Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endel av de nyeste bildene som har kommet ble vistnok tatt med et nVidia 6600 kort, så der har man hvertfall en liten pekepinn på minstekravet selv om jeg mener å ha sett de nevne 5xxx kortene et eller annet sted som et mål hvertfall. Uansett, har man disse kortene så er det kanskje på tide å oppgradere seg litt.

 

 

 

http://www.scribd.com/doc/9082373/Darkfall-Interviews

Informasjons side hvor man finner omtrent alt av hva som har blitt sakt fra 2001 til 2008. Er denne jeg har brukt for det meste.

Og som man legger merke til så blir den oppdatert så ofte det lar seg gjøre. Siste oppdatering kom for 6 minutter siden av et eller annet slag. ^^

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Er i utgangspunktet skeptisk til Darkfall.

 

Jeg bryr meg lite om grafikken så lenge den er klar og tydelig uten for mye "søppel" - Mount & blade er flott eksempel på enkel grafikk som fungerer utmerket på så og si alle måter uten å bli så enkel at det blir kjedelig.

 

En av hovedgrunnene til at jeg er skeptisk har bakgrunn i settingen til spillet;

Fantasy satt i middelalder-kontekst. Jeg føler at jeg enda har til gode å se et MMO konsept basert på dette temaet gjennomført i samme grad som World Of Warcraft.

jeg har kuttet ut WoW for en tid tilbake og venter fortsatt på det MMo'et som skal gi meg like mye morro for penga som WoW i sin tid ga før jeg følte at det hele ble repetetiv raiding av bosser for å få gear som var 0.00000000001% bedre enn det forrige.

 

Men, selv om jeg er skeptisk har jeg håp for spillet: Hvis Darkfall blir så åpent og fritt som utviklerne har visjoner om så kan dette bli et riktig så bra tilskudd til et relativt ensformig mmo-marked.

 

Interessant blir det om det spiller-drevne økonomiske systemet fungerer slik som utviklerne har sett det for seg. Hvis crafting blir bra nok implementert til at det faktisk er utfordrende og artig å holde på med så skal vi ikke se bort i fra at den evigvarende critter-grindinga kan bli en irrelevant del av spillet for de som ikke syns det er morro å løpe rundt å drepe små monstere i hopetall.

 

 

Teori og praksis er som kjent aldri helt det samme.

Om utviklerne faktisk greier å implementere alt som på papiret har Darkfall alle muligheter til å bli et fantastisk underholdende spill.

Spørsmålet er hvor nærme de kommer teorien i praksis da.

 

 

Phido.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt artig at karen som har laget A.I'en i spillet faktisk kommer fra militærbakgrunn. Altså han har laget militære simulatorer før han startet å jobbe på Darkfall.

 

Det hans mål nå da har vært er å lage en trenings simulator for PvP'ere flest gjennom A.I'en i spillet, og han sammenligner resultatet med "Quake bots" istedet for vanlig mobs man har i MMOs flest.

 

 

Ganingcards? Aner ikke.

Free trail? Ja, men er litt usikker på om dette kun gjelder Open Beta, eller om de faktisk skal ha en Free Trail av det.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...