Skugga Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noen som digger queueinga eller. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, Er dette spillet ute? Særs lite info ute og går synes jeg, har ikke sett 1 review enda. Hvordan signer man opp? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg gir opp. Lykke til med queuingen. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hei, Er dette spillet ute? Særs lite info ute og går synes jeg, har ikke sett 1 review enda. Hvordan signer man opp? Man registrerer seg her: https://www.darkfallonline.com/accounts/f/default.php? Men den ene serveren de har, sliter med køer akkurat nå. Så de aksepterer nok ingen nye spillere før det er fikset. Veldig lite info ja. Aventurine har alltid vært veldig tilbakeholdne og uortodokse. De kommer ikke engang med patch notes. Det eneste reviewet jeg vet om er fra en gresk internettside. Ellers hadde gamer.no en artikkel om betaen. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til alle potensielle spillere: Don't. Just don't. Vent et halvt år, eller inntil ting stabiliserer seg. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til alle potensielle spillere:Don't. Just don't. Vent et halvt år, eller inntil ting stabiliserer seg. Helt enig. Prøver å få det fram på gamer.no, men blir jo nesten trua på livet av fanboysa som ikke klarer å innse manglene Om et par måneder er nok dette spillet ganske ferdig, og sikkert uendelig med morro. Gleder meg Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til alle potensielle spillere:Don't. Just don't. Vent et halvt år, eller inntil ting stabiliserer seg. Totalt enig i det Skugga sier. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Til alle potensielle spillere:Don't. Just don't. Vent et halvt år, eller inntil ting stabiliserer seg. Tviler på at ting vil forandre seg noe serlig bortsett fra at kanskje Ques er mindre/borte og at de har luket ut noen bugs. Hva er det som er så ille nå som dere tror vil være veldig anneledes senere? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Jeg har det helt fantastisk i spillet. Full krig og greier, kjempe kos. Kø og sync problemer... Hadde forventet meg mye verre. Edit: Slenger opp et bilde som forklarer godt. Endret 17. mars 2009 av Venerable Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ser spennenedes ut, skal testes Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 får man tak i no necromancer spells? som f.eks animere en haug md skellies eller zombies av no slag? og drain life spells og dots og sånn? og er det mye ting man kan lage av gear (vet at alt kan bli player made men er d stor variasjon og sånn og du kan lage hva du vil? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ingen summons er jeg redd for. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ser ut som de værste av køene er fiksen nå Håper de starter å selge igjen snart.. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Så dette spillet har kommet ut? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) På en måte. De selger begrensede mengder kontoer om gangen. Så det er fremdeles mange folk som ikke har kommet seg inn. Endret 18. mars 2009 av Venerable Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Vil det noen gang komme en helt normal CD-versjon i butikkene, for oss med litt tregere linje og uten bankkort? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kanskje. Men det er nok en god stund til. Lenke til kommentar
Flin Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har problemer med å ta screen-shoots. Noen tips? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg har problemer med å ta screen-shoots. Noen tips? Fraps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå