Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se korleis det går med Darkfall. Det heila ser og hørres lovande ut. Eg har ikkje akkurat følgt med på utviklingen av detta spillet, og eg har heller ikkje "gleda" meg til releasen. Eg har kikket innom eit par gonger i ny og ne og liker det eg har sett.

 

for å verr på den kritiske siden, så syns eg animasjonene ikkje ser noe spesiellt gode ut. dei gameplay-videoane er vel litt gamle i forhold til kvar dei er no i utviklinga. Det hadde vert bra om noe hadde blitt ordna på. Men for all del, grafikk og animasjon er ikkje det viktigaste i eit spel!

 

Eg får minner tilbake til då eg spelte Lineage 2 fra dei gameplay videoane. Castlesiege og clan kamper var jo genialt i Lineage, og eg gledar meg til å se det i DF! ellers syns eg gameplayet minner om Face of Mankind (som desverre døde ut). FPS og områder som kan tas over. NPC's som holder vakt i dei større byene, og alle items kan bli lagt av alle. Friendly fire er også ein av dei elementa som var i face of mankind..

 

Det einaste eg syns er synd at det er MMO, at ein må betala for å spele det.. Det er ikkje penger det står på, men tid. Eg har rett og slett ikkje tid å spele mmo. så å betala for noe eg sjeldent spelar.. meeh. Kansje eg testar det ut ein gong, for det ser genialt ut! men men..

Lenke til kommentar
Spiller man fire timer hver dag i tretti dager er det omtrent en krone i timen gitt 120 kroner i månedlig abonnementsavgift.. Å klage på noe sånt gjør meg vondt.

 

Men spiller man 4 timer hver dag i tretti dager, kunne man tjent 4x30 = 120 timer x 120kr = 14400kr, hvis man har en dårlig betalt drittjobb og jobber de timene :p . altså kommer månedsprisen på 14520,- :tease:

 

Nesten litt skummelt å tenke på.. Men, who cares?

Lenke til kommentar

Nei feil.

 

Jo tyngre du er jo større sjanse er det for at dine spells "fizzler", altså ikke fungerer. Tyngden din vil også gjøre "casting time'en" din lengre slik at du som en "caster" helst nok vil ønske å ha på deg så lite som mulig for å få satt ned "casting" tiden så langt ned som mulig. Det vanligste vil nok være å satse på en hybrid sammensetning.

 

Og man kan ikke være best i alt grunnet måten skill systemet er satt opp. Etter et vist punkt så vil man miste skils på lik linje som man tjener dem. På den måten vil det ikke være mulig å få 100 i skill i alle abilities.

 

 

Noen fler "grunner" for at det ikke vil fungere?

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
skill systemet, virker litt for godt til å være sant , kan jo ende opp med folk som er best i alt, typ heavy spell caster i plate

Nå skal jeg si meg enig i at jeg tror at manges forventninger er for høye, men det er fordi de tror at naval battle og alt annet vil være klart ved launch. I highly doubt it. Når det kommer til combat systemet så vet jo vi ikke allverdens, annet enn at det er lovende (noe AoC ikke imponerte på). Men om du først leser om spillet (som er åpenbart at du ikke har gjordt :))før du kommer med synsinger så hadde du kanskje sittet med en annen mening...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Når det kommer til combat systemet så vet jo vi ikke allverdens, annet enn at det er lovende (noe AoC ikke imponerte på).

Er et par beta leaks sier nå at melee er småkjedelige greier som bør fikses på. Man slår liksom bare, trykker på museknappen hvert sekund. Er som manuell auto swing. Høres temmelig repedativt og jævlig ut. Men vi får se, dette kan jo bare være for begynnelsen. At man det utvikler seg mer avansert uti spillet med flere spells. Å kunne kjøre hybrid hjelper jo veldig uansett.

Lenke til kommentar

Mener vell Noob Comic greia Venerable?

Hu nevnte jo akkurat det der.

At det ikke var noen måte å styre slagene selv på slik som i Mount & Blade, men at det heller var mer "random". Jeg regner da med det at det ligner endel på slosssystemet som er i Age of Chivalry, en HF2 mod.

Der har man flere forskjellige angrep som man styrer på samme måte som "abilities". Altså skal man stikke så trykker man på stikke knappen og ikke vifter en måte med musa. Skal man slå ovendefra så har man egen knapp til dette, og slik trur jeg Darkfalls system fungerer. Så på samme måte som at man må "pre-loade" forskjellige magiske abilities så må man nok også gjøre dette for forskjellige melee slag som knockback, stikk, overslag osv.

 

Dette fungerer bra i Age of Chivalry, og når man da putter inn en masse andre abilities som Darkfall har så vil det være ytterst nytt og morsomt, for husk hu Noob Combic jenta har kun lekt rundt med noen få abilities som de har i starten.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...