Gå til innhold

Darkfall is coming!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4-5 stk for å ta npcer? Var det ikke en som sa noe om at da han fikk bedre gear kunne han ta flere NPC-er om gangen?

Det vet jeg ikke, jeg sliter med en fiende, dog det er ikke i startstedet, men fienden er merket for å være lett.

Man må uansett være flere personer for å kunne opprette noesomhelst. Spillet virker stusselig, tror det er den rette betegnelsen.

Kan du fortelle meg hvor du ser dette "merket" du snakker om?

 

Finnes da ingen indikasjoner på mobs som forteller hvor vanskelige de er å slå. Kom deg heller tilbake til goblins og start der.

 

Og ja, det er et PvP spill, ergo vil det være mest lønnsomt å dra/spille med venner/en guild.

 

 

http://www.exploiter.org/darkfall/ -> Easy spawns. Det mappet er ikke noe bogus, det er lette spawns, jeg har testa ved å gå til medium og hard spawn, og det stemmer. Hard er virkelig hard, medium er midt i mellom.

 

Er fullstendig klar over at det er PvP spill, men får være grenser på hvor lite Pve/Solo/bruker -vennlig det skal være, det skal da være mer enn Counter-Strike i en MMO verden.

 

Det er et skillbasert spill, ergo kan du ikke løpe på hvem som helst når du har 1 i skill i absolutt alt ettersom selve skaden du tar imot også affekteres gjennom dette.

 

Spill spillet slik du skal spille det så vil du etterhvert klare å drepe "medium" og endel "harde" mobs aleine etterhvert. Dog, det krever litt takitkk og greit gear, samt selvfølgelig at du, din toon, tåler en støyt. Dette skjer ikke på 1, 2 ,3.

 

Bare det at spillet er full loot burde vell fortelle enhver person at dette spillet er lite solo-vennlig.

Lenke til kommentar

Kult nok med en utfordring, men fra det jeg så i beta kan de ABSOLUTT kutte ned på timesinks; trengs ikke i et pvp spill...

 

Spillet virket utrolig fasinerende utfra den 17 min lange gameplay-videoen, mye av grunnen til det var illusjonen av den ekstreme "flyten" i spillbarheten som jeg syns ødelegges til dels av UI og unødvendig/tungvint klikking. Jeg vil fortsatt kjøpe spillet til sommern en gang, men jeg håper absolutt på mer flyt og mindre skjit. Burde ikke by på store vanskeligheter om man unngår klikking hvert tiende sekund når man samler ressurser feks. Er du lenge nok borte fra skjermen risikerer du uansett å miste alt.

 

/sent på natt rambling.

Endret av Syv
Lenke til kommentar

jesss....altfor lett å få 100 alignement...er vel bare å stå ved en chaosstone et par timer.

Burde vært en slags "blodhevn" funksjon...sånn at når blå folk dreper deg uten grunn(og blir grå i noen minutter pga det), kan du drepe de senere uten konsekvens. Er alt for mange blå folk som går rundt og kverker folk som samler ressurser uten at det får noe konsekvens for dem.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er loadingen utrolig treg? tar 3-4 min og da prøver jeg og komme ut av DFO så jeg kan sitte på face osv. mens jeg venter. Men da blir hele skjermen i sånne random fucka farger å satt ned til minste oppløsninga. Noen som opplever det samme og vet hva jeg skal gjøre? har evga 9800gtx btw.

Lenke til kommentar
Tørr jeg spørre hva timesink er :)?

 

Det at man levler opp på 20 timer fremfor 2 er for noen en timesink.

 

Det at man må bruke 20 sekunder fremfor 2 sekunder når man skal "mine" et eller annet er for noen en timesink.

 

Dog, uten "timesinks" så mister noe av full loot systemet sin sjarm.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Venta bare 130min for login i kveld.

 

Anyways, vet ikke helt hva jeg synes om spillet egentlig. Det er garantert litt moro i starten med full loot and all, og egentlig moro at man kan fikse seg mount tidlig i spillet og bruke alt av våpen og armor en plukker opp, men helt sånn strengt tatt så er det ganske crappy kvalitet på mye. Spørsmålet er egentlig hvor mye kvalitet en er villig til å ofre for å få disse simple få tingene som det bare er darkfall som tilbyr. At man ikke kan skrive mens man gjør andre ting er noe jeg definitivt ikke er fornøyd med. Kan dog tenke meg at det er moro for dem som har spilt en del til nå og bare raider og kriger.

Endret av fireofawakening
Lenke til kommentar

Timesinks i den betydningen jeg brukte var at man bruker unødvendig mye tid til ting som man kan spare seg for. Å bruke opptil en time fra å gå halve mappet er en timesink, spesielt når hele verden er ganske så tom.

 

Jeg ga derimot spillet en ny sjanse idag, tok ned endel golems sammen med guilden, var faktisk ganske ålreit. Gikk også tilbake til startstedet, noe som 45 minutter - redningen er at man kan gå over alle fjell, uansett hvor bratt, det sparte meg for en halvtime ellerno.

Tips til nybegynnere: IKKE dra ut av startstedet for tidlig. Vær der sålenge som overhode mulig.

 

Og bruk /bindstone_recall <- fungerer på samme måte som Heartstone i WoW, du går tilbake til bindstonen din.

 

 

 

Glad det ikke er kø når jeg kommer hjem fra jobb, så får logget på å står da heller AFK i byen et par timer så slepper jeg å stå i kø senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...