Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det nesten bare buffs og debuffs på alle former for magic skill trees? Greit nok at det er noen, men det er alt for mange i forhold til damageing spells. Skulle gjerne likt å ha et arsenal av forskjellige spells hvis jeg noen gang bestemmer meg for å dra den fullt ut som caster. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skal stress teste serverne, og det krever kanskje 50k spillere i betaen?

 

Ingen vet sikkert hva som skjer, men noe skjer den 22. Det blir en slags trail, open beta eller en slags utvidet closed beta. Vi må nok bare vente å se til den 22, da får vi forhåpentlig vite en del mer.

Lenke til kommentar

Ryktene er rene og hele spekulasjoner, ikke noe mer. Ligger ikke noe sannet i de før det kommer konkret informasjon fra Developers.

 

Ryktene ligger uansett mer på at de skal stress teste serverne, som betyr at de vil ha ca 10000 spillere pålogget samtidig. Det vil mest sannsynlig bety at de trenger å invitere en del mer (en uskreven regel er at 20% er online) altså kanskje 40-50k spillere?

 

Uansett bør folk ikke høre på alle de helt tåpelige rytkene på forumet. Nå for tiden er forumet fyllt opp med trolls, retards og "newbies" som spammer alt mulig tull inne der. Umulig å få igang en skikkelig diskusjon, og 80% av alle tråder er helt ute å kjører eller er totalt meningsløse (Bewbs!).

Lenke til kommentar

Lurer derimot på hvordan de blir å gjøre det, det mest logiske hadde vært å bare gi alle tilgang til beta serveren(e), men legge inn et kø-system slik at bare 10k kan være pålogget samtidig, eller hvor enn mange de trenger.

 

Det blir nok en lang kø, men poenget er jo å teste hvordan serverene takler mange folk, noe de ikke har klart å teste enda.

Lenke til kommentar
Lurer derimot på hvordan de blir å gjøre det, det mest logiske hadde vært å bare gi alle tilgang til beta serveren(e), men legge inn et kø-system slik at bare 10k kan være pålogget samtidig, eller hvor enn mange de trenger.

 

Det blir nok en lang kø, men poenget er jo å teste hvordan serverene takler mange folk, noe de ikke har klart å teste enda.

 

Det kommer de aldri til å gjøre. Det vil føre til raseri i samfunnet. Muligens vil de kunne trekke tråden noe og invitere eksempelvis 60000 spillere slik at det altid er noe kø, men flere får betanøkkel.

Lenke til kommentar
noen som vet hvilke systemkrav dette spillet krever?

Dette er det eneste vi har hørt så langt:

Jonric: It's early yet, but what do you think the system requirements will be for good game performance?

 

Kjetil Helland: For good game performance, you should have a PIII-800 and a GeForce1-2 or ATI Radeon. The game engine will also take advantage of the latest graphics cards that are coming out, like the GeForce3 or the upcoming ATI 8500. So if you have one of those, then the game will look stunning.

 

Det var 29. august 2001, altså :p

 

Edit:

 

 

Sikkert noen andre artigkarer som har postet den før...

 

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Et spørsmål til dere som utforsker hver minste bokstav av informasjon og leaks om og fra spillet: Ødelegger dere ikke litt for dere selv? Blir det ikke litt kjedelig å studere lista over hvilke magier som finnes i spillet før man skal begynne å spille? "Å, fy faen denne magien var rå, lurer på hvilke andre som finnes!"-reaksjon vs. "Åja, nå fikk jeg denne magien ja, da får jeg vel kjøpe den og den når jeg får nok penger".

 

Det gjelder jo selvfølgelig andre ting. Personlig tror jeg det er mye kjekkere å utforske hele spillet selv, men det er jo opp til en og en hver selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Jeg liker å være forberedt til spillet, vite hva jeg bør gå for, så jeg ikke ender opp med en kvasibuild som egentlig ikke duger til noe.

For min egen del, føler jeg det ikke ødelegger noe av spillet, men dere som ikke ønsker info, trenger ikke lese den, vi som ønsker info, har ikke noe valg per i dag, da det er stille som døden.

Lenke til kommentar
Personlig tror jeg det er mye kjekkere å utforske hele spillet selv, men det er jo opp til en og en hver selvfølgelig.

Når det gjelder skills og professions så liker jeg å planlegge, det er bare irriterende å velge å gå et retning med magi bare for å oppdage at den suger slik at man blir nødt til å bruke flere timer på å lvle noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...