Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

For meg er de ikke så farlig om man rp eller ikke i Darkfall i og med at det er så utvaska setting og kjdelig lore, men det ble tatt frem i en av mine poster som eksempel på at folk vil utnytte situasjoner for sikker "win", i og med at riskikofaktoren er så enorm.

Det jeg sier er at dette med at folk utnytter situasjoner ikke har noe med RP å gjøre.

Hvis du ikke klarer å være obs på at dette kan skje så spiller du galt, selv om du RP'er eller ikke. Du skal jo tross alt leve deg inn i en person som lever i en slik verden, og da blir det galt å skylde på at man driver å lever seg inn i lore, når lore i seg selv i den verdenen er som den er. Altså folk er mer slue nettopp pga man risikerer mer, og da tilhører jo det settingen til spillet som også i så måte må være med i RP spillet man kjører.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke klart å komme inn i det hele tatt etter torsdagen :S

De sier de lider av dos-angrep?

We are posting the Patch Notes here since our forums are under DOS attack. We are working to resolve that issue.

Lurer på når de kommer med ny, etterlengtet nettside til spillet jeg. Er ganske utdatert den de har..

Lenke til kommentar

Har lest gjennom starter guiden. Mange gode tips der faktisk.

En ting jeg la merke til:

Q: How do I delete something from my backpack?

A: When you drag something in your backpack, you will see an item disposal icon appearing in the lower right corner of your screen. Drag the item you want to delete onto it.

Ser for meg addons eller macroer som auto deleter alle items rett før man dør, i den grad det er mulig da. Eventuelt at folk sletter gode items manuelt. Håper de har tenkt på det. ^^

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Har lest gjennom starter guiden. Mange gode tips der faktisk.

En ting jeg la merke til:

Q: How do I delete something from my backpack?

A: When you drag something in your backpack, you will see an item disposal icon appearing in the lower right corner of your screen. Drag the item you want to delete onto it.

Ser for meg addons eller macroer som auto deleter alle items rett før man dør, i den grad det er mulig da. Eventuelt at folk sletter gode items manuelt. Håper de har tenkt på det. ^^

Kan være så enkelt som at det ikke er mulig å slette ting mens du er i kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...