xTigerx Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 HD: overraskende bra grafikk synes jeg ! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enig. Jeg liker også at uviklerne går for en realistisk look, i stedet for tegneseriegrafikken til WoW og en viss grad War ... Gleder meg veldig nå kjenner jeg! Noen som vet hvor mye spillet vil koste? (både å kjøpe det og månedsavgift) Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Enig. Jeg liker også at uviklerne går for en realistisk look, i stedet for tegneseriegrafikken til WoW og en viss grad War ... Gleder meg veldig nå kjenner jeg! Noen som vet hvor mye spillet vil koste? (både å kjøpe det og månedsavgift) Jeg har hørt at det er gratis å laste ned men det koster å spille. Prisen skulle vist bli ala WoW. Lenke til kommentar
Gar0 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 noen som veit hvor stort det er? blir stress om det er på 40g å jeg må laste det ned med min treige linje hjemme. Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Tror ikke denne har blitt postet her inne, noen har sikkert fått det med seg, men poster den alikevel ! 2008 Reader's Choice Awards - Most Anticipated Game of 2008: Darkfall Gratulerer Aventurine ! Angående priser/måter å kjøpe spillet så er det ikke kommet noen konkret informasjon om dette annet enn det kommer til å koste ca likt som andre PC-spill og den måndtlige prisen vil være rundt 12-15§ Hvor stort spillet vil bli er det store spekulasjoner om (siden ingen vet / kan si det grunnet NDA), men det er estimert til +-18 gig Lenke til kommentar
kalif Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 AoC fokuserte på grafikk. Noe som gikk ut over alt annet. Hardt. Ikke at jeg ever syntes conan noen gang virket lovende utifra det de viste (selv combat systemet så labert ut, selv om konseptet er bra). Darkfall fokuserer på de tingene som betyr noe (ting som naval combat kunne de ventet til en expantion med, det kommer nok ikke ved release uansett). Gameplay, verden, crafting og et spennende ruleset. Alt virker gjennomtenkt og devsene vet virkelig hvordan de vil ha det, og de gir ikke etter. Jeg tror ikke combat systemet kommer til å gjøre dette spillet alene, men jeg tror og håper det blir utfordrende nok til å holde på meg. Så gjør nok regelsettet resten av jobben. ^^ jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. Har de bestemt seg for ikke å ha prestige klasser likevel? Hmm eller kansje det var en fake beta review jeg hørte det fra.. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Skal være prestige classe i spillet jo? Endret 27. januar 2009 av Faxfinn Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. Skal det ikke være stealth-skill i den forstand at man beveger seg mer stille når man løper? Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. Har de bestemt seg for ikke å ha prestige klasser likevel? Hmm eller kansje det var en fake beta review jeg hørte det fra.. Prestige classes ble tatt for en stund siden og kommer ikke med i launchen. Etter min mening er det ikke nødvendig med prestige classes, spillet har jo ikke "definerte klasser" fra før så ser ikke vitsen med prestige classes. Tross alt er jo spillet om å lage sin egen unike klasse og man kan jo kalle den for "prestige class" Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Egentlig glad det ikke er prestige classes. En ting jeg stusser på, er det mulig for en som dedikerer veldig mye tid i spillet å få 100/100 på alle skills, etter lang stund? Det hadde vært konge om spillet kom før vinterferien, men ser dårlig ut. Neste høydepunkt: Påsken . Red: Nå skal det nevnes at jeg har fulgt med minimalt på spillet sin utvikling, om en ser bortifra siste 2-3 uker. Forståvdt skuffende at hjemmesiden er altfor lite oppdatert. Endret 27. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) En ting jeg stusser på, er det mulig for en som dedikerer veldig mye tid i spillet å få 100/100 på alle skills, etter lang stund? Når man kommer til et punkt(for eksempel 50/100) så må man bruke skillen ofte ellers synker den, derfor kan man bare fokusere på et par skills. Endret 27. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Egentlig glad det ikke er prestige classes.En ting jeg stusser på, er det mulig for en som dedikerer veldig mye tid i spillet å få 100/100 på alle skills, etter lang stund? Det hadde vært konge om spillet kom før vinterferien, men ser dårlig ut. Neste høydepunkt: Påsken . Red: Nå skal det nevnes at jeg har fulgt med minimalt på spillet sin utvikling, om en ser bortifra siste 2-3 uker. Forståvdt skuffende at hjemmesiden er altfor lite oppdatert. Er rimelig sikker på at en ikke kan ha 100/100 i alle ferdighetene, tror det er blitt sagt at man kan ha x antal ferdigheter og y antall 100/100 per karakter. Og er forsåvidt enig i at det ikke er blitt lagt serlig vekt på hjemmesidefronten, den virker som den er satt sammen på et par timer (noe den sikkert er også), eneste som har blitt oppdatert på ekstrem lang tid er "News" seksjonen. Litt OT : Hvis Aventurine opprettet en nettbutikk, hadde dere kjøpt artikler fra de om pengene hadde gått til spillet ? Hadde jeg hatt muligheten til å kjøpe musematte, T-skjorte, caps, sokker etc hadde jeg gjort det uten å blunke ! For de som er på DF-forumet, hadde det ikke vert søtt med en liten søt bamse med DF logoen på ? Skjønner ikke hvorfor de ikke har gjort det ! Eller er dette bare meg ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Når man kommer til et punkt(for eksempel 50/100) så må man bruke skillen ofte ellers synker den, derfor kan man bare fokusere på et par skills. Så når du kommer til (la oss si) 50 så kan den aldri bli lavere (annet enn ved midlertidige effekter)? Litt nedtur å begynne som mage eller noe lignende, så bestemme seg for å spille som en kriger, så må du begynne heeelt på nytt som mage igjen. Er rimelig sikker på at en ikke kan ha 100/100 i alle ferdighetene, tror det er blitt sagt at man kan ha x antal ferdigheter og y antall 100/100 per karakter. Og er forsåvidt enig i at det ikke er blitt lagt serlig vekt på hjemmesidefronten, den virker som den er satt sammen på et par timer (noe den sikkert er også), eneste som har blitt oppdatert på ekstrem lang tid er "News" seksjonen. Å ha en begrensning på hvor mange skills en kan ha er litt teit i mine øyne. Om en leter etter sin nisje må en jo begynne på nytt og på nytt og på nytt og på nytt, når spillet skal være 100% skillbasert. At det er en eksponensiell vekst på prisen det koster å lære seg kan jeg gå med på, fordi da har du muligheten til å ta opp alle til slutt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Nevermind...... Endret 27. januar 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2009 Når man kommer til et punkt(for eksempel 50/100) så må man bruke skillen ofte ellers synker den, derfor kan man bare fokusere på et par skills. Så når du kommer til (la oss si) 50 så kan den aldri bli lavere (annet enn ved midlertidige effekter)? Litt nedtur å begynne som mage eller noe lignende, så bestemme seg for å spille som en kriger, så må du begynne heeelt på nytt som mage igjen. Dette blir litt feil ettersom man må ta hensyn til en "soft-cap" i spillet før sine abilities/skills begynner å synke. La oss si at denne soft-cap greia ligger på 800 skills, dette vil i praksis si at man kan ha 8 skills ved 100 uten at noen av dine skills begynner å synke. Det er ikke før etter denne verdien at man begynner å se av skills man bruker mindre enn andre faller der man får skill i de man bruker mest i stedet. Normal vil det jo nå ligge naturlig at man f.eks har 12 skills der 8 av dem ligger på 100, mens resten er fordelt ettersom de er brukt. F.eks 1 skill ligger på 30 mens 2 ligger på 40 og 1 annen på 50 igjen. Dette vil tilsi at man personlig klarer å ha 960 skills før man når et punkt hvor man tjener et skill like mye som man mister et annet skill. Er rimelig sikker på at en ikke kan ha 100/100 i alle ferdighetene, tror det er blitt sagt at man kan ha x antal ferdigheter og y antall 100/100 per karakter. Eneste som stopper oss i å lære oss alt er vår egen mulighet for å opprettholde de abilities vi har lært oss. Man kommer til et punkt hvor det er umulig å få mer skills ettersom tiden man bruker på XX skills vil få YY andre skills til å gå ned. Å ha en begrensning på hvor mange skills en kan ha er litt teit i mine øyne. Om en leter etter sin nisje må en jo begynne på nytt og på nytt og på nytt og på nytt, når spillet skal være 100% skillbasert.At det er en eksponensiell vekst på prisen det koster å lære seg kan jeg gå med på, fordi da har du muligheten til å ta opp alle til slutt. Man må begynne på "nytt" f.eks hvis du har 8 abilities ved 100 der alle de er melee basert hvor man så vinner ut at man har lyst til å bytte ut 4 av dem med 4 andre skills. Isåfall drar man og lærer seg de 4 skillsene og bruker dem sammen med de 4 gamle som man vil beholde. Naturlig nok da så vil man etterhver se at skillsene på de 4 man ikke lengre bruker vil bli "byttet ut" med de 4 abilitiene man nå har lært seg og bruker flittig. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. HÅHÅHÅ DIN TAPER! (kalif altså, IRL venn) Vi hadde en diskusjon der han var fast bestemt på at dette ikke var tatt ut, og at sniking skulle få en slags bonus når man var assassin. Stille blir du av å crouche, og usynlig blir du av trær og skygger, så hvordan en bonus skal hjelpe deg der er ikke lett å si. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 jeg gleder meg til å prøve prestigue classen Assasin jeg, og gjøre stealth skillen min bedre! sniking blir gøy gøy. Det vil hverken være stealth skills eller prestige classes i spillet. HÅHÅHÅ DIN TAPER! (kalif altså, IRL venn) Vi hadde en diskusjon der han var fast bestemt på at dette ikke var tatt ut, og at sniking skulle få en slags bonus når man var assassin. Stille blir du av å crouche, og usynlig blir du av trær og skygger, så hvordan en bonus skal hjelpe deg der er ikke lett å si. Sad to say, han tok feil. Prestige classes ble droppet for vel over et år tilbake. Magisk sniking, dvs stealth i line of sight har aldri vært med. Man må bruke skygger og terrenget for å skjule seg. Dette har blitt nevnt og diskutert et titalls ganger i denne tråden. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Dæven døtte skrølle meg, dette spillet har gått meg hus forbi. Det virker jo som et genialt konsept! Håper dette kommer snart fordi jeg har blitt skikkelig gira av å lese gjennom tråden. #Mine innlegg# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå