Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey, I dag etter forrige innlegg. Der jeg var veldig kritisk. Tok jeg meg noen timer til, og jo det tokk seg opp. Sammlet litt gear og lekte slaugtherhansen med de andre folka rundt i starten:D men Jeg "reroller" skifter til elf og tror faktisk det blir mer fun. Nå som jeg så å si vet hva jeg burde gjøre i spillet!

Lurer også litt på hvor jeg skal signe opp for Guild:p?

Lenke til kommentar
Okey, I dag etter forrige innlegg. Der jeg var veldig kritisk. Tok jeg meg noen timer til, og jo det tokk seg opp. Sammlet litt gear og lekte slaugtherhansen med de andre folka rundt i starten:D men Jeg "reroller" skifter til elf og tror faktisk det blir mer fun. Nå som jeg så å si vet hva jeg burde gjøre i spillet!

Lurer også litt på hvor jeg skal signe opp for Guild:p?

 

Journal->clan->serach->apply. Bruker som regel å være klaner som leter etter folk. Du får holde øye med chatten.

Lenke til kommentar
Okey, I dag etter forrige innlegg. Der jeg var veldig kritisk. Tok jeg meg noen timer til, og jo det tokk seg opp. Sammlet litt gear og lekte slaugtherhansen med de andre folka rundt i starten:D men Jeg "reroller" skifter til elf og tror faktisk det blir mer fun. Nå som jeg så å si vet hva jeg burde gjøre i spillet!

Lurer også litt på hvor jeg skal signe opp for Guild:p?

 

Journal->clan->serach->apply. Bruker som regel å være klaner som leter etter folk. Du får holde øye med chatten.

okidoki takker:D

Lenke til kommentar

nå begynner je å bli litt frustrert her. nå har je prøvd å kjøpt spillet i snart 2 uke. prøvd å få kjøpt det fra 16.20-17.10 og 19.20-20.10. og butikken er stengt hele tiden. er det kl 17.00 eller 20.00 den åpner. har spurt dette før men alle sier forskjellig. så ville bare ha et klart svar fra en som har kjøpt det. og hvilken dag åpner butikken igjen?

Lenke til kommentar
nå begynner je å bli litt frustrert her. nå har je prøvd å kjøpt spillet i snart 2 uke. prøvd å få kjøpt det fra 16.20-17.10 og 19.20-20.10. og butikken er stengt hele tiden. er det kl 17.00 eller 20.00 den åpner. har spurt dette før men alle sier forskjellig. så ville bare ha et klart svar fra en som har kjøpt det. og hvilken dag åpner butikken igjen?

 

Ingen vet når den åpner igjen.

Lenke til kommentar

Jeg ser at det ikke er mulig å handle dette spillet på noen dager, siste post fra developers sier tidlig neste uke. Vil tippe onsdag eller kanskje tirsdag.

 

Så vist noen har en acocunt de vill kvitte seg med, så er jeg villig til å kjøpe en. Kjeder meg litt for øyeblikket og hadde vert artig å prøvd det ut så snart som mulig ;)

Lenke til kommentar
Jeg ser at det ikke er mulig å handle dette spillet på noen dager, siste post fra developers sier tidlig neste uke. Vil tippe onsdag eller kanskje tirsdag.

 

Så vist noen har en acocunt de vill kvitte seg med, så er jeg villig til å kjøpe en. Kjeder meg litt for øyeblikket og hadde vert artig å prøvd det ut så snart som mulig ;)

 

Hadde vært greit med noen som vil kvitte seg med accounten sin ja. :)

 

Jeg står klar med åpne armer.

Lenke til kommentar
Hva er macroing om jeg tørr spørre?

 

AFK macroing å sånn.

 

For.eks; Du programmerer macroen til å samle ressurser for deg(minning, herbalism etc). Når du er ute eller ikke sitter foran pcen. Så slipper du å sitte foran skjermen i timesvis å spamme venstre musetast.

Lenke til kommentar
For.eks; Du programmerer macroen til å samle ressurser for deg(minning, herbalism etc). Når du er ute eller ikke sitter foran pcen. Så slipper du å sitte foran skjermen i timesvis å spamme venstre musetast.

 

Dette er regelrett juks.Å fikse ting slik at man ikke trenger å sitte foran Pcn,håper vedkommende blir banned i evig tid.Men et slik lavbudsjettspill har vel ikke ressurser til å overvåke slike hendelser.

Lenke til kommentar
For.eks; Du programmerer macroen til å samle ressurser for deg(minning, herbalism etc). Når du er ute eller ikke sitter foran pcen. Så slipper du å sitte foran skjermen i timesvis å spamme venstre musetast.

 

Dette er regelrett juks.Å fikse ting slik at man ikke trenger å sitte foran Pcn,håper vedkommende blir banned i evig tid.Men et slik lavbudsjettspill har vel ikke ressurser til å overvåke slike hendelser.

 

Utrolig mange gjør det.

 

Ser og gankser sikkert 20+ hver dag bare når jeg går rundt i byen.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn så tar jeg ikke så tungt på den negative siden ved makroing. Jeg syns det skaper liv i de ellers så tomme byene, og det skaper også enda en grunn for å angripe en by midt på natten. De som faktisk er online vil isåfall gjøre det de kan for å forsvare deres "macro folk" som i bunn og grunn er deres "workers" om natten, mens vi som angriper er der for å få lett tjente penger.

 

Er det slik macro'ing så syns jeg det er greit nok. Mens det å grinde alt det andre, ting som gir deg en fordel i kamp syns jeg Aventurine kan gjøre noe med. Dog, skal en makroe noe annet enn MM og Heal Self så må en jo gjøre dette med ingredienser på seg, så det ligger jo en viss risiko her også. Jeg drar hvertfall ofte rundt for å se om jeg finner litt "free-goods".

Lenke til kommentar
Aldri alttab når du er inni spillet, så lenge du ikke spiller i windows-mode.

Kjører du SLI? Hvis ja så kan det hjelpe å kjøre med bare ett kort.

 

Bruker ikke SLI. Litt kjipt å spille i windows-mode. Men da får jeg bare la være å alttabbe, til de fikser problemet.

Lenke til kommentar
nå begynner je å bli litt frustrert her. nå har je prøvd å kjøpt spillet i snart 2 uke. prøvd å få kjøpt det fra 16.20-17.10 og 19.20-20.10. og butikken er stengt hele tiden. er det kl 17.00 eller 20.00 den åpner. har spurt dette før men alle sier forskjellig. så ville bare ha et klart svar fra en som har kjøpt det. og hvilken dag åpner butikken igjen?

 

Ingen vet når den åpner igjen.

 

Hvis du hadde fulgt med på forumet så hadde du funnet ut at i forrige uke åpnet de for salg av spillet i en time fra kl 16GTM, dvs fra klokken 17.00 norsk tid.

 

Nå virker det dog som om det er ganske så fullt, queingen sier det meste (står 30-60 min i que...)

 

Får bare håpe på flere servere as time goes by...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...