Frederick_ Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 ser at jeg må sette meg inn i rasene her Men noen som faktisk har tenkt å joine en norsk guild? tenker jo siden man må jo ha en god del folk, for å ha en by osv. Så kunne man hatt en divisjon med de lovlige folka og pirater, så man faktisk kunne samarbeidet om å ta ned andre guilder komme både fra havet og land Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Ser etter en clan, for øyeblikket. Starter med "guilds" utenfor spillet før jeg kommer innenfor spillet. Desverre har jeg ikke funnet noen enda. Vil det bli Roleplaying-realms, forresten? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 jeg bare slenger ider ut jeg fordi jeg syens det hadde vært kos med en stor norsk guild, og jeg synes jeg så en stavkirke på en film Nå må jo faktisk mange nok folk bli med hvis vi skal ha sjangs til å få en by, men jeg synes det hadde vært uber fett å fått til Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gleder meg sterkt nå, kjenner jeg! Håper at politikk og penger vil være en god del av spillet. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Gleder meg sterkt nå, kjenner jeg!Håper at politikk og penger vil være en god del av spillet. Politikk og "penger" vil bety en hel del mer her enn i andre spill hvertfall. Man vil ha tilgang til et "politisk" kart hvor man vil få se hvordan situasjonen er når det gjelder herredøme rundt om f.eks. Av raser så trur jeg jeg kommer til å ende opp med Alfar. Dette pga jeg ikke orker en situasjon der jeg muligens ender opp med å hate min egen allianse mer enn de andre. REF: WoW. Selv om det er mulig å drepe alt og alle, så er det jo greit å kunne gjøre dette uten å miste tilgangen til de større byene.. ^^ Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) sett noen vidoer nå, nei serr jeg gleder meg nå Vil lage en stor guild, ha marine, en stor by osv Håper at det blir politikk inni, sånn at du må ha kontakt med de guildene du vil osv, greit man har det i vanlig mmorpg, men at det spiller faktisk rolle Endret 22. november 2008 av Silo Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Norsk guild hadde vært noe. Har ikke lyst til å være del av noe DIGERT ala Wessex (zergguild med bortimot 250 medlemmer allerede), mye artigere å være dyktige og få enn å overkjøre andre takket være styrke gjennom antall. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 ja det jeg tenker, men vi må forsatt være mange, fordi jeg har lyst til å være å ha en by, navy osv Men gidder ikke starte en guild alene, kanskje noen har lyst til å være med ? Send meg en PM da er også stor sjangs at mange havner på samme server, 11k med folk per server liksom Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Yes! Da var jeg med i clan! En seriøs RP-clan! Akkurat den typen jeg så etter, med mercenaries, assassins og pirates. Og planer om guild city og guild bygning, og et ordentlig system med overordnete, taktisk og milltært ansvarlige etc. Akkurat hva jeg så etter! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Husk på at det er en maks limmit på 50 stk per by. Slik at guildstone saken ikke takler fler enn at 50 stk kan "binde" seg til den. Så hvis guilden din har flere enn 50 medlemmer så må man nok lage 2 byer for at alle skal få et "hjem". Altså et sted hvor man kan "binde" seg, noe ala HS til WoW. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 det er vel litt små teit synes jeg, Shampoo, hvilken guild? Ser ut som ingen norske er med, så må vel finne en guild selv: ) Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Er nok slik for å forhindre "zerg" guilds, eller hvertfall sinke dem litt ned slik at det faktisk koster endel penger å holde og styre et "kjempe guild". Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Gleder meg sterkt nå, kjenner jeg!Håper at politikk og penger vil være en god del av spillet. Politikk og "penger" vil bety en hel del mer her enn i andre spill hvertfall. Man vil ha tilgang til et "politisk" kart hvor man vil få se hvordan situasjonen er når det gjelder herredøme rundt om f.eks. Eneste andre MMO jeg vet om som har noe slikt er EVE Online. Eks på politisk kart: Håper det blir noe liknende i Darkfall. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Ja, jeg vil nok igrunn tru at det er EVE de har hentet det hele fra når det gjelder politikk, og da særlig kartet. Man vil få en verdensoversikt hvor man da vil få se hvilke guilds o.l. som styrer hvor osv. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 når slippes spillet ut? er det kommet en release dato eller er det mulig å gjette sirka? snakker vi 2 år+++? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Slutten av 2008, er vi uheldig så starten av 2009. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Sånn, noen "offesielle" uoffesielle sider? Noen sider med forum som har all info angående raser etc oppdatert, etc? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 må spør en siste gang, ingen som faktisk er med å starte en norsk guild ? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Er med jeg! Men vil liksom vente til spillet har starta før vi planlegger alt mulig Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 22. november 2008 Forfatter Del Skrevet 22. november 2008 Sånn, noen "offesielle" uoffesielle sider? Noen sider med forum som har all info angående raser etc oppdatert, etc? www.darkfallonline.com Forumet finner du der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå