Phoenix007 Skrevet 11. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2009 Servere er oppe! Men satan til kø da! Prøvd å få spille siden klokka 8 men det er bare kø hele tiden Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen? Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett. Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen. Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om? Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der. Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild. http://www.exploiter.org/darkfall/ -> Easy spawns. Det mappet er ikke noe bogus, det er lette spawns, jeg har testa ved å gå til medium og hard spawn, og det stemmer. Hard er virkelig hard, medium er midt i mellom. Er fullstendig klar over at det er PvP spill, men får være grenser på hvor lite Pve/Solo/bruker -vennlig det skal være, det skal da være mer enn Counter-Strike i en MMO verden. Det er et skillbasert spill, ergo kan du ikke løpe på hvem som helst når du har 1 i skill i absolutt alt ettersom selve skaden du tar imot også affekteres gjennom dette. Spill spillet slik du skal spille det så vil du etterhvert klare å drepe "medium" og endel "harde" mobs aleine etterhvert. Dog, det krever litt takitkk og greit gear, samt selvfølgelig at du, din toon, tåler en støyt. Dette skjer ikke på 1, 2 ,3. Bare det at spillet er full loot burde vell fortelle enhver person at dette spillet er lite solo-vennlig. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Kult nok med en utfordring, men fra det jeg så i beta kan de ABSOLUTT kutte ned på timesinks; trengs ikke i et pvp spill... Spillet virket utrolig fasinerende utfra den 17 min lange gameplay-videoen, mye av grunnen til det var illusjonen av den ekstreme "flyten" i spillbarheten som jeg syns ødelegges til dels av UI og unødvendig/tungvint klikking. Jeg vil fortsatt kjøpe spillet til sommern en gang, men jeg håper absolutt på mer flyt og mindre skjit. Burde ikke by på store vanskeligheter om man unngår klikking hvert tiende sekund når man samler ressurser feks. Er du lenge nok borte fra skjermen risikerer du uansett å miste alt. /sent på natt rambling. Endret 12. mars 2009 av Syv Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Uten timesinks så har man jo også tatt bort endel av risk vs consequence systemet. Lenke til kommentar
Syv Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Forsåvidt greit nok og jeg ville vært godt fornøyd om man utelukkende fokuserte på mindre museklikk mtp ressurser feks. Risken er jo uansett høyst tilstede om man spiser middag mens man samler disse fordømte ressursene Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Begynner å næreme meg 100 i positive alignment nå. Kan ganke litt humans uten at det gjør noe særlig Endret 12. mars 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Skvate Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 jesss....altfor lett å få 100 alignement...er vel bare å stå ved en chaosstone et par timer. Burde vært en slags "blodhevn" funksjon...sånn at når blå folk dreper deg uten grunn(og blir grå i noen minutter pga det), kan du drepe de senere uten konsekvens. Er alt for mange blå folk som går rundt og kverker folk som samler ressurser uten at det får noe konsekvens for dem. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Er det bare meg eller er loadingen utrolig treg? tar 3-4 min og da prøver jeg og komme ut av DFO så jeg kan sitte på face osv. mens jeg venter. Men da blir hele skjermen i sånne random fucka farger å satt ned til minste oppløsninga. Noen som opplever det samme og vet hva jeg skal gjøre? har evga 9800gtx btw. Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 æsj, er vel ikke noe salg av nye accounts i dag? Lenke til kommentar
krisbs95 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Når er neste gang de selger? Lenke til kommentar
Syv Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Ut fra det jeg leser om køsystemet så er det lite vits i å kjøpe nå uansett. Med mindre du vil sitte noen timer i kø for å spille. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Glad jeg bestemte meg for å vente.. Virker som det er mye frustrasjon ute å går Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Glad jeg bestemte meg for å selge kontoen, faen for en gedigen timesink. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Glad jeg bestemte meg for å selge kontoen, faen for en gedigen timesink. Altjegkjøpertilhørerdeg. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Enda kø. Liike greit, så får jeg gjort litt arbeid Natt til i dag var det rimelig bra. Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Tørr jeg spørre hva timesink er ? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Tørr jeg spørre hva timesink er ? Det at man levler opp på 20 timer fremfor 2 er for noen en timesink. Det at man må bruke 20 sekunder fremfor 2 sekunder når man skal "mine" et eller annet er for noen en timesink. Dog, uten "timesinks" så mister noe av full loot systemet sin sjarm. Endret 12. mars 2009 av o(O)phus Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 (endret) Venta bare 130min for login i kveld. Anyways, vet ikke helt hva jeg synes om spillet egentlig. Det er garantert litt moro i starten med full loot and all, og egentlig moro at man kan fikse seg mount tidlig i spillet og bruke alt av våpen og armor en plukker opp, men helt sånn strengt tatt så er det ganske crappy kvalitet på mye. Spørsmålet er egentlig hvor mye kvalitet en er villig til å ofre for å få disse simple få tingene som det bare er darkfall som tilbyr. At man ikke kan skrive mens man gjør andre ting er noe jeg definitivt ikke er fornøyd med. Kan dog tenke meg at det er moro for dem som har spilt en del til nå og bare raider og kriger. Endret 12. mars 2009 av fireofawakening Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 12. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2009 Timesinks i den betydningen jeg brukte var at man bruker unødvendig mye tid til ting som man kan spare seg for. Å bruke opptil en time fra å gå halve mappet er en timesink, spesielt når hele verden er ganske så tom. Jeg ga derimot spillet en ny sjanse idag, tok ned endel golems sammen med guilden, var faktisk ganske ålreit. Gikk også tilbake til startstedet, noe som 45 minutter - redningen er at man kan gå over alle fjell, uansett hvor bratt, det sparte meg for en halvtime ellerno. Tips til nybegynnere: IKKE dra ut av startstedet for tidlig. Vær der sålenge som overhode mulig. Og bruk /bindstone_recall <- fungerer på samme måte som Heartstone i WoW, du går tilbake til bindstonen din. Glad det ikke er kø når jeg kommer hjem fra jobb, så får logget på å står da heller AFK i byen et par timer så slepper jeg å stå i kø senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå