun hatt på seg goblin-like gear, så fult mulig de ikke har lootet dem pga de ikke har hatt noe bedre å "gi". Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Rofl. Vedder på at de ikke rekker neste dato heller. Eller at kapasiteten deres kommer til å være altfor liten. Endret 29. januar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Erik: Ifølge leakers så ser det ut som om siste patch fikset masse av de klagene vi har sett i det siste. Så han "Mike" har kun et par klager før det ville vært 100%, blant annet flere mobs/NPC'er. Han sier også at han kommer til å kjøpe spillet, og tatt fra pollen så ser det da ut som om folk flest der inne liker hva de ser. Så nei, jeg trur de klarer å få ut spillet denne gangen. 25 januar var det også et intervju i en gresk avis der Tasos bekreftet igjen at 25 februar er datoen. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Ja, og de bekreftet vel 22 januar før dét gikk i dass også. Det betyr ingenting. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Dagen før Darkfall kommer ut: "Aventurine Headline - Darkfall unsheltered: NEW RELEASE DATE" Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Forandrer ingenting uansett. Har man kunnet vente et par år på spillet så er et par måneder til ikke noe å sutre for. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Min mening Erik, MIN MENING. Sutre så mye du vil, det forandrer absolutt ingenting foruten om at du vil bli seendes ut som ei tulling som ikke har annet å gjøre enn å trolle rundt hele tiden. For det er jo det du kommer med. "One liners" som kun inneholder lite verdifull tankegang. Absolutt ikke noe galt med en negativ holdning, så lenge den er konstruktiv og inviterer til en diskusjon. Endret 29. januar 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Tingen er at de fleste som poster og skriver mye rundt Darkfall nå er "08/09'ers", og har ingen anelse om hvordan Aventurine faktisk fungerer. Dere krever det samme fra Aventurine som dere krever fra andre selskaper som gjøre det en mer normal måte (slik som Blizzard, Mythic og Funcom), men dette kommer ikke til å skje. Hvis dere ser tilbake på hvordan ting har fungert opp til nå, så er dt basert på brutte frister, lite og utdatert informasjon og kommunikasjon kun med en liten "core" gruppe av spillere. Ting har også gått veldig sakte, og de har helt andre mål med prosjektet/spillet en det andre selskaper har. Det er nesten slik at de ikke vil ha de som har kommet i de siste. De sa jo faktisk at "hypen" nesten er for stor og noe de ikke hadde regnet med. Så jo, klagingen er egentlig urettmessig, fordi dette er noe helt annet en hva du er vant til. Du kan ikke komme å kreve det du krever fra Blizzard, fordi de har tydelig sagt at dette er noe annet, mye mindre og kun egnet for en lite gruppe (i utgangspunktet). Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Enig med du Robinvi. Aventurine kan ikke som SOE kjøre sine spill ut av drift hvis det går dårlig. Aventurine står og faller på DF, dermed er de nok redde nå ettersom de vet at hypen rundt spillet er alt for stor. De har rett og slett ikke en stor nok serverpark til å kanskje kunne gi alle spillere et hjem i starten engang. Kanskje man må som i beta nå, få tilgang til spillet SELV ved release i puljer, og det burde fortelle litt. Vi har ikke med å gjøre et selskap som kan kaste rundt seg med penger for å få det de trenger. Dette er ikke et perfekt spill, det vil ha bugs i seg, og det vil ikke kunne være like polert som andre AAA spill. Grunnen er jo simpel, de har kun 30 folk som løper løpsk der oppe nå og gjør jobben som vanligvis blir fordelt på 100+ folk. Men spillet vil levere noe vi ikke har sett på en god stund, og vet man ikke hva man kommer til når det gjelder Darkfall så vil man bli skuffet. Man vil ikke kunne queste til man er ved "endgame". Det finnes knapt quests i Darkfall hvis man sammenligner dette med spill som World of Warcraft. Det Darkfall kan levere er: Liker du full loot, et spill med konsekvenser? Isåfall er valget om man skal se på relativt nye spill enten EVE eller Darkfall. Liker du ikke settingen til EVE så har du et valg; Darkfall. Liker du Open FFA PvP satt i en enorm "seamless" verden? Isåfall er valget også her liten. Darfall blir for min del en av de bedre alternativene. Liker du politikk og en spillerstyrt verden? Igjen så begynner spillene som kan levere dette å gå ut på dato. Darkfall blir også her en av de bedre valgene. Liker du FPS lignendes combat system, eller er du regelrett lei av "poin'n click"? Darkfall er vell en av de bedre valgene her også. Tipper folk flest ser hva jeg skal frem til. Poenget er at folk som forventer et "vanlig" MMO kommer til å bli skuffet hvis det er det de virkelig lever for. MEN er du lei av det "samme gamle" så vil nok Darkfall kunne gro til deg og bli en plass du kan leve i og puste i for en god stund fremover. Det er ikke prefekt, men det har grunnelementene der som gjør at det kan bli kjempe bra. Se på EVE og hvordan det har vokst gjennom å starte som et spill med et enormt potensiale. Man slipper å måtte se expansion packs der man må "starte på nytt" igjen som man ser i andre spill. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 3 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, offtopic, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel. I dette tilfellet er det krangel som er slettet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2009 Spillet har nok desverre fått alt for mye hype ja, de fleste som kjøper spillet kommer til å tro det er perfekt. Heldigvis for Av så tjener de penger på alle som kjøper spillet, og siden de hadde orginalt tenkt at spillet bare skulle ha sin lille kundemasse kommer de uansett til å få det etter de fleste slutter, men samtidig tjene grovt på alle idiotene som kjøper spillet og slutter etter en uke. Så det kommer til å skuffe de fleste, men Av kommer til å tjene på det uansett siden de aldri hadde planlagt at så mange skulle spille det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå