Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde egentlig tenkt å starte med DFO rett etter release, men grunnet f5-spam og alt det der kom jeg ikke inn og tenkte jeg kunne vente litt...

 

Hvordan er det nå, har det blitt gjort noen store endringer siden sist (unntatt den nye patchen),noen endringer i pris, fortsatt "mange" som hacker?

Jeg lurer også på hvilken rase jeg skal velge, er det noen stor forskjell på de forskjellige (har tenkt litt på dwarf eller alfar) ?

 

Please hjelp en mulig ny Darkfall-spiller :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde egentlig tenkt å starte med DFO rett etter release, men grunnet f5-spam og alt det der kom jeg ikke inn og tenkte jeg kunne vente litt...

 

Hvordan er det nå, har det blitt gjort noen store endringer siden sist (unntatt den nye patchen),noen endringer i pris, fortsatt "mange" som hacker?

Jeg lurer også på hvilken rase jeg skal velge, er det noen stor forskjell på de forskjellige (har tenkt litt på dwarf eller alfar) ?

 

Please hjelp en mulig ny Darkfall-spiller :)

Merker ikke mye til hackere, prisen er vel lik tenker jeg.

Det er nok greit å velge dwarf tenker jeg, da får du spillt med flere spillere en om du ville valgt noen andre factions.. Alfar er nok rasen med fleste spillere, men de har ingen racial allies.. Om du skal hovedsaklig pvp'e, så gå alfar:) helt klart flest targets å ta da:)

Lenke til kommentar
Jeg hadde egentlig tenkt å starte med DFO rett etter release, men grunnet f5-spam og alt det der kom jeg ikke inn og tenkte jeg kunne vente litt...

 

Hvordan er det nå, har det blitt gjort noen store endringer siden sist (unntatt den nye patchen),noen endringer i pris, fortsatt "mange" som hacker?

Jeg lurer også på hvilken rase jeg skal velge, er det noen stor forskjell på de forskjellige (har tenkt litt på dwarf eller alfar) ?

 

Please hjelp en mulig ny Darkfall-spiller :)

Merker ikke mye til hackere, prisen er vel lik tenker jeg.

Det er nok greit å velge dwarf tenker jeg, da får du spillt med flere spillere en om du ville valgt noen andre factions.. Alfar er nok rasen med fleste spillere, men de har ingen racial allies.. Om du skal hovedsaklig pvp'e, så gå alfar:) helt klart flest targets å ta da:)

 

Men jeg har hørt at de forskjellikge rasene kan krafte ett spesielt våpen for bare den racen, har dette noe å si? Har begge disse rasene like stor hitbox? Hvis jeg velger Alfar men finner ut at jeg heller vil spille dwarf, er det da mulig å endre dette?

 

takk for at du hjelper en Darkfall-Noob :p

Lenke til kommentar
Jeg hadde egentlig tenkt å starte med DFO rett etter release, men grunnet f5-spam og alt det der kom jeg ikke inn og tenkte jeg kunne vente litt...

 

Hvordan er det nå, har det blitt gjort noen store endringer siden sist (unntatt den nye patchen),noen endringer i pris, fortsatt "mange" som hacker?

Jeg lurer også på hvilken rase jeg skal velge, er det noen stor forskjell på de forskjellige (har tenkt litt på dwarf eller alfar) ?

 

Please hjelp en mulig ny Darkfall-spiller :)

Merker ikke mye til hackere, prisen er vel lik tenker jeg.

Det er nok greit å velge dwarf tenker jeg, da får du spillt med flere spillere en om du ville valgt noen andre factions.. Alfar er nok rasen med fleste spillere, men de har ingen racial allies.. Om du skal hovedsaklig pvp'e, så gå alfar:) helt klart flest targets å ta da:)

 

Men jeg har hørt at de forskjellikge rasene kan krafte ett spesielt våpen for bare den racen, har dette noe å si? Har begge disse rasene like stor hitbox? Hvis jeg velger Alfar men finner ut at jeg heller vil spille dwarf, er det da mulig å endre dette?

 

takk for at du hjelper en Darkfall-Noob :p

Ja, de forskjellige rasene har forskjellige våpen de kan lage, ork har great axe, elf har bue, alfar har polearm..

 

om du starter som dwarf, finner ut det er bais, så logger du ut, går inn i game loader, sletter dwarfen, lager en alfar å fortsetter derfra:)

hitbox er nok forskjellig på de fleste rasene, men er ikke mye som skiller på dwarf og alfar tenker jeg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Damn, nå som jeg var helt sikker på at jeg var ferdig med dette og godt over i Azeroth, lanserer de en expansion - og jeg simpelthen betale for en ny mnd subscription, rett etter å ha brukt gamecardet mitt.

 

Men hvis playerhouses blir gjennomført skikkelig, er det lett verdt et par hundre kroner - eget hus er faktisk noe av det jeg verdsetter høyest i et onlinespill :love:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå må du ikke la være å teste spillet bare fordi jeg sa det. Men slik som jeg følte det var det ikke noe mindre gearbasert enn noe annet MMO (Gear = Skilllevel da..) Hvor de som har spilt fra starten har max lvl på alle skills, og du som noob har ikke en sjangse til å hamle opp mot noen av dem. Verdenen føltes ut som jeg spilte helt øde og...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Nå må du ikke la være å teste spillet bare fordi jeg sa det. Men slik som jeg følte det var det ikke noe mindre gearbasert enn noe annet MMO (Gear = Skilllevel da..) Hvor de som har spilt fra starten har max lvl på alle skills, og du som noob har ikke en sjangse til å hamle opp mot noen av dem. Verdenen føltes ut som jeg spilte helt øde og...

 

Tull, logg på så skal eg duelere deg i robe med r40 bue og r30 polearm, mens du kan ka dragon armor og r70/80 weapons så ser me.

 

DF er ikke i nærheten like gearbasert som andre spill, DF er helt klart playerskill, dernest ingame skills og til slutt gear.

 

1. ALLE andre spill er ingame skills/Gear

2. Playerskill

 

Magic er OP, men får en fix denne uken.

 

Du kan nok ha det gøy som casual i DF, men det kommer ann på ka type spilelr du er. Er Du PvPer så kan det nok bli litt kjipt.

 

Ellers er det tull at folk som har spilt lenge har makset char, ingen har en makset character og mange er knapt kommet halveis.

Endret av Nataz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...