oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Hva mener du med "skill points" Silo? Snakker du om talentpoints? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) men blir skill points det samme som levling i wow osv? Nei ikke det samme, men det har en lignende funksjon i spillet. Nå husker jeg ikke det nøyaktige antallet skills man kan få, men la oss si at det eksisterer 500 forskjellige. Og man kan få maksimalt 100 points i hver enkelt skill. Eksempler på skills kan være (Jeg bare finner på noen nå): "Sword Master - +5% damage every 25 skillpoints" "Swimming - Teaches you to swim, and lets you swim 2% faster every for every 25 skillpoints" "Mule - Let's you carry 5 punds more for every X skillpoints" "Fireball - Teaches you to make a fireball. +Y damage for every X skillpoints" "Small Ship - Teaches you how to build a small ship" "Captain - Teaches you how to control a ship" osv. For å øke antallet skillpoints og bli bedre, må man hele tiden bruke skillen. Hvis du har "Sword Master", så vil pointsa heves hver gang du svinger et sverd. Men for at folk ikke skal kunne makse ut for mange skills, og til slutt få über characters. Så har Aventurine sagt at hver skill vil de synke hvis du lar dem ligge ubrukt for lenge. Derfor må man hele tiden finne ut hvilke utvalgte skills man skal fokusere på å holde et høyt nivå med. På en måte minner det om levels i WoW, fordi en person som har spilt i 3 måneder og har et høyt antall skillpoints i mange skills. Vil ha en bedre karakter enn en som nettopp har begynt spillet. Endret 3. desember 2008 av Venerable Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Avstanden mellom det å ha en helt ny char til å ha en char som har nådd spillets "soft-cap" er ikke så stor som level 1 og 80 i WoW dog. 4 flinke PvPere som akkurat har startet sin toon vil ha muligheten til å feie gulvet med en mellomgod spiller som er ved sitt "soft-cap". Så i bunn og grunn er det spillerferdigheter som betyr mest, og dermed kan man si at selv om man starter et år etter sine kamerater så trenger man ikke være ubrukelig fra dag 1 som man er i andre spill. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) ja, men det er forsatt litt forskjell liksom altså på en helt ny person og en som har spillt spillet lenge Endret 3. desember 2008 av Silo Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Selvfølgelig vil det være en forskjell. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 jeje, håper jeg får kjørt en dude som kan heale, men også gjøre dps med bue det vil være epic! Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Du kan gjøre hva du vil. Ønsker du å kunne heale, skill up en healing skill. Ønsker du bruke bue, så lærer du deg det også. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Du kan gjøre akkurat hva du vil. Så det gjelder å finne noe som passer deg, og å finne en kombinasjon som faktisk funker. Tipper det minner litt om å lage en Magic: The Gathering deck, og hele tiden drive å fikse og forbedre den. Tilpasse den til et forrandrene miljø. Btw: Karakterene i spillet må ha 2 navn. Fornavn og etternavn. Man kan bare spille en rase på hver server, og ha 5 forskjellige karakterer av den rasen på serveren. Alle de karakterene vil ha samme etternavn, men man kan forrandre på fornavnet. Kan være greit å tenke på, slik at man ikke oppdager det midt i character creation og må pltuselig bruke et lite gjennomtenkt navn. Endret 3. desember 2008 av Venerable Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Ingen sære betaleaks enda? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Jøss, må være ny informasjon dette med 5 karakterer på en server? Før var det da bare snakk om 1 karakter på en server siden man igrunn egentlig ikke trenger "alts" ettersom man ikke bruker så lang tid på å skille opp nye skills hvis man skulle ombestemme seg etter en stund, men det har dog alltid vært snakk om å ha fornavn og etternavn dog. Argumentet deres for å kun ha 1 karakter har jo alltid vært den at man ikke skal kunne gjøre alt i spillet. Altså kjøre opp en PvP karakter, for så å levle en crafting/merchendice/farming karakter i tillegg ettersom dette vil ødelegge litt av poenget med hele greiene. Har du link til hvor dette står? Siste informasjon jeg har sett er dette: Tasos: As much as I enjoy seeing heated arguments on the community board, I think some of you are getting a bit ahead of yourselves: When I mention one race per server I'm making an argument in the racial context. The reason you can choose to play only one race is because we allow one character per server, and this has been explained before over and over as the only way to ensure player accountability. So let me confirm again that Darkfall has one character per server and that's not going to change. Endret 3. desember 2008 av o(O)phus Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 You got me. Ved en ny gjennomlesning ser jeg at posteren selv sier at man ikke kan stole helt på dette da det er fra 2003. Og linken han gir funker ikke en gang. Jeg ble vel også litt opphengt i at moderatoren som bekreftet fornavn og etternavn, ikke avbekreftet dette 5 characters pr. server greiene. Men trenger riktignok ikke å bety noe som helst. Nederst på side 2 - http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=86612 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Ingen sære betaleaks enda? Nei, er heller lite med det forutenom noen små ting som har blitt slettet. Aner ikke hva en skal tru om det, men ellers så ser man jo leaks nettopp pga spillerne ikke helt bryr seg. Man finner aldri leaks som omhandler om hvor bra spillet er liksom, så det kan jo være en liten idikasjon på at spillet fakitks er greit nok slik at man heller skriver rapporter til utviklerne og spiller spillet fremfor å risikere beta-spot'en sin liksom. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 må finne meg et kult navn da Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det ser utrolig spennende ut! Har lyst til å lage en liten hytte på en øy og være pirat.... blir nok mage/ranged for meg. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 litt lyst til å gå på en RP server hvis det blir, tror det hadde vært fett i dette spillet, men orker uansett ikek for mye RP så blir nok en vanlig server Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 Det er kun én type server, så det blir ikke "pvp, pve og rp-servere" Lenke til kommentar
Flin Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Det er en fordel å vite hva man snakker om. Det er ingen som helt vet om det blir kun en karakter på server, men det blir iallefall en side/rase per server. Det er heller ikke sikkert at det blir så veldig mye mer en en server. Ponget er at man trenger ikke flere karakterer, du har så total frihet når det kommer til valg av skills og proffesions at du kan lage den karakteren du vil og da forsvinner behovet for en til. Jeg synes at dette er med på å gjøre spillet mer realistisk. Å ha en ekstra karakter som du farmer med er i grunn et ganske teit og rart konspet. Har du en ekstra deg som gjør lesker og en annen som spiller fotball? Jeg vil igjen be folk om å sette seg inn i stoffet slik at vi unngår at det blir spredd vranglære. Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 realistisk? Når ble det et krav til spillet? og prøver du å påstå at alt det andre er realistisk? Jeg ønsker gjerne å kunne ha en melee og en spellcaster, og kanskje en ren crafter som har butikk nede i byen. forskjellige characters til forskjellig gameplay, ser ikke noe galt i dette. Ser heller ikke noen grunn til at man IKKE skal kunne ha flere enn en. Kalle det urealistisk blir bare dumt, er ikke life 2.0 de prøver å lage heller. Lenke til kommentar
Migasa Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 Har noen av dere lest http://beta.thenoobcomic.com/df_preview/part2.html bra at det ikke er mouse view. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå