Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Vet ikke om det var et spm men om det var det så har dem gjort det sånn skygger osv gjemmer deg. Men metallet skinner i solen etc. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Hvor godt du er gjemt i skygger kommer an på maskinen/instillingene til de som ser deg, så softcover er ikke veldig effektivt. Endret 21. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rimelig sikker på at jeg leste at selv om du ikke ser skyggene så vil du du være like godt skjult. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det finnes både fordeler og ulemper ved å ha skygger på/av. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Det finnes både fordeler og ulemper ved å ha skygger på/av. Som i, det ser penere ut med skygger på, og du ser folk lettere med skygger av? Vil tro at de fleste kommer til å ta skyggene av etter en liten stund som i alle andre kopetative spill. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke jeg Skal faktisk RP'e litt for første gang. Skal finne meg en øde øy, bygge hus og bli en bonde Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Lykke til med den. Skal komme hoppe på deg fra skyggene, stabbe deg i ryggen og brenne med huset og åkeren din. Rollespilling i MMOer har jeg for lengst gitt opp. Endret 21. januar 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg skal ikke være noen pingle da. Skal være en hunter (archer og traps) + ha en guard eller to så come on, bring it! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det finnes både fordeler og ulemper ved å ha skygger på/av. Som i, det ser penere ut med skygger på, og du ser folk lettere med skygger av? Vil tro at de fleste kommer til å ta skyggene av etter en liten stund som i alle andre kopetative spill. Skygger av: Man ser lettere folk som gjemmer seg i mørke steder. Skygger på: Man legger lettere merke til personer i bevegelse på skjermen ettersom skyggen forsterker inntrykket. Spesielt i perioder hvor solen står lavt på himmelen. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Er det blitt kjent hvem som får beta i morgen eller ikke? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ikke jeg Skal faktisk RP'e litt for første gang. Skal finne meg en øde øy, bygge hus og bli en bonde Det går strengt tatt ikke. Player housing er ikke med lenger. Det må isåfall være en village på den øyen. Er det blitt kjent hvem som får beta i morgen eller ikke? De som er med får vel mail i morgen. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) hvor mye mere enn wow krever dette av systemet? og er det sant att det kommer i morra? Endret 21. januar 2009 av neoman Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) hvor mye mere enn wow krever dette av systemet? Vi vet ikke dagens systemkrav på dette spillet. Og nei, det kommer ikke før sent i februar. Endret 21. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
neoman Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ahh ok. sto på www.tothegame.com att det kom i morgen. syns det hørtes litt rart ut om det skulle ha kommet i morgen ja. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 betaen kommer i morgen visst alt går etter planen Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Kommer nok til å sitte klar med F5 tasten imorgen, men har ikke så store forhåpninger om å få plass. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ehh ? man har jo signa up for beta. Så sender de vel mail til noen få heldige Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Ja, blir vel heller å invite noen få av de tusen som har signa opp for beta allerede. Håper jo på "første mann til mølla" på et senere tidspunk eller noe.. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Tror 200 000 har signa for beta, å at 10-30k får beta. Også rykter om at de som fikk allerede har fått men ikke kan si noe grunnet NDA. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 glad Skate 2 kommer jeg, så jeg kan spille det til Darkfall kommer blir nok ikke noen betacake på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå