Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Nei jeg er bare negativ til det jeg mener ser dårlig ut og det gjør Darkfall.

Grafikken og omgivelsene ser øde ut, det er et eller annet som mangler.

Mount and Blade utviklerne har hatt talent lenge, det har alle visst siden betaen har vært åpen for alle. Har derimot ikke sett noe fra Razerwax enda, kun trailere som bare oser hobbyproduksjon.

 

Se på klippet her:

 

Kan ikke bare være meg som syns dette ser helt merkelig ut ?

Omgivelsene ser utrolig generisk ut, akkurat som de er lagd bare for å fylle et tomrom.

Det er ikke noe feeling av story noenplass. Animasjonene ser utrolig stive ut, grafikk som fra 10-år siden. Ikke at grafikk betyr alt men spillbarheten virker snodig også. Sanntidskamper har vært min drøm lenge, men slåssingen her ser jo .... ja igjen merkelig ! hehe. Og hva er det med musikken her ? Virker som dem har prøvd å lage noe selv og leid inn en kvinnelig artist. Nei hele greia her virker hobbyproduksjon på lang vei

 

Jeg kunne vel ikke sagt meg mer enig med deg.

 

Grafikken ser UTROLIG stiv ut og jo får meg. Grafikken betyr mye for meg og suger grafikken er halve spillet dårlig for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at Darkfall har en seamless verden, som kan holde opp til 50k spillere, 10k spillere online pr. server, og episke kamper med flere hundre. Dog laggen er (var i hvert fall) for drøy for melee og archery når kampene blir så store.

 

Med tanke på alt dette syns jeg grafikken er temmelig god. Og den har mye sjarm. I tillegg må det nevnes at screenshots og youtube video ikke gjør spillet "justice". Ser mye bedre ut inni spillet.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

synes grafikken jevnt over er bra. På noen ting ekstremt bra, som rustninger, våpen osv.

 

Noen bygninger er kjipe og noen effekter er "billige", men de blir oppdatert fortløpende.

 

Man ser også hvor vanvittig mye jobb utviklerne har lagt i verdenen. Utrolig mye fin "natur" i spillet for å si det sånn. Ikke noe autogenererte greier, eller height maps som i mange andre MMO.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Grafikken ser UTROLIG stiv ut og jo får meg. Grafikken betyr mye for meg og suger grafikken er halve spillet dårlig for min del.

 

Gratulerer med å quote en post som er over 1 år gammel. Hvis du er ei "grafikkhore" så er Darkfall ikke for deg uansett.

 

Selvom det er 1 år siden den ble postet er jeg fortsatt enig med fyren og ved å si jeg er enig med han slipper jeg å skrive flere sider som innholder omtrent det samme som han sa.

 

og nei, er ingen grafikkhore. Spiller fortsatt gamle spill med ganske elendig grafikk, men darkfall sin grafikk var utrolig dårlig. Mulig det ikke skal lagge i store kamper, men fins da noe annet valg av grafikk en akkurat den grafikken.

Lenke til kommentar
Grafikken er ikke direkte dårlig, men kombinert med de latterlige animasjonene så ser det helt forferdelig ut!

 

Bare ved å se på screenshots så hadde jeg nok kjøpt Darkfall, men videoene viser litt mer enn bare textures.

Det funker, veldig bra til sin bruk.

Gir det upolerte, ugjestmilde, barbariske opplevelsen en ny glød.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Vist enkelte sjeler ikke har prøvd spillet enda, eller er usikre på om det er noe for deg.

 

Så sjekk denne linken:

http://www.playdarkfall.com/

 

Via den siden kan du skaffe deg en 14 dagers prøve periode. Det er også en player made teaser der, og en 4 delers advanced character development guide.

 

Jeg anbefaler folk å prøve det, men skal ikke påstå at dette er et spill for alle.

 

 

Ser at enkelte har lagt ut poster her hvor de klager over grafikken, selv personlig så liker jeg grafikken veldig godt. Har spillt andre "eye" candy MMOs og, men for meg så liker jeg Darkfall grafikken veldig godt.

 

Har spillt mortal online en del også, som vist nok skal ha veldig bra grafikk, men synes selv at darkfall grafikken er bedre, men det er dog mer en personlig ting mellom de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...