oophus_3do Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 For meg er de ikke så farlig om man rp eller ikke i Darkfall i og med at det er så utvaska setting og kjdelig lore, men det ble tatt frem i en av mine poster som eksempel på at folk vil utnytte situasjoner for sikker "win", i og med at riskikofaktoren er så enorm. Det jeg sier er at dette med at folk utnytter situasjoner ikke har noe med RP å gjøre. Hvis du ikke klarer å være obs på at dette kan skje så spiller du galt, selv om du RP'er eller ikke. Du skal jo tross alt leve deg inn i en person som lever i en slik verden, og da blir det galt å skylde på at man driver å lever seg inn i lore, når lore i seg selv i den verdenen er som den er. Altså folk er mer slue nettopp pga man risikerer mer, og da tilhører jo det settingen til spillet som også i så måte må være med i RP spillet man kjører. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvordan kan man vite om den beta mailen du har fått er falsk eller ikke? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du kan jo prøve den. Joa, men vil jo helst unngå trojans og andre fæle ting Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg kan prøve den for deg >.> Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.eu1.darkfallonline.com/help/ Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Ny leak ute. Mye spennende. F.eks: "[*] Directional attacks for all melee weapons have been added. You can slice vertically or horizontally. The default key for toggling this is 'T'." Endret 23. januar 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 [*] Underwater monsters have been enabled Får håpe de legger til gjemt content under vann, grotter, skattekister osv. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, de har nevnt at det er underwater content. Altså dungeons osv. Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hvorfor ikke liste alle nye leaks i tråden? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://darkfallleaks.blogspot.com/ Dra innom og se selv, å poste patch notes med 90% ubrukelige ting er kanskje ikke det beste. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://www.eu1.darkfallonline.com/news/ interesting;D ya? vel, all info er nice Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Her er en filmsnutt som viser hvordan det vil se ut når man springer rundt ingame. En av de få jeg har funnet som viser lenger enn absolutt minimalt korte sekvenser av hvordan det vil se ut. Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 den er vel ganske gammel...fra den konferansen i athen. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Må si forumet har vært nede veldig lenge nå... 3 dager nesten er det? Vært oppe i små periode i mellomtiden da, men uansett lenge. Endret 24. januar 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg har ikke klart å komme inn i det hele tatt etter torsdagen :S De sier de lider av dos-angrep? We are posting the Patch Notes here since our forums are under DOS attack. We are working to resolve that issue. Lurer på når de kommer med ny, etterlengtet nettside til spillet jeg. Er ganske utdatert den de har.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Har lest gjennom starter guiden. Mange gode tips der faktisk. En ting jeg la merke til: Q: How do I delete something from my backpack?A: When you drag something in your backpack, you will see an item disposal icon appearing in the lower right corner of your screen. Drag the item you want to delete onto it. Ser for meg addons eller macroer som auto deleter alle items rett før man dør, i den grad det er mulig da. Eventuelt at folk sletter gode items manuelt. Håper de har tenkt på det. ^^ Endret 24. januar 2009 av Zappy Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Har lest gjennom starter guiden. Mange gode tips der faktisk. En ting jeg la merke til: Q: How do I delete something from my backpack?A: When you drag something in your backpack, you will see an item disposal icon appearing in the lower right corner of your screen. Drag the item you want to delete onto it. Ser for meg addons eller macroer som auto deleter alle items rett før man dør, i den grad det er mulig da. Eventuelt at folk sletter gode items manuelt. Håper de har tenkt på det. ^^ Kan være så enkelt som at det ikke er mulig å slette ting mens du er i kamp. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det er ingenting som heter "i kamp" og "ute av kamp" i Darkfall slik som i WoW. Har hørt det samme, men er det fakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå