Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Societas Daemonica - SB Alliance.

 

Edit: Var våken 26 timer i strekk i går, så tenkte jeg skulle ta det rolig og lage et par arrows før jeg tok kvelden. Ca. 3000 (6 timers arbeid totalt sett kanskje, med tanke på alt iron og wood man må skaffe). Noe som tar lang tid, og er utrolig kjedelig. Men jeg ble trøtt og surfet litt på internett i mens. Var jo midt i en av byene våre, og var trygg.

Når jeg kommer jeg tilbake etter 1-2 minutt, så står det tre person fra Dusk Alliansen og dreper meg. Jeg dør, skriker i alliance chat at de er i byen og looter meg. De kommer sprintene mot banken, vi prøver desperat å bruke knockback og dreper dem etter få sekunder. Men tror dere faen ikke de klarte å hive alt i banken.

Jeg fortjente det så jævlig :)

 

"Can someone help me make arrows?"

"DONT LET VENETAR DO IT! :D"

Endret av Venerable
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sint, litt irritert kanskje. Mest av at de koser seg over det. og at jeg var dum nok til å være afk med så mye på meg. Det er et pvp spill med full loot, og jeg hadde gjort det samme med dem.

 

Vi har mine og grove ja, men det går til clanen/alliansen.

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
hvor stabilt er spillet nå som det har vært ute ca 1 måned?

De tar ned serveren minst én gang til dagen for patch eller småfiks. Ellers krasjer den kanskje annen hver dag. Og kommer opp igjen etter 20-30 min.

 

Akkurat nå for tiden sliter de litt med et memory problem greier. Tidligere krasjet folk fordi de gikk tom for virtuelt minne. Noe som skjer hvis du er rundt mange andre folk, f.eks en stor kamp. Det har blitt fikset, men et nytt lignende problem har oppstått. De er heldigvis temmelig flinke til å rette opp i feilene forholdsvis kjapt.

 

Når åpner de server #2 ?

Neste server vil nok bli en Nord-Amerikansk server. Men ingen vet når den kommer.

Lenke til kommentar

Jeg har vel egentlig quitta darkfall, har ikke spilt på leenge. Spiller heller litt battlefield-heroes, det er skikkelig moro. Jeg har ikke fulgt med her på en stund, men er det fremdeles bare 1 server og enda problemer med å skaffe acc for folk? Det er jo katastrofe, det er gått 1 mnd lissom. Er det slik at de slipper inn et tresifret tall hver dag fremdeles eller? Og er etterspørselen like høy enda?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...