Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW.

Det er sant. "Mens en tar skade" er kanskje mer korrekt å si i denne sammenhengen; ulverasen kan f.eks. ikke stille seg i sprintemodus "when engaged". Nøyaktig hva de legger i dette er usikkert, annet enn at en ikke kan gjøre det mens en tar skade. Det kan jo hende at en må vente i et par sekunder på å komme seg etter å ha tatt skade om en vil gjøre noe en ikke kan gjøre "when engaged".

Lenke til kommentar

Det er sant. "Mens en tar skade" er kanskje mer korrekt å si i denne sammenhengen; ulverasen kan f.eks. ikke stille seg i sprintemodus "when engaged". Nøyaktig hva de legger i dette er usikkert, annet enn at en ikke kan gjøre det mens en tar skade. Det kan jo hende at en må vente i et par sekunder på å komme seg etter å ha tatt skade om en vil gjøre noe en ikke kan gjøre "when engaged".

Du kan ikke sprinte når du er forlovet betyr det.

Lenke til kommentar

Hørte ikke om dette spillet før i forrige uke faktisk, de kan ikke ha reklamert så veldig...

begynner å gå lei WoW nå, og AoC og WAR var bare nye WoW's med små forandringer imo.

Så hva er planene deres? jeg og noen venner tenker på å være Mahirims, som raider karavaner, trading-ships osv... Har ventet på et spill hvor jeg faktisk kan være organisert drittsekk, og tjene på det :D (selv om jeg da ikke kan være i alle byer)

Lenke til kommentar

Høres nøyaktig ut som "in combat" for meg.

Lenke til kommentar
Noe nytt som jeg ikke har fått med meg de siste dagene? Hva skjer med eu1. sida, og hvorfor har forumet og hovedsida vært nede så lenge?

vell Noen snakker om noe DDOS attack men jeg vet egentlig ikke hva det skal bety ^^

Lenke til kommentar
Det er så himla morsomt å tenke på at disse folka trodde de kom til å rekke å utgi spillet den 22 januar. De driver fremdeles og aktiverer features, lol.

Er vel mer trist en morsomt? Er hvertfall min mening :(

Trist at det er folk som har fulgt dette spillet i 8 år ><

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...