Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Om noen taper er det "alltid" pga zerg.

 

Large scale siege er helt ødelagt for øyeblikket. Forsvarerne taper som regel siden alle lagger og crasher og at det er helt umulig å forsvare seg når alle lagger så mye. Strategien er som regel å rushe clansteinen og slå den ned siden det ikke er noen gates inn i byen.

 

Gates kan sikkert forandre det en del, men det burde også være flere ting du måtte gjøre for å vinne byen for å unngå at det er slik det er nå. Jeg synes ihvertfall siege er kjedelig for øyeblikket.

Alle lagger ikke "så mye", og det samme gjelder angriperene så vel som forsvarere (Dette argumentet får det forresten til å høre ut som du har tapt en by). Forsvarerene spawner rett ved clanstone og har gode muligheter til å rushe ned folk som slår på den. Å slå ned steinen tar tid. Gates ville forandret mye men kamper ville fortsatt ligge mye på hvor mange folk du klarer å få med deg. Flere ting du måtte gjøre? Som hva da?

Endret av Snipershot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har både tapt 1 og vunnet flere byer (den vi tapte vant vi forsåvidt også, men pga en bug så ble ikke sieget stoppet), og jeg det virker som en stor fordel å angripe. Du får planlegge mange dager i forveien og forsvarerne får lite tid til å sette opp et forsvar.

 

Hvis du mener at det ikke lagger har du ikke vært med på de største siegene der det lett er 700+ som kjemper, jeg kjører en helt ny maskine med 4GB Ram og et overklokket Geforce 295 og har fortsatt 5-10 FPS så lenge jeg ikke slår ned Oppløsningen til minimum. Mange har også problemer med at de crasher og slik, spesielt hvis det er vann i nærheten av byene. Problemet er også at det er vanskelig for de som forsvarer å logge inn igjen (de crasher igjen og hvis de kommer inn er de sikkert nakne), men de som angriper spawner på en Chaos stein utenfor slaget og kan hente nytt gear osv

 

Det eneste angriperne trenger å gjøre nå er å rushe inn til Clansteinen og denge løs på den. Det skulle vært flere ting som måtte gjøres for å ta ned en by spør du meg, selv om bare gates hadde forandret veldig mye slik sett.

Lenke til kommentar

Hvis det er større sieger enn de jeg har deltatt I så er jeg imponert, jeg har selv slideshow i større sieges. Men fra andre som deltok I de siegene så var det flere som kunne kjøre fraps med fps opp til 15-20 som er fungerer å spille med.

Angripere har like stort problem med crashes som forsvarere etter min mening, og forsvar skal det ikke stå på, annet enn byen til Orks R us så har Coalition of the Chillin ikke tapt noen sieges mot seg. Siden sist patch (med mindre det kom en patch i dag) så har det vært en memory bug som får klienten til å krasje, ellers så er det største problemet når du beveger deg over områder så krasjet du på server linjene.

 

Det eneste forsvareren trenger å gjøre er å holde fienden vekk fra clanstone. Og forsvarerene kan mye enklere respawne enn angriperene.

Lenke til kommentar
Hvis det er større sieger enn de jeg har deltatt I så er jeg imponert, jeg har selv slideshow i større sieges. Men fra andre som deltok I de siegene så var det flere som kunne kjøre fraps med fps opp til 15-20 som er fungerer å spille med.

Angripere har like stort problem med crashes som forsvarere etter min mening, og forsvar skal det ikke stå på, annet enn byen til Orks R us så har Coalition of the Chillin ikke tapt noen sieges mot seg. Siden sist patch (med mindre det kom en patch i dag) så har det vært en memory bug som får klienten til å krasje, ellers så er det største problemet når du beveger deg over områder så krasjet du på server linjene.

 

Det eneste forsvareren trenger å gjøre er å holde fienden vekk fra clanstone. Og forsvarerene kan mye enklere respawne enn angriperene.

 

Er i Coalition of the Chillin jeg også, og var på Orks R us sieget, det var kanskje det aller værste. Halvparten av alle i guildenalliancen vår crasha og hadde problemer med å logge inn. Det skal være sagt at vi var overmanna, men de kom veldig lett til å fikk hamre løs på clanstonen vår.

 

Problemet er nok værst for de med ustabile linjer og dårlige PC'er.

Lenke til kommentar
Kjøpte det 19:01 i dag og ble ferdig 19:05.

 

Syntes spillet er ganske moro så langt ikke for mange folk i start faktisk. Fikk meg en del deler av cloth armor ganske fort. Er det noen norske/skandinaviske klaner der ute som folk er med i her :)?

 

Hovmod er for øyeblikket norsk, men vi har konvertert til internasjonal klan for å få flere medlemmer.

Lenke til kommentar

Haha, Robinvi, du har knerta meg ett par ganger når jeg miner;)

Kaller meg Left Alone. og er unclanned;)

 

Når jeg miner på laptopen er det ca umulig å forsvare seg skikkelig pga lagg:D er ca umulig å løpe også. En helt annen ting om jeg spiller å stasjonær.

Men under seiges går det dårlig uansett..

 

var oppom orks r us å så litt på, helt umulig å få noe flyt, dcet en gang.. å jeg var ikke midt i suppa engang..

 

har vært med på 2 andre seiges, har ikke dcet, men var umulig å melee...

de bør få fikset dette fort, ellers kan nok folk fort bli lei

Lenke til kommentar
er det noe statloss når man dør?

 

hvis ikke, hvordan knocker man da tilbake ett siege angrep, når angriperene kommer friske og raske tilbake på null komma null? (e.g. restock time)

Mister ingen stats.Du er bundet til en stein hvor du respawner når du dør, du kan binde til steiner som clanen din eier, steiner som eies av allierte eller "chaos stones" som er nøytrale. Hvor en clan som er sieget blir bare sendt tilbake til sin egen klan stein i byen når de dør så må angriperene ofte springe over større områder for å komme tilbake til byen. Klansteinen er også den bygningen som må ødelegges for å vinne en siege. Når du respawner starter du med et skjold som gjør at du ikke tar skade på noen minutter med mindre du gjør noen ting.

Lenke til kommentar
Mister ingen stats.Du er bundet til en stein hvor du respawner når du dør, du kan binde til steiner som clanen din eier, steiner som eies av allierte eller "chaos stones" som er nøytrale. Hvor en clan som er sieget blir bare sendt tilbake til sin egen klan stein i byen når de dør så må angriperene ofte springe over større områder for å komme tilbake til byen. Klansteinen er også den bygningen som må ødelegges for å vinne en siege. Når du respawner starter du med et skjold som gjør at du ikke tar skade på noen minutter med mindre du gjør noen ting.

 

så, alt man taper er tid.

 

balle. jeg elsket statloss(temp) i UO, det gjorde Sieges veldig vinnbare.

Lenke til kommentar
Haha, Robinvi, du har knerta meg ett par ganger når jeg miner;)

Kaller meg Left Alone. og er unclanned;)

 

Hehe, deh husker jeg ja. Har sikkert tatt deg 3-4 ganger hvis ikke mer. :)

 

Når vi bodde i området brukte jeg å dra på PvP turer ned til Orklands flere ganger om dagen, og tok det meste vi kom over.

 

Sorry ;)

 

PS: Tar deg sikkert nestegang også. :p

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Haha, Robinvi, du har knerta meg ett par ganger når jeg miner;)

Kaller meg Left Alone. og er unclanned;)

 

Hehe, deh husker jeg ja. Har sikkert tatt deg 3-4 ganger hvis ikke mer. :)

 

Når vi bodde i området brukte jeg å dra på PvP turer ned til Orklands flere ganger om dagen, og tok det meste vi kom over.

 

Sorry ;)

 

PS: Tar deg sikkert nestegang også. :p

Lykke til! ;)

Er jeg på stasjonær så får du en fight ut av det i allefall;) er ingen utfordring om jeg ikke er der, 640x480 er bais å spille på :D

 

Er litt kjedelig miste oren, men har som regel aldri mer en 40ish ore på meg, tops.. så er lite å hente på det;)

Hver gang jeg drar ut for å finne folk, så finner jeg aaaldri noen miners.. Bare random nakne folk som reiser rundt.. å de er det jo heller kjipt å drepe.. de har aldri loot.

Lenke til kommentar
Er det slik at man må sitte å følge med på konto side og refreshe som en galing for å få kjøpt spillet? Eller er det spesielle dager butikken er åpen på?

 

Det er kun ved spesielle tider det er salg og du må ikke refreshe så mye nei..

Du bare holder deg her:

https://www.darkfallonline.com/accounts/f/d...e=Subscriptions

 

Gikk helt smertefritt for meg på mandag. =)

Lenke til kommentar
Mister ingen stats.Du er bundet til en stein hvor du respawner når du dør, du kan binde til steiner som clanen din eier, steiner som eies av allierte eller "chaos stones" som er nøytrale. Hvor en clan som er sieget blir bare sendt tilbake til sin egen klan stein i byen når de dør så må angriperene ofte springe over større områder for å komme tilbake til byen. Klansteinen er også den bygningen som må ødelegges for å vinne en siege. Når du respawner starter du med et skjold som gjør at du ikke tar skade på noen minutter med mindre du gjør noen ting.

 

så, alt man taper er tid.

 

balle. jeg elsket statloss(temp) i UO, det gjorde Sieges veldig vinnbare.

Øh, så lenge statslossene er midlertidig, så er det eneste man taper tid.

Man mister jo også alt man har av gear og penger. Og man spawner med 10% hp eller så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...