Zappy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Grekere er vell ganske laidback fra før når det gjelder jobb og slikt..^^ So are Norwegians... Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tydligen. Veit itte å je skar tru på lenger. Tviler på at det blir noen nyheter før på fredag. Kanskje til og med førstkommende mandag. Jævla "happy holidays"-folk. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det er vel rimelig usannsynlig det vil komme noe spill med det første. De har jo ikke engang annonsert noe på forsiden av hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 De har ikke brukt den hjemmesiden på en god stund, så informasjon o.l. har gått gjennom forumet i det siste. De holder på å lage en ny hjemmeside så det kan jo hende at informasjonen vi venter på vil bli lansert sammen med den. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 *bare for å få det i mine inlegg så jeg skal huske på spillet da det kommer* Ser bra ut! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Er litt imponert over hva de har fått til med grafikken i spillet. Hadde forventet... ca ingenting egentlig. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Ja jeg skjønner igrunn ikka hva folk klager på angående grafikken. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Helt enig. Det er vel heller animasjonene som ikke er helt bra, ihvertfall basert på de gameplay videoene jeg har sett osv. Så meget stivt ut. Selve grafikken ser fin og detaljerik ut. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 20 dager. ))))) Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 20 dager til what? kommer det ikke 22 ? Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Helt enig. Det er vel heller animasjonene som ikke er helt bra, ihvertfall basert på de gameplay videoene jeg har sett osv. Så meget stivt ut. Selve grafikken ser fin og detaljerik ut. Når det kommer til spill som dette med fokus på gameplay så betyr det ytterst lite uansett. Og enkelte løpe animasjonene som er så håpløst dårlig blir nok tweaket etter launch om de ser behov for det uansett. Og om ikke, så har vi noe å le av. ;D Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 "Haha, check out that Mahirim cunt, running like som drunk fuckoff from Sweeedeeen". Blir nok dratt en en del lettere infantile spøker, ja Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 20 dager til what? kommer det ikke 22 ? Siden sist update. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Har det i det hele tatt kommet ut systemkrav? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Neida. Folk venter fremdeles på den oppdateringen i løpet av uka, hvis i det hele tatt. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Systemkravene trur jeg man ikke trenger bekymre seg for. Har man spilt spill de siste 2 årene så klarer man å kjøre Darkfall også. Spillet er som sakt laget for å takle store slag så da sier det seg selv at systemkravene ikke kan være så alt for store. Flere av de siste bildene samt 17min filmen som er tatt sies å være tatt med et geforce 6600kort f.eks. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Det så veldig skalerbart ut ja. Tror 4870x2 kortet mitt skal overleve. Det jeg håper mest på er at jeg får lov til å øke clip range et godt stykke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Med mitt 8600 så stiller jeg mer mer skeptisk til rykter om at de lager filmene med et 6600 og vil se noen harde fakta fra utviklerene. OB gir heldigvis en pekepinne. Tviler at det blir så mye av OB egentlig, de legger den hvertfall unyttig nær utgivelsesdatoen. Det at det kan ta et par dager å laste ned spillet gjør ikke ting bedre. Endret 13. januar 2009 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 OB ja, ser ikke helt den komme tbh. Lenke til kommentar
Templos Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Dette... kommer til å bli bra. Stemmer for at hvis release går bra (hvis det blir 22.) at de som vil kan helle mot tanken på å danne en norsk klan. Administrere litt innad på forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå