akristina92 Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg kan definitivt se at det er nyttig dersom man planlegger å spille mye PVP, så den er jeg med på. Personlig ønsker jeg å spille med et par venner og drive en del utforsking og PVE, så det blir jo annerledes for meg. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Et spørsmål til dere som utforsker hver minste bokstav av informasjon og leaks om og fra spillet: Ødelegger dere ikke litt for dere selv? Blir det ikke litt kjedelig å studere lista over hvilke magier som finnes i spillet før man skal begynne å spille? "Å, fy faen denne magien var rå, lurer på hvilke andre som finnes!"-reaksjon vs. "Åja, nå fikk jeg denne magien ja, da får jeg vel kjøpe den og den når jeg får nok penger". Det gjelder jo selvfølgelig andre ting. Personlig tror jeg det er mye kjekkere å utforske hele spillet selv, men det er jo opp til en og en hver selvfølgelig. Selskapet er så sparsommelig med informasjon at dette er ikke et stort problem Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg kan definitivt se at det er nyttig dersom man planlegger å spille mye PVP, så den er jeg med på. Personlig ønsker jeg å spille med et par venner og drive en del utforsking og PVE, så det blir jo annerledes for meg. Svaret ligger nok der. Jeg er en 100% PvP spiller, så for meg gjør jeg meg en bjørnetjeneste ved å gjøre meg litt forberedt på hva som vil komme. Jeg ønsker å velge og planlegge en rute jeg personlig trur vil gjøre meg "sterkest" og dette gjøres isåfall gjennom å bla igjennom litt informasjon på forhånd. Da vet jeg allerede fra dag 1 hvilken retning jeg skal utforske/gå i. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Virker ikke som at butikker i norge vil få inn darkfall? hvor/hvordan kan det skaffes? blir det digital download fra en nettside eller? og hvor mye vil spillet koste i måneden? Når er release date i europe? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan lese om det noen få sider tilbake i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12860144 Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan lese om det noen få sider tilbake i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12860144 Står ikke noe om hvor man faktisk kan skaffe spillet? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Du kan lese om det noen få sider tilbake i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12860144 Står ikke noe om hvor man faktisk kan skaffe spillet? Du laster ned spillet via en side. k Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Virker nesten får godt til å være sant dette spillet. Gleder meg til det kommer mere info. Endret 19. januar 2009 av Ground Z Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Står ikke noe om hvor man faktisk kan skaffe spillet? Hvis du tenker litt selvstendig så skal du kunne greie ut at det er ikke alle som vet helt ennå. Kanskje ikke gutta bak spillet selv engang. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Står ikke noe om hvor man faktisk kan skaffe spillet? Hvis du tenker litt selvstendig så skal du kunne greie ut at det er ikke alle som vet helt ennå. Kanskje ikke gutta bak spillet selv engang. Man skal kunne laste det ned fra nettet. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Så den neste store datoen er 22. januar? Forhåpentlegvis OB? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Kommer spillet ut den 22.? Var det ikke snakk om forsinkelser? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jo, men var det ikkje snakk om open-beta den 22.? Eller har fått med meg noko feilinformasjon? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Er begynt og bli intresert i denen tittelen, villd et være noen mulighet for og teste det når det kommer ut? en slags trail eller noe. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Spillet har vel blitt utsatt til sent i frebruar om jeg har lest rett. Mener jeg har hørt at det blir en OB i januar, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Les første post. En form for open beta kommer 22.januar. EU release er satt til 25. februar. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Blir mest sannsynlig open beta den 22. Januar. Så følger release i Februar. Jeg er glad de tar seg tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ok, men hvor kan eg melde meg på betaen? Har sett på hjemmesiden til spillet men finner ingenting der, muligens eg som er blind. Lenke til kommentar
Ubesluttsom Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Ok, men hvor kan eg melde meg på betaen? Har sett på hjemmesiden til spillet men finner ingenting der, muligens eg som er blind. De har ikke lagt ut noe info ennå, men er en betaknapp oppe i høyresiden, på http://www.darkfallonline.com Tror ikke det har noen hensikt å melde seg opp nå men Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De kommer nok neppe til å åpne for spesifikke "22. januar open beta" registreringer, 3 dager før. De har allerede 200k+ beta applications med full dxdiag specs. Det er nok det lureste å melde seg på der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå