Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, aldri hørt om de lilla(altså SUN, InsomniaX osv) Og trodde Savage Alliance var større. Men DUSK Alliancen har taket på Rubaiyat for å si det sånn :p. Hvix Exilium kommer på feil side av DUSK så regner jeg med at de mister byen. Hyperion har et godt tak på øst delen av AGON. Håper virkelig at DUSK og Hyperion går til krig :p Det blir en stor kamp ^^

 

EDIT: THe Outcasts, hadde virkelig et navn som stod til "øyen" dems :p

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Drit i zerg allianser. Jeg definerer det som exploiting å skulle parre seg med FFA-klaner og være "beskyttet" av en zergallianse som alle hater, slik som Savage f.eks.

 

Exploiting? Er det ikke denne friheten folk ønsket seg i spillet? Dere står da fritt til å gå sammen mot dem.

Lenke til kommentar
Drit i zerg allianser. Jeg definerer det som exploiting å skulle parre seg med FFA-klaner og være "beskyttet" av en zergallianse som alle hater, slik som Savage f.eks.

 

Exploiting? Er det ikke denne friheten folk ønsket seg i spillet? Dere står da fritt til å gå sammen mot dem.

 

Det er selvsagt ikke det direkte, men jeg bare syns at poenget med spillet blir litt borte når man gjemmer seg bak enorme zergallianser eller godtar alt og alle av raser og folk.

Lenke til kommentar

Poenget er at en risikerer at en allianse dominerer en server og da kan jeg ærlig talt ikke se poenget med at de har, la oss si 20 klaner i den alliansen når de like gjerne kunne hatt en. Og denne alliansen har kontroll på det meste, og det er vanskelig å gjøre opprør med mindre en stiller med alt for mange, noe folk ikke er villige til å risikere når de kan gå under den hjernedøde massen og være trygge. Sees en gruppe på kanskje 50 folk på et sted varsles hele alliansen som kommer stormende og zerger de, de går ikke for ferdigheter, men kvantitet > kvalitet.

For all del, dette er da en del av spillet, men dersom det viser seg at det blir slir så sier jeg opp abonnementet fordi jeg ikke har det gøy i spillet pga det.

Rivalisering og krangling, drama generelt er morsomt. Niflheim tror jeg blir et interessant sted, slik jeg har skjønt det.

 

Og med ARAC (all races allows clan?), vil jo poenget med raser være borte. Skal ikke dra en lame "tenk om WoW hadde vært uten horde/alliance, men at de ble med i guilder de ville" pga forhåndsdefinerte allianser. At en eller to fredlige klaner har alle raser er greit, men at en Alfarklan, eller Mirdain og den gjengen der blir med i en allianse med Mahirim, så er det litt hyklersk.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Litt gøy å høre folk klage på det, med tanke på hvor blankt jeg ble "slått ned" når jeg påpekte at dette kom til å skje før spillet ble gitt ut.

Sånn det går når folk vil ha full frihet, og jeg ser godt poenget med 20 småklaner i alliance, da ingen av dem kan stå alene mot større alliancer, de er fortsatt egne klaner, men støtter seg på hverandre ved behov. De har sine egne ledere osv, blir langt ifra det samme som å ha en stor klan.

 

Rasene er vel der for å skape variasjon, ikke det å direkte tvinge folk til å være fiender. Det blir litt som å si at ingen arabere og jøder kan være venner, fordi de i det store ikke er venner, for å dra en real life kontrast.

Lenke til kommentar

Ikke sant :) . Jeg uttaler meg kun for min del og hvordan jeg ser spillet.

 

Det med rasene blir mer som å si at jøder som ikke kan være på lag med arabere er i en allianse hvor en annen klan tillater arabere og må jobbe med de når behovet byr seg. Rasene fører også med seg dette idiotiske og forseggjorte aligmentsystemet (norskt ord?).

Lenke til kommentar

Liker ikke helt at noen allianser er så store jeg heller. Føler de er feige som må ha så store allianser. Hvis ting fortsetter slik det er nå vil vi ende opp med kun noen få allianser som lever.

 

Akkurat nå er DUSK og Hyperion veldig dominerende med sine antall.

 

Hyerion tok byen til en av de større byene som vi er i alliance med i dag.

Lenke til kommentar
Hvilken by og navn på guilden som hadde den?

 

Shadow Syndicate mistet byen sin til FrenZy som er i Hyperion alliancen.

 

Hyperion skal ta vår by neste. Vi har akkurat blitt i alliance med LoD, Grief, Kill Cult etc for å kunne stille sterkere når de angriper.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...