ShampooMacTavish Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Han er den ene vennen som skulle skaffe seg det Endret 12. april 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Kongenpåhaugen Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ok ikke noe prob venter til uken jeg Lenke til kommentar
Shaka82 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 hvilken clan eller alliance løper folk her rundt i da? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Societas Daemonica - SB Alliance. Edit: Var våken 26 timer i strekk i går, så tenkte jeg skulle ta det rolig og lage et par arrows før jeg tok kvelden. Ca. 3000 (6 timers arbeid totalt sett kanskje, med tanke på alt iron og wood man må skaffe). Noe som tar lang tid, og er utrolig kjedelig. Men jeg ble trøtt og surfet litt på internett i mens. Var jo midt i en av byene våre, og var trygg. Når jeg kommer jeg tilbake etter 1-2 minutt, så står det tre person fra Dusk Alliansen og dreper meg. Jeg dør, skriker i alliance chat at de er i byen og looter meg. De kommer sprintene mot banken, vi prøver desperat å bruke knockback og dreper dem etter få sekunder. Men tror dere faen ikke de klarte å hive alt i banken. Jeg fortjente det så jævlig "Can someone help me make arrows?" "DONT LET VENETAR DO IT! " Endret 14. april 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 auch den sviiir Spiller selv for hovmod, møtte på folk fra guilden din her om dagen Venerable. Når jeg sier møtte, så ikke på den hyggelige måten Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Spiller selv i CAPSULE sammen med noen venner, la merke til at vi når er i krig med Hovmod, må ha skjedd mens jeg var bortreist i påsken. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 CAPSULE =Coalition of the Chillin' Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 CAPSULE =Coalition of the Chillin' Ja, glemte å skrive ned det. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) "Can someone help me make arrows?""DONT LET VENETAR DO IT! " Usannsynlig kjipt, føler med deg. Har ikke din clan Grove eller Mine? Endret 14. april 2009 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Jeg er ikke sint, litt irritert kanskje. Mest av at de koser seg over det. og at jeg var dum nok til å være afk med så mye på meg. Det er et pvp spill med full loot, og jeg hadde gjort det samme med dem. Vi har mine og grove ja, men det går til clanen/alliansen. Endret 14. april 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 når åpner butikken for darkfall igjen a? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Da har vi skaffet oss en by, var på tide. Begynnte å bli lei å være i NPC citys. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Kan ikke si jeg har merket store forskjellen. Utenom masse resources til clanen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hvor stabilt er spillet nå som det har vært ute ca 1 måned? Når åpner de server #2 ? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 hvor stabilt er spillet nå som det har vært ute ca 1 måned? De tar ned serveren minst én gang til dagen for patch eller småfiks. Ellers krasjer den kanskje annen hver dag. Og kommer opp igjen etter 20-30 min. Akkurat nå for tiden sliter de litt med et memory problem greier. Tidligere krasjet folk fordi de gikk tom for virtuelt minne. Noe som skjer hvis du er rundt mange andre folk, f.eks en stor kamp. Det har blitt fikset, men et nytt lignende problem har oppstått. De er heldigvis temmelig flinke til å rette opp i feilene forholdsvis kjapt. Når åpner de server #2 ? Neste server vil nok bli en Nord-Amerikansk server. Men ingen vet når den kommer. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har vel egentlig quitta darkfall, har ikke spilt på leenge. Spiller heller litt battlefield-heroes, det er skikkelig moro. Jeg har ikke fulgt med her på en stund, men er det fremdeles bare 1 server og enda problemer med å skaffe acc for folk? Det er jo katastrofe, det er gått 1 mnd lissom. Er det slik at de slipper inn et tresifret tall hver dag fremdeles eller? Og er etterspørselen like høy enda? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Er mange som fremdeles ikke kommer inn, og de er vel nede i 1-2 dager i uken hvor de slipper inn folk tror jeg. TheMercs/Hail/Panic/Rainbow Ninjas har fått seg skip: Video del 1 Video del 2 Edit: Nå i HD - Endret 19. april 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 oh, nice. Me wantz m0re boatz!1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vurderer å kjøre på med df men.. Should i? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Vurderer å kjøre på med df men.. Should i? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå