oophus_3do Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.massively.com/2009/01/21/anti-a...all-prophecies/ Er enig med han der gitt. Aner man ikke hva man kommer til når man tester ut Darkfall så trur jeg man vil bli skuffet. Det er ikke før man skjønner hva som ligger bak, hva som venter en at en kan komme til å la Darkfall gro til seg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jau, en grei artikkel. Hvertfall siden vi ikke får noe informasjon fra utviklerene, all snakk om DF er topp >.< Endret 21. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 En ny leak er ute. Denne er positiv igjen. Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) http://www.massively.com/2009/01/21/anti-a...all-prophecies/ Er enig med han der gitt. Utrolig bra artikkel fra folk som virkelig har peil. Hans argumentasjon om at content i seg selv ikke holder, men at det må være vits å gjøre det, stemmer godt overens med min egen. Hjelper ikke å ha content hvis det ikke det gir brukeren noe til gjengjeld å bruke det. En av mange grunner til at WoW er populært og ikke AoC. Men så er jo ideen bak city building og border kingdoms veldig halvferdig iforhold til visjonen om hva det skulle være. Så får vi se om risk er løsningen på alt her i verden. I motsatt ende av at "content ikke er vits å gjøre/benytte", finner vi skrekken for å benytte det fordi man kan miste (verdifulle) ting. Ser for meg klynger av dårlige PvP'ere som ikke tør å gå noe sted fordi de er redd for å miste loot, og bli enda dårligere. Er ihvertfall ikke slik at risk er løsningen på alt, punktum. Må være gjennomtekt dette også..... Endret 22. januar 2009 av maanemann Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 maanemann: Et godt risk & consequence system er faktisk en enorm del av det hele. Så jo, jeg tør påstå at Darkfall ville ha feilet hvis det ikke hadde hatt full loot. Som jeg sa tidligere, det er umulig for personer å tvinge egne regler på folk om disse folkene man skal tvinge en regel på ikke er redd for noe. Dette gjelder begge veier. Man ville ikke vært redd for PK's når man var ute og grindet og at man på den måten ville endt opp med inflasjon av resources fra farmers som ville endt opp med alt for dype lommer. PK's ville heller ikke vært redd for PKK's som igjen kunne ha gjort det hele om til en quake-match. Age of Conan kheshatta er vell et godt tegn på hvordan FFA og no-risk kan være. Hadde AoC satt inn gode R&C systemer så kunne de ha kastet vekk det tåpelige kunstige sikkerhetsboblen som low-levels får og heller latt spillere beskytte sine egne folk istedet. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ja, forumet og hovedsiden er nede. Ikke forvent noe fantastisk riktignok, det har skjedd et par ganger før. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Ohh kanskje de legger inn billing slik at de kan gi ut spillet i morgen!?!??!?!!?!??! Håper derimot på at de fikser et sted vi kan laste ned spillet fra. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 hehe, detnoobcomic er også nede xD Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Utifra gameplay videoer så synes jeg at det å bevege karakteren sin rundt på skjermen mens man slåss ser en smule "hakkete" ut. Håper de klarer å få det like godt gjennomført som i mount and blade. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Ja, forumet og hovedsiden er nede. Ikke forvent noe fantastisk riktignok, det har skjedd et par ganger før. Sist kom oppdateringen omkring usettelsen, kanskje vi ser noe lignende =P En oppdatering omkring "åpen" beta hadde vært fint. nei, jeg er ingen konspirasjonsteoretiker Bare håpefull basert på særdeles løse slutninger hehe... Endret 22. januar 2009 av Syv Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg kan ikke skjønne noe annet en at det blir en "open beta" der det skulle vært launch igjen. Lenke til kommentar
Faxfinn Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Noen som har fått betainvite i inboxen i dag? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 ja!!!! not Forventa ikke noe beta invite uansett Og de som har fått har vel nda på å holde kjeft sikkert Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 En ny leak er ute. Denne er positiv igjen. kan vi få "L I N K" ? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 LINK Ser at forumet fremdeles er nede, mens siden er oppe igjen? Kanskje de ble lei all whiningen Lenke til kommentar
xTigerx Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 LINK Ser at forumet fremdeles er nede, mens siden er oppe igjen? Kanskje de ble lei all whiningen 1000 TAKK! Men hvorfor skulle folk whine ;/ Hadde lyst å se den Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Failturine, lol. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 +1, lol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå