Gå til innhold

Darkfall is coming!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt enig.

Det er vel heller animasjonene som ikke er helt bra, ihvertfall basert på de gameplay videoene jeg har sett osv. Så meget stivt ut.

Selve grafikken ser fin og detaljerik ut.

Når det kommer til spill som dette med fokus på gameplay så betyr det ytterst lite uansett. Og enkelte løpe animasjonene som er så håpløst dårlig blir nok tweaket etter launch om de ser behov for det uansett. Og om ikke, så har vi noe å le av. ;D

Lenke til kommentar

Systemkravene trur jeg man ikke trenger bekymre seg for. Har man spilt spill de siste 2 årene så klarer man å kjøre Darkfall også.

Spillet er som sakt laget for å takle store slag så da sier det seg selv at systemkravene ikke kan være så alt for store.

Flere av de siste bildene samt 17min filmen som er tatt sies å være tatt med et geforce 6600kort f.eks.

Lenke til kommentar

Med mitt 8600 så stiller jeg mer mer skeptisk til rykter om at de lager filmene med et 6600 og vil se noen harde fakta fra utviklerene.

OB gir heldigvis en pekepinne.

Tviler at det blir så mye av OB egentlig, de legger den hvertfall unyttig nær utgivelsesdatoen. Det at det kan ta et par dager å laste ned spillet gjør ikke ting bedre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...