Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til dere som utforsker hver minste bokstav av informasjon og leaks om og fra spillet: Ødelegger dere ikke litt for dere selv? Blir det ikke litt kjedelig å studere lista over hvilke magier som finnes i spillet før man skal begynne å spille? "Å, fy faen denne magien var rå, lurer på hvilke andre som finnes!"-reaksjon vs. "Åja, nå fikk jeg denne magien ja, da får jeg vel kjøpe den og den når jeg får nok penger".

Det gjelder jo selvfølgelig andre ting. Personlig tror jeg det er mye kjekkere å utforske hele spillet selv, men det er jo opp til en og en hver selvfølgelig.

Selskapet er så sparsommelig med informasjon at dette er ikke et stort problem ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan definitivt se at det er nyttig dersom man planlegger å spille mye PVP, så den er jeg med på.

Personlig ønsker jeg å spille med et par venner og drive en del utforsking og PVE, så det blir jo annerledes for meg. :)

Svaret ligger nok der.

Jeg er en 100% PvP spiller, så for meg gjør jeg meg en bjørnetjeneste ved å gjøre meg litt forberedt på hva som vil komme. Jeg ønsker å velge og planlegge en rute jeg personlig trur vil gjøre meg "sterkest" og dette gjøres isåfall gjennom å bla igjennom litt informasjon på forhånd. Da vet jeg allerede fra dag 1 hvilken retning jeg skal utforske/gå i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...