Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Subscriptions

No products are active, - You must first purchase the Darkfall Client Download

 

Betyr dette at jeg først kjøper darkfall clienten (som jeg har installert) så etterpå betaler jeg for subscription?

 

Blir det 45+12-15 euro da eller er den en måned med når du kjøper clienten?

Lenke til kommentar
I kveld blir vi zerga av 30+ guilds.

Vi er på desperat jakt etter folk som vil hjelpe, men det ser ikke spesielt bra ut. Mister nok byen i dag.

Whats up? Orks R Us are the proud new owners of a city? Trodde Ailes de la Nuit angrep dere? Hvis dere vant burde det ha stått timed out eller noe.

 

Subscriptions

No products are active, - You must first purchase the Darkfall Client Download

 

Betyr dette at jeg først kjøper darkfall clienten (som jeg har installert) så etterpå betaler jeg for subscription?

 

Blir det 45+12-15 euro da eller er den en måned med når du kjøper clienten?

Det følger en måned med. De åpner forresten salget av nye kontoer på mandag 4PM GMT.

Lenke til kommentar
I kveld blir vi zerga av 30+ guilds.

Vi er på desperat jakt etter folk som vil hjelpe, men det ser ikke spesielt bra ut. Mister nok byen i dag.

Whats up? Orks R Us are the proud new owners of a city? Trodde Ailes de la Nuit angrep dere? Hvis dere vant burde det ha stått timed out eller noe.

 

Vi tok ned Hamleten deres som SKAL resultere i at vi vinner sieget, MEN grunnet fucked up game meckanics fikk de fortsette å angripe og vant til slutt. Altså, vi ble fucked over.

 

Du kan finne tråden om det her: http://forums.darkfallonline.com/showthread.php?t=167875

 

Utolig kjedelig å tape byen når vi egentlig vant...

 

Akkurat nå er det en stor fordel å angripe. Med den laggen som er nå er det helt umulig å gjøre noe fornuftig, som gir en stor fordel til angriperne siden de bare kan stå å bashe løs på Clanstonen vår uten at vi kan gjøre stort pga lag.

 

Jeg trodde vi skulle tape siden de var mange flere, men når vi egnelti VINNER er det forbanna kjedelig å miste byen.

Lenke til kommentar

Coalition of chillin har blir større ser jeg. Men er det en ekte allianse? siden The Vindicators er faktisk i CoC og Dusk. Og Coalition of chillin er ikke glad i zerg. Og jeg regner med at DUSk er zerg. Dusk har faktisk også fått noen guilder i agon å. Hyperion har vel også blitt litt større ser jeg. Er glad i polical stuff :D Håper vi får see en stor fight snart!

 

Dritt pc som ikke funker, jeg vil spille!! :(

Endret av Silo
Lenke til kommentar

CotC, med Awful Company (aka. The Goons) i fronten er jo definisjonen på zerg. Og ja jeg mener The Vindicators er offisielt alliert med CotC. Imperium Rule (Dusk) ble også nylig medlem av CotC.

 

Her er forresten et spreadsheet som viser alle clanene i alliansene, også de uten byer - http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pUr...v1pIg&pli=1

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Om noen taper er det "alltid" pga zerg.

 

Large scale siege er helt ødelagt for øyeblikket. Forsvarerne taper som regel siden alle lagger og crasher og at det er helt umulig å forsvare seg når alle lagger så mye. Strategien er som regel å rushe clansteinen og slå den ned siden det ikke er noen gates inn i byen.

 

Gates kan sikkert forandre det en del, men det burde også være flere ting du måtte gjøre for å vinne byen for å unngå at det er slik det er nå. Jeg synes ihvertfall siege er kjedelig for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...