Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vurderer å kjøpe darkfall. spiller for øyeblikket Fallen Earth og Eve, men har lyst på et til for litt mer variasjon så lurte på om Darkfall er no bra? er hovedsaklig en PVP og crafter freak. hvordan er skill systemet, er d sånn at folk kan maxe alle skills eller er d no max grense for hvor mange skills som du kan maxe. har lyst til å bli Necromancer.

 

noen som kan gi en kort forklaring på hvordan spillet er idag? lag, quests, byer og alt sånn.

Lenke til kommentar
vurderer å kjøpe darkfall. spiller for øyeblikket Fallen Earth og Eve, men har lyst på et til for litt mer variasjon så lurte på om Darkfall er no bra? er hovedsaklig en PVP og crafter freak. hvordan er skill systemet, er d sånn at folk kan maxe alle skills eller er d no max grense for hvor mange skills som du kan maxe. har lyst til å bli Necromancer.

 

noen som kan gi en kort forklaring på hvordan spillet er idag? lag, quests, byer og alt sånn.

Nå har jeg som sagt vært borte i 6 måneder og mye har forandret seg siden sist. PvP er spillets styrke, og er det mest intense som jeg noen gang har vært borti. Du kan sjekke denne videoen som eksempel. Nå var jeg selv involvert i denne kampen, og det var episk. Men dessverre litt for kaotisk, da så latterlig mange forskjellige klaner var involvert. Og siden det var så mange folk så lagget det en del. Var tross alt siste kampen i det som ble kalt WWII. Det er akkurat når folk begynte å få tak i store AoE spells, og slutten av videoen var første gang vi så hvor effektive de var.

 

 

Man kan maxe ut alle skills ja, men når expansionen kommer vil det komme en ny type skills/spesialiseringer. Som f.eks Mage Killer som gjør at archery gjør mer skade mot folk som bruker staff. Velger man dette så får man nesten ikke bruke noe magi. Og er delvis derfor jeg nå starter opp igjen. Fordi man blir nå nødt til å spesialisere seg, i motsetting til før hvor enkelte hadde maxet ut ufattelig mye og eide alle. Det går og mye kjappere å skille opp nå enn tidligere. Necromancer går ikke ann, magi i dette spillet går på healing, buffing og mest av alt damage. Det finnes debuffs, men slikt ble ikke brukt sist jeg spilte.

 

Quests var pretty much ubrukelig når jeg sluttet, men det skal ha kommet forandringer siden sist. For de fleste handler spillet om å skille opp, skaffe utstyr i forberedelse på PvP (Jeg ser vanligvis film eller tv-serier mens karakteren f.eks miner etter iron i windowed mode). Og PvP er fokusert på konflikter mellom allianser om å eie byer +de fleste klaner pleier å gå ut på raiding turer. Dog vi hadde et par spillere i min klan som nesten var rene craftere.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar

har lyst til å være mest mulig magiker og har mest sans for necromancy spells eller witchcraft eller hva d nå heter.

eller er d noe som er overpowerd som alle går etter først?

 

hvor mange er d igjen på en europeiske servern? fikk høre at d var mange som hadde slutta der og sa jeg burde kjøpe den amerikanske versjonen og spille på US servers istedet? noen som kan si noe om d?

Endret av Timmeyh
Lenke til kommentar
har lyst til å være mest mulig magiker og har mest sans for necromancy spells eller witchcraft eller hva d nå heter.

eller er d noe som er overpowerd som alle går etter først?

 

hvor mange er d igjen på en europeiske servern? fikk høre at d var mange som hadde slutta der og sa jeg burde kjøpe den amerikanske versjonen og spille på US servers istedet? noen som kan si noe om d?

Du kan ikke bry deg om navna på de forskjellige typene magi. Det mest spesielle med necromancy er at skaden er unholy. I motsettning til f.eks earth som gjør acid damage. Ellers er det mye av det samme. Sist jeg sjekket er det beste å fokusere på en rekke forskjellige spells i de forskjellige fordypningene. Du må uansett skille opp Lesser Magic til 50, og så Greater Magic til 50 før man kan gå videre.

 

Tidligere var archery overpowered, helt til de gjorde det umulig å hoppe mens pilen var spennet (Dette skal komme tilbake, dog man får 10% redusert mana). Rett rundt den tiden jeg sluttet ble magic overpowered. Og det er det fremdeles. Men expansion packen skal fikse det. Så ingen vet hvordan ting vil utvikle seg.

 

Hvis du sammenligner alliansene:

EU1 - http://df.urme.com/index.php?page=alliance...s&order=ASC

NA1 - http://darkfallinfo.com/pmap/index.php?pag...s&order=ASC

 

Så ser man at det er ganske mange flere folk på den amerikanske serveren ja. Men man får dårligere ping (40 vs. 200), noe som ikke er kult i et slikt spill. Det er gratis å bytte server til NA innen 6. Desember, noe jeg skal. Men det er fordi flesteparten fra den gamle klanen min dessverre har gjort det.

Endret av Venetar
Lenke til kommentar
får du så mye som 200 ping fra amerika? tror ikke jeg har over 100 i ping da jeg spiller fallen earth da den servern er i amerika.

 

EU serveren har mer eller mindre våknet til liv igjen. En ting eg kan garantere er at det er mer folk på EU serveren i EU primetime en på NA i samme tidsrom. Så om du ikke planlegger å spille hele natta så velger du EU serveren.

 

Ping fra norge til US under 100 er en umulighet

Lenke til kommentar
Noen som har info om Conquer the Seas exp? Som hva den gjør, hva den adder osv ?

Sea Towers: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=222042

Siege Mechanics: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=222772

Ships&other: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=222557

Noe greier: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=222427

 

Har forresten nettopp begynt å spille og storkoser meg virkelig. Eneste problemet er at jeg heter Varg Veum (er mahirim ;) ) og at noen kaller meg Varg Vikernes :(

 

Hadde virkelig ikke trodd at communitien skulle være så fantastisk heller, har faktisk ikke møtt på en eneste "WoW retard" enda. Er forresten en del aktivitet på EU1 etter det jeg har sett, som er race alliance chat og starterstedet til Mahirim.

Lenke til kommentar
Du kan ikke bry deg om navna på de forskjellige typene magi. Det mest spesielle med necromancy er at skaden er unholy.

 

Det er også andre ting, som f.eks at mange necromancy spells er usynlige, og derfor vanskeligere å slippe unna(du kan høre de da).

 

Er ingen stor "magiker" selv, så jeg kommer nok til å satse mest på archery, og en del supportspells fra spellchanting.

Lenke til kommentar
vel...mye tyder på at magi har blitt litt vel dårlig nå. Mange som syter på det. Og at monstere har blitt alt for "smarte" og vanskelige. Kommer vel en patch til om ikke lenge som justerer litt igjen.

 

Har ikke testet så mye selv enda.

 

 

MAgic er mye "dårligere" nå en før ja, men så var det OP så det holdt og eleminerte playerskill i spillet. Nå er spillet mye mer likt spillet var rett etter launch, altå melee/archery er mye mer sentralt igjen. Spillet er så mye mye bedre nå. JA mobs er hardere, men til gjengjeld så dropper de phat loot ;)

 

I og med at magic er nerfet er det lettere å komme kjapt inn i end game for nye characters.

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp spillet, alltid vært litt små interessert, men har ikke hatt all verden av tid til spilling dette året her, da jeg er garden (førstegangstjeneste) for øyeblikket, men dimmer nå til torsdag, så nå har jeg allverdens med tid til over nyåret værtfall, hehe. Er spent på hvordan spillet er, har hørt mye rart, men i det siste har jeg hørt mye godt om spillet, spesielt etter de siste oppdateringene.

 

Gikk for EU, håper jeg ikke gjorde en bom der, for jeg vet at en god del forsvant til US serveren, når det ble satt opp (var ikke det rundt slutten av sommeren?)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
avean, du er skeptisk til alt du :p Husker deg fra WAR forum.

 

Jeg kunne vel ikke sagt meg mer enig med deg.

 

Grafikken ser UTROLIG stiv ut og jo får meg. Grafikken betyr mye for meg og suger grafikken er halve spillet dårlig for min del.

 

EDIT: Flotte greier og svare på feil innlegg :) SRY!

Endret av GeneN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...