Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo bare dumt. De har jo brukt en masse tid på å få til momentum i slagene der man gjør mer skade hvis man kommer løpendes, eller ridenes på en mount f.eks.

Greit nok om en løper i en rett retning, som i first encounter, men i sikksakk og masse styr virker det spesielt logisk for meg at en skal gjøre mer skade. De (utviklerne?) har lagt masse tid i dette? Javel, det er trist.

Skjønner ikke helt hva du prøver å si her?

Ja jeg syns det hadde vært dumt om de tok vekk momentum systemet deres. Altså jo mer fart du har på sverdet, jo større skade vil det gjøre.

Dette gjelder selvsakt også når man sprinter.

Jeg lurer på hvor mye gear egentlig har å si for hvor mektig man er i spillet. Hvis jeg har spilt over lengre tid har jeg eeegentlig ikke lyst å være likeverdig med en nybegynner hvis gearet mitt blir loota av en mob. Det er vel bare crafting skills man sitter igjen med da som en kan falle tilbake på og redde seg? Det blir vel på en måte "skjulte" levels da. Dvs, hvis en har gidda å bruke mye tid på crafting kan en komme tilbake like sterk som før, mens hvis en ikke har gjordt noe så er man lvl 1 igjen.

Gear vil nok ha litt å si. Men jeg trur ikke du vil få se WoW/L2 tendenser der gear betyr fryktelig mye. Men ja, spillet har "epics" og slikt som vil gjøre deg sterkere, men igjen, det betyr jo egentlig ikke så mye at gear betyr litt i et spill som dette. Man vil bare stå der som et "target" om du står der med masse pene greier. ^^

Er du smart så har du ikke 1 set med det gearet. Skal du lage noe så lager du en masse set med gear, eventuelt får en crafter til å lage en en del set med gear til deg slik at du har litt å falle tilbake på.

Har du kun 1 set som for deg er "epic" så ikke bruk det før du er sikker på at du ikke kommer til å miste det.

Dessuten, har du spilt i over lengre tid så har du flere hundre skills mer enn nybegynneren, dermed vil du ikke starte på "level 1" igjen. Man mister ikke skills når man dør.

Ny video med lyd. Ork som er ute og utforsker litt.

The servers were much more stable in my testing today, and I was able to play for upwards of an hour without the server going down. Each time it went down today, it did so with the "Server Is Shutting Down" message, indicating dev involvement. It also felt like the server was much more responsive, with better pings overall.

There's one thing about Darkfall that is undeniable - the world is one of the most immersive I've ever seen. It's difficult to convey through these videos, but Agon is very compelling.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Flott video, stemningen er enorm. Må si meg enig i at løpshastigheten er VEL treig. Det blir nok mye sprinting på meg i starten.

Mulig det er jeg som har vent meg til dette, men jeg syns faktisk animasjonene til den Orken ikke var så verst.

Edit: Ved næremere øysesyn, det er nok det første.. kanskje like greit å bli immun først som sist.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Sprinten ser bedre ut ja. Klarer ikke helt å sette fingeren på det, men det flyter liksom bedre med økt hastighet til motsetning fra den seige joggingen. Problemet er vel mangel på helhet i animasjonene. Kropp og armer er tilnærmet statisk.

Edit: Blir litt seint gitt, men satan heller, flere videoer:

Endret av Syv
Lenke til kommentar
Litt OT men fortsatt et veldig morsomt bilde :

kb6j60.jpg

Herregud å jeg lo av det bilde med en gang ass, litt pga av han som posta det på IRC kanalen men uansett, artig bilde :!:

det som er litt lol med det bildet er at ikonene brukt for beta keys, penger og det sverdet du ser i forum siden du ser på høyre er ikoner fra Lineage 2

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Man har jo Mortal Online som også er et alternativ etter DF.

Men dette spillet vil på langt nær kunne takle "store" slag.

Hva legger du i det Oophus?

Sikker?

Personlig for meg er Darkfall alt for uappelerende, men hvis de greier å pulle off en brøkdel av det de lover, håper jeg dette spillet vil heve lista for hva andre kommende MMO'er må levere (der i Mortal). Sånn sett er spillet bra for industrien.

Men husk; alt feiler. Blir dette som Shadowbane (altså bare for hard-core) vil også dette feile.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor mye gear egentlig har å si for hvor mektig man er i spillet. Hvis jeg har spilt over lengre tid har jeg eeegentlig ikke lyst å være likeverdig med en nybegynner hvis gearet mitt blir loota av en mob.[klipp]

Med mob mener du pve fiende eller PvP spiller?

Eller mener du mob som i lynsje mobb, altså en gjeng med PvP spillere..?

Viste ikke at man kunne bli loota av mob (som i PVE)...

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvor mye gear egentlig har å si for hvor mektig man er i spillet. Hvis jeg har spilt over lengre tid har jeg eeegentlig ikke lyst å være likeverdig med en nybegynner hvis gearet mitt blir loota av en mob.[klipp]

Med mob mener du pve fiende eller PvP spiller?

Eller mener du mob som i lynsje mobb, altså en gjeng med PvP spillere..?

Viste ikke at man kunne bli loota av mob (som i PVE)...

Du kan bli lottet av mobs ja. Pve

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...