Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært utrolig intressant og sett hvordan de norske som startet med Razorwax har det nå, hvilke tanker de gjør seg om alle de årene som har gått og all slags informasjon om ting rundt utviklingen.

 

Gamer.no skulle tatt seg en tur ned til hellas og gjort noen gode lang intervjuer med de, det er egentlig en helt utrolig historie. Startet med 4 gutter i en kjeller på grünerløkka i oslo eller noe slikt... Ting har forandret seg noe helt utrolig.

 

Hadde vært utrolig kult å visst mer om dem, det er nok ikke mange spill utvilkere med en slik spesiell historie.

Lenke til kommentar

ja sant det der. men grunnen til at de er så "lids on", og ikke kommer ut med så mye info er fordi de vil hysje ned hypen. hadde de komt rett ut og sagt alt de vil gjøre med spillet så hadde vi "fanboys" hypa driten utav det, og blitt skuffa igjen når dagen kom, AOC-style. greia er at alt ser så fette bra ut på papir. men det de stresser med nå er å få driten til å fungere. ikke at jeg sier de kommer til å klare det, men håpe er det lov til å gjøre.

 

det eneste jeg er veldig negativ til er FPS greiene de har forbannt seg på å gjøre. at du ser gjennom øynene til charen du styrer. jeg fatter ikke at ikke flere folk whiner om det, tenk å rolle dverg da`? og bruke mer eller mindre hele ditt virtuelle liv til å se på kneskåler... i det store og det hele føler jeg migrenene smyge seg innover tinningen bare jeg tenker på det. litt som å spille wow eller war, zoome helt inn for the fuck of it. har gjort det et par ganger selv. får ikke med deg en DRITT.... :ermm:

Lenke til kommentar
ja sant det der. men grunnen til at de er så "lids on", og ikke kommer ut med så mye info er fordi de vil hysje ned hypen. hadde de komt rett ut og sagt alt de vil gjøre med spillet så hadde vi "fanboys" hypa driten utav det, og blitt skuffa igjen når dagen kom, AOC-style. greia er at alt ser så fette bra ut på papir. men det de stresser med nå er å få driten til å fungere. ikke at jeg sier de kommer til å klare det, men håpe er det lov til å gjøre.

 

det eneste jeg er veldig negativ til er FPS greiene de har forbannt seg på å gjøre. at du ser gjennom øynene til charen du styrer. jeg fatter ikke at ikke flere folk whiner om det, tenk å rolle dverg da`? og bruke mer eller mindre hele ditt virtuelle liv til å se på kneskåler... i det store og det hele føler jeg migrenene smyge seg innover tinningen bare jeg tenker på det. litt som å spille wow eller war, zoome helt inn for the fuck of it. har gjort det et par ganger selv. får ikke med deg en DRITT.... :ermm:

 

Er nok greit de prøver styre unna hypen ja.. Er bedre folk hauser det opp senere, når de har kontroll på trafikk/bugs/spillere..

Husker jeg ble skuffet over aoc, trodde det skulle være utrolig;)

 

Nå blir jo førstepersonmodus aldri like bra som det burde ha vært.. Stiller du deg opp å ser rett frem, så ser du fortsatt en god del av kroppen din, samt med sidesyn ser du en god del mer en hva man gjør på spill.. Ingen har vært veldig gode på å gjøre førsteperson realistisk ennå.. Jeg har ikke opplevd det i allefall..

 

Blir spennende å se hva de gjør ut av det i darkfall.

Lenke til kommentar

Det er et par leak updates ute og går, som ikke var altfor interessante.

 

det eneste jeg er veldig negativ til er FPS greiene de har forbannt seg på å gjøre. at du ser gjennom øynene til charen du styrer. jeg fatter ikke at ikke flere folk whiner om det, tenk å rolle dverg da`? og bruke mer eller mindre hele ditt virtuelle liv til å se på kneskåler... i det store og det hele føler jeg migrenene smyge seg innover tinningen bare jeg tenker på det. litt som å spille wow eller war, zoome helt inn for the fuck of it. har gjort det et par ganger selv. får ikke med deg en DRITT.... :ermm:

Jeg vil anta at man vil få med seg mer dritt enn gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
det eneste jeg er veldig negativ til er FPS greiene de har forbannt seg på å gjøre. at du ser gjennom øynene til charen du styrer. jeg fatter ikke at ikke flere folk whiner om det, tenk å rolle dverg da`? og bruke mer eller mindre hele ditt virtuelle liv til å se på kneskåler...

 

Tja, du burde nok ha lest litt mer angående det her.

 

Running/Walking foregår i 3rd person så langt våpnene dine er "sheated" og i tillegg foregår Melee combat i 3rd person.

 

1st person er når du "aimer" og skyter med Spells og under archery, så det er nok ikke så ille som du tror.

Lenke til kommentar

Det er ikke hva du sier her:

 

Running/Walking foregår i 3rd person så langt våpnene dine er "sheated" og i tillegg foregår Melee combat i 3rd person.

 

Du sier gitt at våpenet (sverdet) er lagt vekk, så foregår spillet i tredjeperson.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Jeg synes at dette med førsteperson kan bli litt spennende. Det kan hjelpe til med å gjøre folk litt galen og nervøse for hva som kommer bak dem. Men jeg kan se for meg at det blir normalt å løpe rundt med våpen ute, bare for å få 3. person. Blir det til det, så blir det sikkert patchet så det blir valgfritt. En annen ting og jo at det ikke er mulig å panne kameraet, så du må snu hele karakteren for å se deg rundt uansett hvilken view du er i.

 

Mener å ha lest at utviklerene går sin egen veg og driter i hva folk mener. "We know what you want, better then you do". Så om du må ha UIen og alt annet som du er vant med det, så kan du basically gå og henge deg. Litt elskverdig.

Lenke til kommentar

Det vil nok ikke bli valgfritt ettersom det da tvinger folk i å kun velge/bruke den formen som gir dem fordeler og det vil alltid være tredjepersons perspektiv ettersom man får en liten smule mer oversikt rundt seg.

 

 

Jeg ser heller for meg at de kommer til å sette farten ned når man har våpenet ute slik at det vil være en ulempe å ta ut våpenet kun for å reise. Det er jo logisk også, man løper saktere med et våpen i hånda kontra det å ha den på ryggen.

 

En annen ting jeg ser for meg er at man kan bli angrepet i byen om vaktene/tårnene ser deg med våpenet ute.

Lenke til kommentar

Når de først vil skape et mer eller mindre "realistisk" MMO, på det viset at man må gjøre ting manuelt og får smake konsekvensene av diverse, så skulle det bare mangle at en skal kunne snike på ordentlig vis; altså ved å gjemme seg bak diverse objekter, kontra å klikke på en stealth-knapp og bli delvis til helt usynlig elns.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...