Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At man ikke kan skrive mens man gjør andre ting er noe jeg definitivt ikke er fornøyd med.

Man kan da skrive mens man gjør alt annet?

 

Trykk på enter, skriv, trykk så enter igjen. Dette klarer jeg da fint å gjøre mens jeg driver med mitt dagligdagse ting der inne, og det er vell strengt tatt helt likt alle andre MMOs?

 

Du trenger ikke høyre klikke for å skrive.

Lenke til kommentar
Bruk auto-run hvis du må skrive. Den er originalt satt til num-lock. Jeg personlig har satt den til mouse4.

Det en må innrømme er et par irriterende løsninger de har valgt uten at det blir "for lett" og for "wow-like"..

Tenker da på bytting av chat-tabs, og at en plutselig skriver i systemvinduet bare fordi en har skrolla opp der. Skrivingen er også veldig treg og det hender at den plutselig fjerner tekstlinjen mens jeg skriver så karakteren gjør det jeg egentlig skulle skrevet (hoppe ved å trykke på space osv osv).

Hele spillet bærer preg av at ting er tungvindt :wee: , men for all del, knakende morsomt.

Lenke til kommentar
Journal menyen virker som er importert fra web browseren. Ikke integrert i spillet liksom. Må loade hver eneste meny.

Den er jo det :wee: . Ihvertfall clan-greia. Har flere ganger fått den "finner ikke siden, prøv å oppdatere" som kommer i IE :wee: .

Og disse klanforumene eller hva det kan kalles på norsk, du får utdelt et eller annet tilfeldig navn :wee: .

Lenke til kommentar
Bruk auto-run hvis du må skrive. Den er originalt satt til num-lock. Jeg personlig har satt den til mouse4.

Det en må innrømme er et par irriterende løsninger de har valgt uten at det blir "for lett" og for "wow-like"..

Tenker da på bytting av chat-tabs, og at en plutselig skriver i systemvinduet bare fordi en har skrolla opp der. Skrivingen er også veldig treg og det hender at den plutselig fjerner tekstlinjen mens jeg skriver så karakteren gjør det jeg egentlig skulle skrevet (hoppe ved å trykke på space osv osv).

Hele spillet bærer preg av at ting er tungvindt :wee: , men for all del, knakende morsomt.

Hehe, ja.. Har bannet et par ganger pga jeg har hatt det travelt og har skrevet et eller annet viktig som havner i system chatten.

 

Det at man "slutter å skrive plutselig" hender når det kommer opp beskjeder på skjermen, irriterende det også. Dog, det er ikke "gamebreaking" for å si det slik, og spillet har nok bare en vei å gå, jeg trur neppe de kjører på med en "trammel" ekspansjon her liksom. ^^

 

selger de idag?:S

Trur desverre ikke det. De slapp inn litt for mange sist slik at køene ble alt for lange, så tasos nevnte vell at de skulle bruke dagen i dag og dagen som var til å legge på hardware til å gjøre server kapasiteten større.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Journal menyen virker som er importert fra web browseren. Ikke integrert i spillet liksom. Må loade hver eneste meny.

Den er jo det :wee: . Ihvertfall clan-greia. Har flere ganger fått den "finner ikke siden, prøv å oppdatere" som kommer i IE :wee: .

Og disse klanforumene eller hva det kan kalles på norsk, du får utdelt et eller annet tilfeldig navn :wee: .

 

Tenkte meg det.

 

;P

Lenke til kommentar

Har de sagt noe nylig om hvordan de ligger an med å få opp flere servere? Det må jo være enormt mange som vil kjøpe acc, også har de sluppet inn noen titalls tusen kanskje?

 

Disca nøyaktig i det jeg hoppa nede i vannet i dag, og kommer selvsagt ikke inn igjen. Det er jo greit. Ellers prøvde jeg å kverke en dverg fra "Norse" i går i heart of eaenna, er det noen her som er med der?

Lenke til kommentar

Jeg har det veldig gøy med mounten min. Tar med meg en grei bue og et sverd, setter meg på gjeita og leter etter orker, ulver og andre stygge ting. Når jeg finner de dreper jeg de og stjeler tinga deres, det er spesielt gøy å drepe farmere.

 

Fant byen til noen som het Shadow syndicats og farma de litt. Fikk en hel del ut av det. Var også gøy å se fire idioter løpe etter mouten min å prøve å drepe meg med mana-missil.

Lenke til kommentar

Gamet darkfall i rundt 10timer nå. Har ikke nådd helt opp til det jeg trodde. For å si det sånn så kommer jeg nok til å holde meg i Lotro til det blir litt bedre, evt. ha det som et andre pvp mmo(selvom jeg alt har wow der). Tok en liten pause idag etter å ha blitt massive ganket i startstedet til Ork da noen humans entra og lekte seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...