Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.tentonhammer.com/node/61490

Aventurine: We will start with a digital download first and we’ll include a physical distribution, and client localization will follow. Our publisher came into the game fairly late and there hasn’t been much time to cooperate and organize this properly, so we’re moving forward with what can be handled right. Furthermore we’re seeing a lot of interest in the game and staging our release may be necessary, meaning we couldn’t handle a very large number of players right away, should this become an issue.

Our first release is the European release. The North American release will follow as soon as possible but not until a few months later. We’re allowing players from N. America to participate in the European release due to this fact. Of course we’ll make some allowances for these players if they would like to move to the US server when it launches.

Lenke til kommentar

Syntes egentlig dette spillet hørtes satans gøy ut. Et perfekt spill og være crafter i (elsker crafter proff), men etter å ha lest meg litt inn i hvordan det funker synes jeg virkelig de har gjort en mindre god jobb da det gjelder crafting.

Du kan ikke være pure crafter. For og i det heletatt overleve og kunne skaffe resursjer må du ha fighting skills, og hver del du skal crafte koster ekstra cash vedsiden av resursjene.

Men det som er mest irriterende er at også Darfall oppererer med låste stats. Så uansett hva du skal lage noe blir det helt likt som hva en annen crafter lager. Eneste er at man kan farge det forskjellig. :(

Lenke til kommentar
Tragisk nettside. Fant lite av informasjonen jeg søkte. Men spillet skal testes. Distribusjon? Pris?

Utdatert nettside, de holder på å lage ny. Spillet kommer først som digital download, så butikkrelease i europa en stund etter. Pris vet vi ikke enda.

Alright :) Syns bare det gir et dårlig førsteinntrykk med en slik nettside. Samme med GOA og Warhammer Online, selvom jeg hadde Collectors edition, lå jeg unna det spillet et halvt års tid. (også grunnet at jeg ikke kunne registrere spillet på den patetiske nettsiden)

Har lyst å teste beta av dette!

Lenke til kommentar
Syntes egentlig dette spillet hørtes satans gøy ut. Et perfekt spill og være crafter i (elsker crafter proff), men etter å ha lest meg litt inn i hvordan det funker synes jeg virkelig de har gjort en mindre god jobb da det gjelder crafting.

Du kan ikke være pure crafter. For og i det heletatt overleve og kunne skaffe resursjer må du ha fighting skills, og hver del du skal crafte koster ekstra cash vedsiden av resursjene.

Men det som er mest irriterende er at også Darfall oppererer med låste stats. Så uansett hva du skal lage noe blir det helt likt som hva en annen crafter lager. Eneste er at man kan farge det forskjellig. :(

Ingenting som stopper deg i å være en "pure crafter". Tingen er nok bare den at man klarer ikke å makse ut sine skill pools (før man når soft cap'en) med kun crafting skills, så ja, naturlig nok så må man nok fylle resten opp med combat spesifike skills.

I starten må man nok skaffer resurser og slikt selv. Men blir du populær nok så vil nok folk komme til deg med egne resurser for å at du skal lage noe. Så siden crafting også inneholder et gold-sink så må du også ta penger for å crafte, dette er nok bare en av de bedre måtene for spillet å sørge for at man ikke opplever inflasjon.

Jo mer folk grinder resurser og dermed får penger i samme slengen jo mer må de betale for det når de tilslutt skal lage noe. Det straffer jo ikke craftern så mye hvis man ikke kun skal lage items til seg selv, men det er jo også en god ting ettersom folk da helst vil ønske å ta ibruk dedikerte craftere som lever av dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...