Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott at noen som ikke spiller spillet ser det Ed zitron anmelder er helt falsk =) han har gjort det til andre spill også.

 

Anmeldelsen er helt bortkastet og Eurogamers er helt trangsynte :p .

 

Men håper på noen andre plukker opp spillet å anmelder det troverdig.

 

----

 

Spiller faktisk spillet og er i CotC Alliansen :)

Endret av Shelfen
Lenke til kommentar
Flott at noen som ikke spiller spillet ser det Ed zitron anmelder er helt falsk =) han har gjort det til andre spill også.

 

Anmeldelsen er helt bortkastet og Eurogamers er helt trangsynte :p .

 

Men håper på noen andre plukker opp spillet å anmelder det troverdig.

 

----

 

Spiller faktisk spillet og er i CotC Alliansen :)

 

Samme her.

 

Guild?

Lenke til kommentar
*The evidence: The reviewer’s supervisor and MMO Editor for Eurogamer spent 2 minutes in the character creator but didn’t create a character. Ed Zitron spent 2 hours 33 minutes logged in the game and the character creator. In this time the reviewer tried 9 different characters. Much of the time was spent creating and deleting these characters. 14 minutes before the reviewer stopped playing Darkfall altogether he said in global chat: “how do I cast spells…..help”. During his entire time in the game he repeatedly asks: “what do I do?” in public chat. After less than an hour logged in the game he speaks in race chat and says “this game is awful” His entire chat log shows someone biased that spent very little time in game, didn’t understand even the very basics right before he stopped playing to write his review. We offered to pay to fly one of Eurogamer’s IT people over here and cover all his expenses so he can also inspect all our logs, verify our claims, and see that they are practically impossible to doctor. Eurogamer refused.

 

http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=185733

 

Se link; Aventurine avslår ny anmeldelse.

 

So if it’s all the same to Eurogamer we’ll just take it on the chin and stick with the original review. We don’t need their concessions. If they can live with this, so can we. 2/10 from the likes of Ed Zitron is going to be a badge of honor for us. They can keep that fraud up as our memorial contribution to journalistic integrity and to independent games everywhere. At the very least they may think twice before they try doing this to someone else.

 

We hope these can be our final thoughts on this topic.

Lenke til kommentar
Det artigste er at de fyrer seg så opp, egentlig. Ville aldri vært reaksjonen til skikkelige utviklere. :p

 

Tja.

 

Mener å huske en av de mest kjente anmelderne i Gamespot fikk sparken etter å ha gitt Kane & Lynch 6/10. Dette under en periode der Gamespot reklamerte kraftig for spillet.

 

Dette er uansett et meget spesiellt tilfelle der en anmelder og en nettiside rett og slett har slaktet et produkt uten en gang å ha prøvd det ut. Det blir som svindel og kan ødelegge veldig for AV og Darkfall i fremtiden.

 

Hvis du ikke hadde hørt om Darkfall og var på leting etter et nytt MMO, ville du da kjøpt et spill som du ser har fått 2/10 på metacritics? Tvilsomt. De fleste ville nok ihvertfall styre unna bare pga en slik anmeldelse.

Lenke til kommentar

Herregud jeg kjøpte spillet i går og jeg må hånden på hjertet si at jeg ville gitt det 2/10.

 

Som en newbie suger spesielt spillet! for med en gang du går ut av byen for å gjøre en quest eller bare gå videre til en ny by eller trene deg opp eller hva søren. Så blir du drept! det er sånn at det ikke er en "noob zone" men startbyer der det er masse newbier og folk står utenfor portet bare venter på å drepe deg.

 

Hvis jeg kunne ville jeg aldri kjøpt spillet. (sikkert morsomt når du blir god men sånn som det er nå er det umulig)

Lenke til kommentar
Herregud jeg kjøpte spillet i går og jeg må hånden på hjertet si at jeg ville gitt det 2/10.

 

Som en newbie suger spesielt spillet! for med en gang du går ut av byen for å gjøre en quest eller bare gå videre til en ny by eller trene deg opp eller hva søren. Så blir du drept! det er sånn at det ikke er en "noob zone" men startbyer der det er masse newbier og folk står utenfor portet bare venter på å drepe deg.

 

Hvis jeg kunne ville jeg aldri kjøpt spillet. (sikkert morsomt når du blir god men sånn som det er nå er det umulig)

 

Så ille er det ikke...

Du må bare passe deg litt, holde deg nær guard towers så ordner det seg. Merk det tar bitte litt tid å komme seg inn i spillet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...