laxs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hei jeg og 2 Kamerater ser etter en klan er det Noen som vet om en bra norsk klan? må ikke være norsk da men helst Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gleder meg til å se den nye UI'en. Likte ikke den gamle. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Gleder meg til å se den nye UI'en. Likte ikke den gamle. http://img183.imageshack.us/img183/6578/123nj7qy9.jpg - Ser myyye bedre ut. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Håper noen lager en "bubble chat" addon. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW. Det er sant. "Mens en tar skade" er kanskje mer korrekt å si i denne sammenhengen; ulverasen kan f.eks. ikke stille seg i sprintemodus "when engaged". Nøyaktig hva de legger i dette er usikkert, annet enn at en ikke kan gjøre det mens en tar skade. Det kan jo hende at en må vente i et par sekunder på å komme seg etter å ha tatt skade om en vil gjøre noe en ikke kan gjøre "when engaged". Lenke til kommentar
Lange Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW. Det er sant. "Mens en tar skade" er kanskje mer korrekt å si i denne sammenhengen; ulverasen kan f.eks. ikke stille seg i sprintemodus "when engaged". Nøyaktig hva de legger i dette er usikkert, annet enn at en ikke kan gjøre det mens en tar skade. Det kan jo hende at en må vente i et par sekunder på å komme seg etter å ha tatt skade om en vil gjøre noe en ikke kan gjøre "when engaged". Du kan ikke sprinte når du er forlovet betyr det. Lenke til kommentar
Jaezred Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hørte ikke om dette spillet før i forrige uke faktisk, de kan ikke ha reklamert så veldig... begynner å gå lei WoW nå, og AoC og WAR var bare nye WoW's med små forandringer imo. Så hva er planene deres? jeg og noen venner tenker på å være Mahirims, som raider karavaner, trading-ships osv... Har ventet på et spill hvor jeg faktisk kan være organisert drittsekk, og tjene på det (selv om jeg da ikke kan være i alle byer) Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg skal være en ensom ulv som bare surrer rundt å gjør det jeg må for å overleve. Men skal betale skatter for å få bo i en by Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW. Det er sant. "Mens en tar skade" er kanskje mer korrekt å si i denne sammenhengen; ulverasen kan f.eks. ikke stille seg i sprintemodus "when engaged". Nøyaktig hva de legger i dette er usikkert, annet enn at en ikke kan gjøre det mens en tar skade. Det kan jo hende at en må vente i et par sekunder på å komme seg etter å ha tatt skade om en vil gjøre noe en ikke kan gjøre "when engaged". Høres nøyaktig ut som "in combat" for meg. Lenke til kommentar
laxs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg og Noen kamerater skal også være mahirims Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg og kompisene mine også. Mahirim Tror jeg skal ha 1 Mahirim main og 1 Human alt... noen andre raser gidder jeg ikke Noe nytt som jeg ikke har fått med meg de siste dagene? Hva skjer med eu1. sida, og hvorfor har forumet og hovedsida vært nede så lenge? Lenke til kommentar
laxs Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noe nytt som jeg ikke har fått med meg de siste dagene? Hva skjer med eu1. sida, og hvorfor har forumet og hovedsida vært nede så lenge? vell Noen snakker om noe DDOS attack men jeg vet egentlig ikke hva det skal bety ^^ Lenke til kommentar
Lange Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har ikke forumet snart vært nede en hel uke? Skjer a...? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Noen var vel sur for at det ikke ble en OB . Lenke til kommentar
Eprox Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har ikke forumet snart vært nede en hel uke? Skjer a...? Forumet har vert nede siden 22 januar Lenke til kommentar
Phoenix007 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 er vel sikker redd for at folk skal leake info ettersom mange blir invitert til beta testing nå, må vel vente til NDA blir opphevet snart Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er så himla morsomt å tenke på at disse folka trodde de kom til å rekke å utgi spillet den 22 januar. De driver fremdeles og aktiverer features, lol. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er så himla morsomt å tenke på at disse folka trodde de kom til å rekke å utgi spillet den 22 januar. De driver fremdeles og aktiverer features, lol. Er vel mer trist en morsomt? Er hvertfall min mening Lenke til kommentar
Lange Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det er så himla morsomt å tenke på at disse folka trodde de kom til å rekke å utgi spillet den 22 januar. De driver fremdeles og aktiverer features, lol. Er vel mer trist en morsomt? Er hvertfall min mening Trist at det er folk som har fulgt dette spillet i 8 år >< Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Forventer dere at alt skal være pakket og klart for en glatt release av et bittelite firma? Nah. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå