Venerable Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hvilken by og navn på guilden som hadde den? Shadow Syndicate mistet byen sin til FrenZy som er i Hyperion alliancen. Hyperion skal ta vår by neste. Vi har akkurat blitt i alliance med LoD, Grief, Kill Cult etc for å kunne stille sterkere når de angriper. Hvilken klan er du i? Det politiske kartet kan nå finnes gjennom denne url-en http://www.beracor.com/downloads/politicalmap/current.jpg Endret 24. mars 2009 av Venerable Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Veldig morsom darkfall video Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kudos til venerable for kartet! Jeg syns forøvrig at fra et rent spillemessig synspunkt er det mer interessant å skulle kjempe mot "Goliath" enn å være i allianse med masse klaner man ikke har snakket med. En mindre allianse er derimot absolutt hensiktsmessig og blir noe vi kommer til å ta opp i klanen. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvilken by og navn på guilden som hadde den? Shadow Syndicate mistet byen sin til FrenZy som er i Hyperion alliancen. Hyperion skal ta vår by neste. Vi har akkurat blitt i alliance med LoD, Grief, Kill Cult etc for å kunne stille sterkere når de angriper. Hvilken klan er du i? Det politiske kartet kan nå finnes gjennom denne url-en http://www.beracor.com/downloads/politicalmap/current.jpg Specto Mundus, vi er allied med Orks R Us alliansen som ser ut til å slå seg sammen med CoC nå. Alt er ikke klart enda da. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har ikke byen deres på kartet, kan du hjelpe der? Og hvem er i Orks R Us alliansen? Lenke til kommentar
Flin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ah orks R Us, digger å drepe dere. Spesielt når dere farmer, bare synd at shadow syndicats miste byen sin, var altid så mye bra å hente der. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har ikke byen deres på kartet, kan du hjelpe der? Og hvem er i Orks R Us alliansen? Alliansen vår er: Orks R Us CAPSULE Specto Mundus Blood of Kings DeadEternity +CoC alliansen Byen vår ligger helt Nord-Øst på Hovedøya i midten, stort sett omringet av Hyperion. Hjelpphp, hvilken clan er du i? Hva heter du? Endret 24. mars 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har du kordinater til den? Så jeg kan få lagt den til på kartet? Er det en by eller et hamlet? Eller åpne dette bilde i paint eller noe og markere hvor? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har du kordinater til den? Så jeg kan få lagt den til på kartet? Er det en by eller et hamlet? Eller åpne dette bilde i paint eller noe og markere hvor? Orks R Us byen der. Den er sort. Hele alliansen deler byen og bygger den sammen. Jeg var kanskje litt uklar, vi har ikke en egen by. Clanen vår er liten, bare litt over 20 mann. Flere nordmenn da. Endret 24. mars 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Flin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg er i OktoberSnow og går under navnet Flin Stromhammer. Endret 24. mars 2009 av Hjelpphp Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vaks og Doma. RL venner med meg Kjenner du dem? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vaks og Doma. RL venner med meg Kjenner du dem? Er også i Orks R US, hvis ikke jeg har blitt kicket enda da Hva heter du? Kapli Chaos er mitt nick, Rugor Morard er også en venn av meg som joina Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vaks og Doma. RL venner med meg Kjenner du dem? Er også i Orks R US, hvis ikke jeg har blitt kicket enda da Hva heter du? Kapli Chaos er mitt nick, Rugor Morard er også en venn av meg som joina Ciardha Dreecore i Specto Mundus. Har spillt en del sammen med Rugor faktisk. Bare å poke meg ingame da hvis dere skal på PvP turer eller noe slikt. Lenke til kommentar
son Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg finner ikke ut hvor man kjøper darkfall online.. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei, har lest en del om darkfall nå. Så da kommer spørsmålet, er det noe bra? Verdt å ta en nærmere titt på? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I kveld blir vi zerga av 30+ guilds. Vi er på desperat jakt etter folk som vil hjelpe, men det ser ikke spesielt bra ut. Mister nok byen i dag. Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 stack opp med stash i inventory, logg av og ta en tur i ruinene i morgen, i det minste har du stuffet ditt i behold Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 stack opp med stash i inventory, logg av og ta en tur i ruinene i morgen, i det minste har du stuffet ditt i behold Har sikkert 20 sett Banded i banken uansett, selv om det i denne anledningen blir Scale/Plate og Black Knight armor. Det kommer en del å hjelper oss, men det spørs om det bli nok Lenke til kommentar
lain Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvor lang tid tar det egentlig å logge av? Kan man se hvordan kampen går, også evt løpe inn i en hule f.eks eller et annet sted for å gjemme seg, for så å logge av "kjapt"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå