Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Hvilken by og navn på guilden som hadde den?

 

Shadow Syndicate mistet byen sin til FrenZy som er i Hyperion alliancen.

 

Hyperion skal ta vår by neste. Vi har akkurat blitt i alliance med LoD, Grief, Kill Cult etc for å kunne stille sterkere når de angriper.

Hvilken klan er du i?

 

Det politiske kartet kan nå finnes gjennom denne url-en http://www.beracor.com/downloads/politicalmap/current.jpg

Endret av Venerable
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kudos til venerable for kartet! :)

 

Jeg syns forøvrig at fra et rent spillemessig synspunkt er det mer interessant å skulle kjempe mot "Goliath" enn å være i allianse med masse klaner man ikke har snakket med.

 

En mindre allianse er derimot absolutt hensiktsmessig og blir noe vi kommer til å ta opp i klanen.

Lenke til kommentar
Hvilken by og navn på guilden som hadde den?

 

Shadow Syndicate mistet byen sin til FrenZy som er i Hyperion alliancen.

 

Hyperion skal ta vår by neste. Vi har akkurat blitt i alliance med LoD, Grief, Kill Cult etc for å kunne stille sterkere når de angriper.

Hvilken klan er du i?

 

Det politiske kartet kan nå finnes gjennom denne url-en http://www.beracor.com/downloads/politicalmap/current.jpg

 

Specto Mundus, vi er allied med Orks R Us alliansen som ser ut til å slå seg sammen med CoC nå. Alt er ikke klart enda da.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke byen deres på kartet, kan du hjelpe der?

 

Og hvem er i Orks R Us alliansen?

 

Alliansen vår er:

Orks R Us

CAPSULE

Specto Mundus

Blood of Kings

DeadEternity

+CoC alliansen

 

Byen vår ligger helt Nord-Øst på Hovedøya i midten, stort sett omringet av Hyperion.

 

Hjelpphp, hvilken clan er du i? Hva heter du?

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Har du kordinater til den? Så jeg kan få lagt den til på kartet? Er det en by eller et hamlet?

 

Eller åpne dette bilde i paint eller noe og markere hvor?

post-38731-1237919129_thumb.jpg

 

Orks R Us byen der.

 

Den er sort. Hele alliansen deler byen og bygger den sammen. Jeg var kanskje litt uklar, vi har ikke en egen by. Clanen vår er liten, bare litt over 20 mann. Flere nordmenn da.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar
Vaks og Doma. :D

 

RL venner med meg :)

 

Kjenner du dem?

 

Er også i Orks R US, hvis ikke jeg har blitt kicket enda da :p

Hva heter du?

Kapli Chaos er mitt nick, Rugor Morard er også en venn av meg som joina :)

 

Ciardha Dreecore i Specto Mundus. Har spillt en del sammen med Rugor faktisk. Bare å poke meg ingame da hvis dere skal på PvP turer eller noe slikt.

Lenke til kommentar
stack opp med stash i inventory, logg av og ta en tur i ruinene i morgen, i det minste har du stuffet ditt i behold :p

 

Har sikkert 20 sett Banded i banken uansett, selv om det i denne anledningen blir Scale/Plate og Black Knight armor.

 

Det kommer en del å hjelper oss, men det spørs om det bli nok :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...